Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Headhunterz: Up Close & Personal
Datum: 01-11-2018
Tijd: 20:00 - 23:00
Locatie: 013, Tilburg
Leeftijd: 16+ / 18+ / 21+ ??
Ticketsale: http://www.ticketmaster.nl/event/226303 ... =nl_013web
Prijs: €34,40

Trailer:


Line-up:
Headhunterz
Warmup by Sound Rush

Event:
http://www.facebook.com/events/1669849053125638/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag bij, ticketsale alleen tegelijk met Qlimax. Wel jammer dat ze die nu aankondigen, twee weken na Headhunterz op de ADE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Afbeelding


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 keer per jaar z'n eigen feestje noem ik niet uitmelken. Ook hoor je weinig van HHZ, heeft hij maar weinig boekingen en word alles wat hij doet/waar hij staat bestempeld als uitmelken.

Jammer dat het zo ver weg is. Voor 2 tientjes dichterbij (Niet in het zuiden) had ik het wel willen doen. Amsterdam was duur, maar misschien kwam dat door locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Over Radical maken ze ook de grappen dat het wordt uitgemolken. Dan kan je dat toch ook wel hier van verwachten.


Je kan zelf kiezen of je er heen wilt of niet. Ik vind het wel leuk dat ze in ieder geval een andere locatie nu ook hebben. Nu straks nog 1 in het oosten en dan wil ik ook wel overwegen om er naartoe te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
1 keer per jaar z'n eigen feestje noem ik niet uitmelken. Ook hoor je weinig van HHZ, heeft hij maar weinig boekingen en word alles wat hij doet/waar hij staat bestempeld als uitmelken.

Jammer dat het zo ver weg is. Voor 2 tientjes dichterbij (Niet in het zuiden) had ik het wel willen doen. Amsterdam was duur, maar misschien kwam dat door locatie.


Het gaat hier meer om het feit dat twee weken eerder tijdens ADE, het feest van Project One is. Om dan twee weken later nog een keer je eigen feest te geven is in mijn optiek wat overdreven. Al vier je dit in december, januari of februari was het een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
1 keer per jaar z'n eigen feestje noem ik niet uitmelken. Ook hoor je weinig van HHZ, heeft hij maar weinig boekingen en word alles wat hij doet/waar hij staat bestempeld als uitmelken.


Ben normaal ook niet zo van het omg!!milking!!1 geschreeuw, omdat je er toch niks mee veranderd, maar dit is letterlijk 2 weken na het P1 feest. Ik wil ook wel een keer nieuwe muziek horen. Ben juist een behoorlijke Heady fan. Heb helemaal geen probleem met filmpjes over wat Hardstyle voor hem betekent, return events, z'n grote pr-machine edg, als er maar muziek komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien gewoon een licensie over van een B2S feest die over gekocht is? Volgens mij was er rond deze tijd vorig jaar Remember?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is eigenlijk de hele toevoeging van dat Up Close and Personal. Dat hij tijdens dat ene uurtje dat hij zelf draait even het publiek in duikt? 5 jaar geleden kon ik hem voor een tientje ook aanraken in een discotheek hier in de buurt, tegenwoordig moet je daar 50 euro voor neerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de naam meer staat voor een persoonlijk feest. Zou er niet teveel achter zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Wat is eigenlijk de hele toevoeging van dat Up Close and Personal. Dat hij tijdens dat ene uurtje dat hij zelf draait even het publiek in duikt? 5 jaar geleden kon ik hem voor een tientje ook aanraken in een discotheek hier in de buurt, tegenwoordig moet je daar 50 euro voor neerleggen.

Dit was precies mijn gedachte! In Bills Bar had je altijd de mogelijkheid om ook nog achter de DJ booth te staan. Dat was pas up close and personal! En vaak kon er nog een selfie vanaf ook. Ooh wat mis ik die Disco tijd soms nog wel eens. Hele avond indrinken en wachten op dat ene uurtje Headhunterz/Brennan Hear/PsykoPunkz etc.

En als dan een DJ langer door mocht draaien dan was je de gelukkigste man van de avond. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt eraan hoeveel het gaat kosten, anders misschien wel aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

@RTM Begin 2013 nog Heady in Dieka gezien, nu zal dat wel niet meer te betalen zijn voor Dieka :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff die tijd dat je nog in Dieka naar dat soort namen kon gaan. Lekker man, € 7,- entree
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 17:02 
 
Hardtraxxer

Was laatst nog bij Headhunterz in Index. 10tje entree en 1.5 uur up en close was super vet om eens mee te maken. ipv al die grote feesten.Ook super sfeer trouwens. toch wel leuk. Dit zou dan wel ongeveer hetzelfde zijn. Maar helaas te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 17:39 
 
Hardtraxx Newbie

als dit net zoals de vorige x gaat zijn kan je de week voor het feest voor 15 euro een kaartje scoren op ticketswap. Kijk dan wel of ik hierheen wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes zullen €34,40 gaan kosten.
Als ik er door kom sowieso aanwezig, thuisfeestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Het gaat hier meer om het feit dat twee weken eerder tijdens ADE, het feest van Project One is. Om dan twee weken later nog een keer je eigen feest te geven is in mijn optiek wat overdreven. Al vier je dit in december, januari of februari was het een ander verhaal.

2 weken ervoor is een Project One feest, waar hij zelf een uur (?) draait met Sound Rush. Niet heel veel ruimte dus voor hem solo (En in een P1 set hoor je natuurlijk geen HHZ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
PEPii schreef:
Het gaat hier meer om het feit dat twee weken eerder tijdens ADE, het feest van Project One is. Om dan twee weken later nog een keer je eigen feest te geven is in mijn optiek wat overdreven. Al vier je dit in december, januari of februari was het een ander verhaal.

2 weken ervoor is een Project One feest, waar hij zelf een uur (?) draait met Sound Rush. Niet heel veel ruimte dus voor hem solo (En in een P1 set hoor je natuurlijk geen HHZ).


Snap wat je bedoelt. Maar het feest draait toch om hem? En Wildstylez ofcourse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pff die tijd dat je nog in Dieka naar dat soort namen kon gaan. Lekker man, € 7,- entree

Goeie tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Snap wat je bedoelt. Maar het feest draait toch om hem? En Wildstylez ofcourse.

Als het muzikaal gezien 2 verschillende avonden worden, zeg je toch niet 'Maar hij heeft 1 avond P1 en dan 2 weken later dit, dit is uitmelken'. Tuurlijk zullen er enkele tracks hetzelfde zijn, maar de avonden draaien om 2 verschillende acts waarvan 1 een liveact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
PEPii schreef:
Snap wat je bedoelt. Maar het feest draait toch om hem? En Wildstylez ofcourse.

Als het muzikaal gezien 2 verschillende avonden worden, zeg je toch niet 'Maar hij heeft 1 avond P1 en dan 2 weken later dit, dit is uitmelken'. Tuurlijk zullen er enkele tracks hetzelfde zijn, maar de avonden draaien om 2 verschillende acts waarvan 1 een liveact.


Ik heb hier nergens gezegd dat het uitmelken is, ik vind het gewoon te snel achter elkaar. Maar zullen vast genoeg bezoekers komen, omdat het Headhunterz is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 13:20 
 
Hardtraxxer

Oei dit lijkt mij een unieke fuif! Zaterdag maar eens proberen tickets te scoren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom kost een feest wat maar 3 uur duurt fucking 34 euro? :lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten