Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou we kwamen daar aan, kleine stage en niemand die er echt voor stond. Iedereen stond een beetje in het midden. Verder alleen maar lame en jong volk wat een beetje om zich heen staat te kijken en mensen uit staan te lachen die wél een beweging maken.. Laten we het erop houden dat ze zichzelf extreem cool vinden. Geluid was bedroevend. Wel redelijk hard, maar dat is ook niet alles. De plaatjes die er gedraaid werden toen ik er was waren vervelend. Kort om, alles wat je nodig hebt om direct bij een feest weg te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We hebben wel gelachen.. xd

Maar serieus, je kon beter me moeder er neer zetten.. dan werd er nog sneller doorgemixt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond t wel een fantastisch feestje hoor jongens! :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende keertje subwoofer neerzetten dat helpt al een hoop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel een hele waardige afsluiter van het festivalseizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het schijnt dat het tegen kwart voor 9 'enorm' druk werd en er een 'dikke' lasershow was. We hebben dus wat gemist :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil het half uur van mn leven terug wat ik hier heb doorgebracht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:29 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet niet hoe laat jullie geweest zijn, maar na 8 uur werd het echt druk. de laser was idd echt vet! Maar die ging pas aan toen het donker werd. Het geluid mocht inderdaad harder, maar dat zal wel met regeltjes en vergunningen te maken hebben. En voor een GRATIS event vond ik het niet zo slecht hoor.....maar ja afzeiken is natuurlijk erg makkelijk :thumbdown:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten