Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.
Wel veel te duur maar ach.
Waar heb je ook geen kaartje voorwrote:Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.
Ik zou zeggen de huishoudbeurs maar om eerlijk te zijn zie ik Paul daar nog wel naar toe gaan voor de lolwrote:Waar heb je ook geen kaartje voorwrote:Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.
Huishoudbeurs is wel lachhen. Beter Hardtraxx meeting doen daar.wrote:Ik zou zeggen de huishoudbeurs maar om eerlijk te zijn zie ik Paul daar nog wel naar toe gaan voor de lolwrote:Waar heb je ook geen kaartje voorwrote:Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.
Ik zeg doen. Biermeeting rechtsvoorwrote:Huishoudbeurs is wel lachhen. Beter Hardtraxx meeting doen daar.
Nice met officiële hardtraxx after (met ketatwister & het super grote keta topografie spel)wrote:Of vriendencamping
Zeker waar, ik ben ook geschrokken van de prijs daar niet van. Maar de mogenlijkheid om een set van 3 uur mee te maken in een setting als Paradiso zal niet zo snel meer voorkomen.wrote:Ik denk dat de echte fanbase van Heady dit concert ook boven een ander 'normaal' feest kiest.wrote:Uitverkocht. Ging toch harder dan gedacht met deze ticketprijs.
Wordt dat stampen daar niet heel ongemakkelijkwrote:Zeker waar, ik ben ook geschrokken van de prijs daar niet van. Maar de mogenlijkheid om een set van 3 uur mee te maken in een setting als Paradiso zal niet zo snel meer voorkomen.wrote:Ik denk dat de echte fanbase van Heady dit concert ook boven een ander 'normaal' feest kiest.wrote:Uitverkocht. Ging toch harder dan gedacht met deze ticketprijs.
Ik hoop wel dat ze een beetje rekening gehouden hebben met het feit dat hardstyle publiek iets meer ruimte nodig heeft om los te gaan dan een gemiddelde concertbezoeker daar.
Gezellig, wie weet tot morgen!wrote:Tickets vrij goedkoop op ticketswap, mogelijk toch wel aanwezig.
Edit: ticket aangeschaft, aanwezig.
Ik moest wel even slikken ja toen ik de prijzen net op Swap zag staan..wrote:Nice. Trouwe fans voor 40 euro het schip in en henk van de buren staat er weer voor een joet.
Mwah weet niet, ideale uitverkoopprijs zal toch wel te plotten zijn? Genoeg data..wrote:Doe je niks aan
Dat lijken mij dan uitzonderingssituaties inderdaad. Maar dit niet en Freaqshow ook niet en XQ Frontliner enz enz daar was het allemaal overwegend droogwrote:Je ziet het toch bijvoorbeeld ook bij festivals als de weersverwachting ineens drama is
Als je denkt goedkoop dichtbij te kunnen parkeren, dat kan je wel vergeten. Een p+r aan de rand van de stad (rai, arena, olympisch stadion), en het laatste stukje met het ov, is dan nog het beste.wrote:Iemand tips om te parkeren voor vnv? Liefst niet waar je je eigen scheel aan betaald