Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.

Wel veel te duur maar ach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.

Wel veel te duur maar ach.

Waar heb je ook geen kaartje voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Paultheone schreef:
Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.

Wel veel te duur maar ach.

Waar heb je ook geen kaartje voor :lol:


Ik zou zeggen de huishoudbeurs maar om eerlijk te zijn zie ik Paul daar nog wel naar toe gaan voor de lol :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RoyAPO schreef:
Paultheone schreef:
Gewoon kaartje gekocht. Stel dat hij gaat iets gaat bizars doen, dan sla ik me echt voor me kop als ik het mis.

Wel veel te duur maar ach.

Waar heb je ook geen kaartje voor :lol:


Ik zou zeggen de huishoudbeurs maar om eerlijk te zijn zie ik Paul daar nog wel naar toe gaan voor de lol :$


Huishoudbeurs is wel lachhen. Beter Hardtraxx meeting doen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De huishoudbeurs :lol: Ben er wel een keer langs gelopen, zou ik zeker voor de lol wel een keer heen kunnen gaan.

Hekzitter schreef:
Huishoudbeurs is wel lachhen. Beter Hardtraxx meeting doen daar.


Ik zeg doen. Biermeeting rechtsvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of vriendencamping
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Of vriendencamping


Nice met officiële hardtraxx after (met ketatwister & het super grote keta topografie spel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht. Ging toch harder dan gedacht met deze ticketprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Khadber schreef:
Uitverkocht. Ging toch harder dan gedacht met deze ticketprijs.


Ik denk dat de echte fanbase van Heady dit concert ook boven een ander 'normaal' feest kiest.


Zeker waar, ik ben ook geschrokken van de prijs daar niet van. Maar de mogenlijkheid om een set van 3 uur mee te maken in een setting als Paradiso zal niet zo snel meer voorkomen.

Ik hoop wel dat ze een beetje rekening gehouden hebben met het feit dat hardstyle publiek iets meer ruimte nodig heeft om los te gaan dan een gemiddelde concertbezoeker daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar kaartjes gehaald. Had eigenlijk geen interesse hier in maar zag nu dat er goedkopere kaartjes op ticketswap stonden (tip!). Heb er nu 2 voor 50 euro.

Wordt een leuk weekje met Xxlerator noisecontrollers, Dit, en koningsnacht en -dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Bastiaan schreef:
Khadber schreef:
Uitverkocht. Ging toch harder dan gedacht met deze ticketprijs.


Ik denk dat de echte fanbase van Heady dit concert ook boven een ander 'normaal' feest kiest.


Zeker waar, ik ben ook geschrokken van de prijs daar niet van. Maar de mogenlijkheid om een set van 3 uur mee te maken in een setting als Paradiso zal niet zo snel meer voorkomen.

Ik hoop wel dat ze een beetje rekening gehouden hebben met het feit dat hardstyle publiek iets meer ruimte nodig heeft om los te gaan dan een gemiddelde concertbezoeker daar.


Wordt dat stampen daar niet heel ongemakkelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound rush support act
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets vrij goedkoop op ticketswap, mogelijk toch wel aanwezig.

Edit: ticket aangeschaft, aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:50 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Tickets vrij goedkoop op ticketswap, mogelijk toch wel aanwezig.

Edit: ticket aangeschaft, aanwezig.

Gezellig, wie weet tot morgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nice. Trouwe fans voor 40 euro het schip in en henk van de buren staat er weer voor een joet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:47 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Nice. Trouwe fans voor 40 euro het schip in en henk van de buren staat er weer voor een joet.

Ik moest wel even slikken ja toen ik de prijzen net op Swap zag staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb het ook wel eens gehad inderdaad, erg vervelend en vooral in dit geval lijkt mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe je niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas wordt ik donderdag verwacht op werk anders zou ik voor 18€ zeker wel heen gaan! Helpt natuurlijk ook niet dat dit gewoon door de week is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 07:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Doe je niks aan

Mwah weet niet, ideale uitverkoopprijs zal toch wel te plotten zijn? Genoeg data..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ziet het toch bijvoorbeeld ook bij festivals als de weersverwachting ineens drama is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Je ziet het toch bijvoorbeeld ook bij festivals als de weersverwachting ineens drama is :P


Dat lijken mij dan uitzonderingssituaties inderdaad. Maar dit niet en Freaqshow ook niet en XQ Frontliner enz enz daar was het allemaal overwegend droog
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand tips om te parkeren voor vnv? Liefst niet waar je je eigen scheel aan betaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Iemand tips om te parkeren voor vnv? Liefst niet waar je je eigen scheel aan betaald


Als je denkt goedkoop dichtbij te kunnen parkeren, dat kan je wel vergeten. Een p+r aan de rand van de stad (rai, arena, olympisch stadion), en het laatste stukje met het ov, is dan nog het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet aanwezig vanavond, maar blijf het toch wel een apart feest vinden. Zaal gaat om 19:30 open, Sound Rush begint om 20:15. Die zullen denk ik minimaal 45 minuten draaien en in het 'slechtste' geval langer. Dan houd je dus maximaal een 2 uur durende set van Headhunterz over en dan is het feest al klaar. Voor de helft van de prijs kun je hem twee dagen later een één uur durende set zien draaien en duurt je feest nog eens vier keer zo lang en heb je nog 100 andere artiesten om uit te kiezen :lol: .

Desalniettemin veel plezier voor degenen die gaan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten