Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peacock was eigenlijk best lachen.

rakkietakkie schreef:
Hekzitter schreef:
B-front 5 uur set aub (L)


How about Phuture Noize 5hours.
30 tot 45 min interview
Pursuit Of Thunder
Black mirror society deluxe
Silver bullet

Hardtraxx in a nutshell. Wat dacht je van Lord B-Front met Lord Phuture Noize back to back, anders?
The Paradox 5 uur op repeat :love:
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 15:04 
 

vernieuwend
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey qdance wat dachten jullie van een biermeeting voor hardtraxxers en dan baco voor als je geen bier lust en cola voor als je de bob bent
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een merchandise stand
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En een zonnebrand (insmeer)stand :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
hey qdance wat dachten jullie van een biermeeting voor hardtraxxers en dan baco voor als je geen bier lust en cola voor als je de bob bent

Pfff, die SAIN7, als die nog niet geband was had hij al 5 jaar op rij de grootste schaap award binnengesleept
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hem alweer vergeten. Het uploaden en posten van de complete B-Front (?) discografie was best bijzonder. :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mei 2020 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Was hem alweer vergeten. Het uploaden en posten van de complete B-Front (?) discografie was best bijzonder. :lol:

En daarna onder een nieuwe naam terugkomen, met in zijn profiel “not a saint” :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas geen XQlusive Phuture noize stream vanavond :(
Had dat wel graag gezien!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Morgen weer een Qonnect event


Waar heb je dit vandaan?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hebben we toch even betrapt op een nieuwtje waar je niks van weet Emre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je al wat je gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Morgen weer een Qonnect event


Waar heb je dit vandaan?


Gekkigheid, stond 21 maart en niet goed gekeken ging uit van 21 mei :$
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Morgen weer een Qonnect event


Waar heb je dit vandaan?


Gekkigheid, stond 21 maart en niet goed gekeken ging uit van 21 mei :$


@Jordi opmerking terugnemen gr.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd jordi neem trug en zeg sorry
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een blunder!!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre, bij deze blijf jij de onbetwiste nieuwtjes koning van de hardstyle, excuus. Ik had nog gehoopt dat er inmiddels een nieuwe drive-it hardstyle video gedropt was waar ik je op kon betrappen maar helaas. :kiss2:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt neef, goed dat je het toegeeft!!!!!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een qonnectie met elkaar!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

BFF's (L)
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag: QONNECT x QORE
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht even dat het een Qore 3.0 ding ging worden, maar daar lijkt het niet op.

Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wordt beuqen in de huisqamer!!!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat word overslaan!!
Bericht Geplaatst op 21 mei 2020 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DAT WORDT POMPEN MET DIE SUBWOOOOOOFFFFERRRRRRR!

die gaat aan! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten