Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Sound Rush is weer genieten :loving:


Wat een set :worship:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een heel fijn setje idd! :love:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Congrats Tellem!

Sound Rush is weer genieten :loving:

Echt wel, btje zoals in de beginjaren met veel (niet vaak gedraaide) classics! :love: :love:
Congrats Tellem! :beer:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Congrats Tellem!

@Tellem:
Kan je Wildstylez vragen waar het Project One album blijft? :$ :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oehh.. Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (Wildstylez remix) :loving:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
TellemMC schreef:
joostmakaay schreef:

Jammer, gaan we Tellem voor de 20ste keer horen vragen hoe Pablo uit Barcelona de quarantaine overleefd.



Overleeft*


:lol: :lol: Die man heeft even snel een account aangemaakt voor dit, geniaal

OT: Gefeliciteerd


Wat een vent :worship:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 17:59 
 
Artiest

JeftaElachouri schreef:
Congrats Tellem!

Sound Rush is weer genieten :loving:


Thanks man... Prima showtje toch? (L)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 18:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Tellem! Heb je status even aangepast zodat je iets meer opvalt ^^
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Net ook weer trouw ingeschakeld!


Ik hoop stiekem dat straks als we tegen Defqon aanlopen dat Vazard ook moeite wil steken in een setje met beeld.
Dat zou de pijn van Defqon1 enigzins verzachten!
Bericht Geplaatst op 02 mei 2020 22:43 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Net ook weer trouw ingeschakeld!


Ik hoop stiekem dat straks als we tegen Defqon aanlopen dat Vazard ook moeite wil steken in een setje met beeld.
Dat zou de pijn van Defqon1 enigzins verzachten!

dat zou de pijn wel verzachten :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nu alweer zin in de volgende Qonnect :D
Bericht Geplaatst op 04 mei 2020 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Net ook weer trouw ingeschakeld!


Ik hoop stiekem dat straks als we tegen Defqon aanlopen dat Vazard ook moeite wil steken in een setje met beeld.
Dat zou de pijn van Defqon1 enigzins verzachten!


Trouw ?? :list: Je post is van 20:00 !! Het was al om 13u begonnen :list:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
RTM93 schreef:
Net ook weer trouw ingeschakeld!


Ik hoop stiekem dat straks als we tegen Defqon aanlopen dat Vazard ook moeite wil steken in een setje met beeld.
Dat zou de pijn van Defqon1 enigzins verzachten!

dat zou de pijn wel verzachten :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2020 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Net ook weer trouw ingeschakeld!


Ik hoop stiekem dat straks als we tegen Defqon aanlopen dat Vazard ook moeite wil steken in een setje met beeld.
Dat zou de pijn van Defqon1 enigzins verzachten!


Trouw ?? :list: Je post is van 20:00 !! Het was al om 13u begonnen :list:

Heb toch geen zin in die happystylez!!!
Bericht Geplaatst op 05 mei 2020 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2020 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag Peacock voor 5 uurtjes lang...
Bericht Geplaatst op 06 mei 2020 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig hebben we de AoC livestream ook nog
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Zaterdag Peacock voor 5 uurtjes lang...

Top!
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Zaterdag Peacock voor 5 uurtjes lang...


GAS.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Gas geem
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hatseeeeeej
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 12:11 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Gelukkig hebben we de AoC livestream ook nog

Met misschien wel betere audiokwaliteit...
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat komt er van 13:00 tot 18:00?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecock Militia heb ik in de wandelgangen gehoord.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2020 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitnoise VS GPF.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten