Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Hey, ik hier
Waar: Grote Markt en Café De Corner in Kampen
Wanneer: Donderdag 25 juli 2013
Tijd: 18.00 tot 00.00 uur op de Grote Markt
Afterparty:00.00 tot 05.00 uur in Café The Corner
Prijs: Gratis!

Line-up:
Van Diepen
M!ke
D33T
Noizebanger
SinaK-E
Ronnie-K
Balder
B-Stylez
Pure Insanity
Hosted by: MC Double-T
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hé, dat is lang geleden dat ik Toby als mc zie staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey, ik niet hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 22:56 
 

Citaat:
Hey, ik hier

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
M!ke
Noizebanger
SinaK-E
Ronnie-K
Balder


xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten