Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 09:47 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Prijs: Gratis
Leeftijd: 16+

Timetable:
18.00 tot 19.00 M-Seez
19.00 tot 20.00 Hpnotic
20.00 tot 21.00 De Visioen( ;) ) v.s. Van Diepen
21.00 tot 22.00 Convexa
22.00 tot 23.00 Ex-Inferis v.s. Niflheim
23.00 tot 0.00 sinaK-E v.s. Noizebanger
MC: Jawat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 09:48 
 
Hardtraxx Elite

Zin in :D :D

Mijn promo mix:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe poster!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey ik niet hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MC: Jawat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Toffe poster!


Inderdaad, gatverdamme xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten