Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wat komt er van 13:00 tot 18:00?


Year of Summer, Lose my mind en Famke Louise op repeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al opgelost, ik ga lekker zelf muziek draaien en opzetten 's middags. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Tis mijn muziek echt niet (na 10/20 min vind ik het wel genoeg) maar
respect voor hoe de bolhoed het doet! Tune zo af en toe weer in 5 uur is niet niks tegenwoordig (ja hij doet vaker lange sets weet ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 21:51 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hoewel het waarschijnlijk niet de favoriete stroming van velen hier is, hebben jullie het hopelijk alsnog naar je zin vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Hoewel het waarschijnlijk niet de favoriete stroming van velen hier is, hebben jullie het hopelijk alsnog naar je zin vanavond!


Uurtje 2 met de wat oudere Frenchcore (oudere the Sickest Squad platen kwamen voorbij) was echt goud. Kwam echt een shitload aan festival herinneringen boven drijven

Uurtje 4 ook met de echte sound zoals we die nu kennen van Sefa en de Dr. Himself was erg goed te pruimen (tracks als Galakc, música, World of dreams blijven goud)

Gaan jullie dit vaker doen met artiesten die wat langer in het vak zitten? Vond het namelijk tot nu toe al erg prettig. Interviews mogen dan wel weer wat langer in mijn ogen. Doe daar een apart uurtje vooraf aan bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu heb ik persoonlijk echt helemaal niets met Peacock, maar ik kan alleen maar lof hebben voor iemand die 5 uurtjes zelf weet te vullen. Ik herinner me ook nog de Icon feesten van een aantal jaar geleden waarbij een artiest in de spotlights zelf de gehele avond vulden, waarbij de TOA editie in ieder geval echt geweldig en gevarieerd was. Het zal een beste operatie zijn, maar wat mij betreft mag dit vaker terug komen, waarbij artiesten zelf de vrijheid krijgen om hier invulling aan te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich lijkt het mij inderdaad leuk om komende tijd eens in de maand ofzo zo'n set te hebben van een artiest. Het hoeft dan niet perse 5 uur te zijn maar een 2-3 uurs set is ook goed. Kunnen ze wat dieper in hun eigen en andere discografie duiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front 5 uur set aub (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb gedurende de dag af en toe de Peacock stream even aangezet, en ik ben echt een totale onbekende met Frenchcore, maar mijn conclusie is dat ik het echt geniale muziek vind voor af en toe :lol: Kreeg er spontaan een grijns van op m'n gezicht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 13:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nu heb ik persoonlijk echt helemaal niets met Peacock, maar ik kan alleen maar lof hebben voor iemand die 5 uurtjes zelf weet te vullen. Ik herinner me ook nog de Icon feesten van een aantal jaar geleden waarbij een artiest in de spotlights zelf de gehele avond vulden, waarbij de TOA editie in ieder geval echt geweldig en gevarieerd was. Het zal een beste operatie zijn, maar wat mij betreft mag dit vaker terug komen, waarbij artiesten zelf de vrijheid krijgen om hier invulling aan te geven.


Dit, ik vond oude dingen van Peacock zoals QLZMR nog wel geinig. Maar dat was meer om de meme en de vage clips. Vind de muziek zelf niet veel aan in vergelijking met je echte oude frenchcore die niet draaide om geinige sampeltjes en grote stukken muziek van anderen overnemen. Maar Peacock doet het wel al zo veel jaren en heeft bij dit en onder andere dingen (Vaagrid held) wel laten zien wat hij allemaal kan, plus het is een goede gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
B-front 5 uur set aub (L)


How about Phuture Noize 5hours.
30 tot 45 min interview
Pursuit Of Thunder
Black mirror society deluxe
Silver bullet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hekzitter schreef:
B-front 5 uur set aub (L)


How about Phuture Noize 5hours.
30 tot 45 min interview
Pursuit Of Thunder
Black mirror society deluxe
Silver bullet


Dan is het hele idee van lange variërende sets natuurlijk ook weg, kun je net zo goed die albums zelf opzetten. Juist met zulke lange sets kunnen artiesten eens variëren, wat op een feest zelf vaak veel lastiger is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hekzitter schreef:
B-front 5 uur set aub (L)


How about Phuture Noize 5hours.
30 tot 45 min interview
Pursuit Of Thunder
Black mirror society deluxe
Silver bullet


Nee bedankt, doe Bob maar idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peacock is niet mijn ding maar langere sets moedig ik graag aan. Hopelijk gaan organisaties weer iets doen met langere sets op feesten als deze weer gehouden kunnen worden en blijven artiesten net zo variëren zoals de meeste nu doen op de livestreams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Hekzitter schreef:
B-front 5 uur set aub (L)


How about Phuture Noize 5hours.
30 tot 45 min interview
Pursuit Of Thunder
Black mirror society deluxe
Silver bullet


Men wil langere sets voor verrassende sets, komt meneer met 3 album sets xd Ontkracht een beetje het hele idee zo he
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ho ho.. 1 album set (silver bullet release) en de rest een set rond die periode qua album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
B-front 5 uur set aub (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

verwacht wel zoiets rond de datum van xqlusive :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond die set van Peacock echt fantastisch, eerste uur was prachtig. Ik snapte alleen de indeling van de timetable niet helemaal, zo heb ik tijdens het Trip Advisor uurtje eigenlijk maar weinig platen van dat album gehoord. Nog een klein puntje: Da Mouth of Madness had wel een tikkeltje enthousiaster mogen zijn, hij klonk alsof hij zich enorm verveelde :P

Ik zou zulke lange sets ook zeker weten aanmoedigen. Ik zie B-Front hier inderdaad al voorbij komen, maar ik zou hier ook wel een Dj Thera, Wildstylez, Noisecontrollers, Headhunterz of Frequencerz ofzo kunnen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Noisecontrollers of Wildstylez die even hun hele discografie draaien ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of artiesten die normaal in een uur al heel divers draaien. Dan denk ik aan een Adaro, Requiem, Geck-o, DJ Thera, Degos & Re-Done, The Purge, Primeshock, Clockartz en Chris One.

Deze kan trouwens ook door naar het 'Hoe zou jij de line up maken?' topic :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Of artiesten die normaal in een uur al heel divers draaien. Dan denk ik aan een Adaro, Requiem, Geck-o, DJ Thera, Degos & Re-Done, The Purge, Primeshock, Clockartz en Chris One.

Deze kan trouwens ook door naar het 'Hoe zou jij de line up maken?' topic :drool:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er morgen een Hardstyle stream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
B-front 5 uur set aub (L)


Bij xxlerator was 3 uur nog weinig voor hem :woot: 5 uur zou wel heel vet zijn!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten