Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:19 
 
Hardtraxx Newbie

Het maakt niet uit als je kaartje van ticketswap op een andere naam staat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjoerdb schreef:
Het maakt niet uit als je kaartje van ticketswap op een andere naam staat toch?

Dit heb ik dus ook. Hoop het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:43 
 
Hardtraxx Newbie

Joey schreef:
Sjoerdb schreef:
Het maakt niet uit als je kaartje van ticketswap op een andere naam staat toch?

Dit heb ik dus ook. Hoop het niet.


Lijkt me van niet.. als je 3 kaarten tegelijk koopt staan die toch ook allemaal op 1 naam? Dan zouden er 2 niet naar binnen kunnen met een origineel ticket.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:43 
 
Hardtraxx Newbie

Joey schreef:
Sjoerdb schreef:
Het maakt niet uit als je kaartje van ticketswap op een andere naam staat toch?

Dit heb ik dus ook. Hoop het niet.

Ja heb er een vrouwennaam op staan dus ze zullen misschien beetje raar opkijken bji de ticketcontrole
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zeg je toch dat je omgebouwd bent en je naam nog niet veranderd hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:27 
 
Hardtraxxer

Korte video waarin Headhunterz praat over zijn terugkeer naar de hardstyle

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Headhunterz FB

Team HHZ is looking forward to welcoming you at Paradiso tonight! Please read the info below for a smooth evening.

Doors open tonight at 19:30 hrs. Please make sure te be on time, as entry in Paradiso can take a bit longer. The talented brothers of Sound Rush are supporting act and start their set at 20:15 hrs.

Paradiso is easy to reach by tram. Take tram 1, 2 or 5 from Amsterdam Central station and get off at Leidseplein.
If you are coming by car , we recommend you park in Q-Park Byzantium, below the Marriot Hotel. It’s a 5 minute walk to Paradiso from there.

It’s not allowed to bring professional camera equipment without pre-approval. But please do make as much photos and videos on your phone as possible and don’t forget to share them online tagging @headhunterz.

The first copies of Headhunterz’ album will be exclusively available at Paradiso. Get yours at the merchandise stand, and don’t forget to ask Heady for a signature! He will be doing a signing session in the basement after the show.

See you tonight!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:50 
 
Hardtraxxer

Ik begin toch wel erg veel zin te krijgen in vanavond! Nog steeds maar een vaag idee van wat me te wachten staat, maar dat maakt het juist ook leuk. Ik verwacht een extra lange DJ set met persoonlijke verhalen tussendoor. We gaan het zien! Ook erg fijn dat Sound Rush als 'voorprogramma' draait :thumbsup:

Wie weet tot vanavond voor diegenen die gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

Is de lidmaatschap voor een dag betaald bij een kaart via ticketswap of moet je die aan de deur nog voldoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwart shirt met legerprint aan en een zwarte Nike pet op, misschien tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha de rij is al mooi, er staan ouders met kleine kinderen in de rij voor een concert van een gozer die vorig jaar the voice had gewonnen. Die snappen er niks van joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Haha de rij is al mooi, er staan ouders met kleine kinderen in de rij voor een concert van een gozer die vorig jaar the voice had gewonnen. Die snappen er niks van joh

He, wat!? :huh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 00:09 
 
Hardtraxxer

Wat een sfeer! Ik vond het ongekend vet en het had zeker nog langer mogen duren. Het was te merken dat er alleen maar liefhebbers waren. Wat een topavond!

Ook nog dikke +++ voor het geluid daar. Het was hard en loepzuiver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja was een vette avond! Aan het begin moeilijk druk maar na de showcase was er meer ruimte en leuke surprise acts van Wildstylez, Subzero en Dbstf. Groot deel van de avond los gegaan met Exterkate erbij, was gezellugggg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mixed feeling over de avond. De albumshowcase vond ik echt heel erg vet! Die platen in combi met de sfeer en de show was echt kippenvel!
Van de laatste anderhalf uur had ik echter meer verwacht. Had gehoopt op een soort timelapse door zijn discografie maar in plaats daarvan kwamen er korte gastoptredens van dbstf , wildstylez, szp en soundrush.
Zaten ook zat dikke platen tussen maar bij een upclose and personal had ik meer een heady touch aan de avond verwacht.
Nu was het vooral Villain die cringy in herhaling viel met zijn teksten om de avond aan elkaar te praten. Had dat aan headhunterz zelf overgelaten ofzo.

Geluid en show was verder prima en merendeel van de tijd ook qua ruimte beter dan verwacht.
Mooie avond maar niet legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 00:44 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Mixed feeling over de avond. De albumshowcase vond ik echt heel erg vet! Die platen in combi met de sfeer en de show was echt kippenvel!
Van de laatste anderhalf uur had ik echter meer verwacht. Had gehoopt op een soort timelapse door zijn discografie maar in plaats daarvan kwamen er korte gastoptredens van dbstf , wildstylez, szp en soundrush.
Zaten ook zat dikke platen tussen maar bij een upclose and personal had ik meer een heady touch aan de avond verwacht.
Nu was het vooral Villain die cringy in herhaling viel met zijn teksten om de avond aan elkaar te praten. Had dat aan headhunterz zelf overgelaten ofzo.

Geluid en show was verder prima en merendeel van de tijd ook qua ruimte beter dan verwacht.
Mooie avond maar niet legendarisch.

Zoals ik eerder zei had ik wel wat persoonlijke praatjes verwacht en die waren er jammer genoeg niet. Dat is 't enige wat ik miste op deze avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 05:50 
 
Hardtraxx Veteran

Niet veel gemist dus. Gewoon een 3 uur durend feest door de week voor een premium prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Niet veel gemist dus. Gewoon een 3 uur durend feest door de week voor een premium prijs.


Ja dit gevoel heb ik ook. Die achterlijke prijs is dus totaal niet gerechtvaardigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan is dat behoorlijk skeer inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag op Insta dat de sfeer er wel echt goed aanwezig was
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond er niet veel boeiends aan, uiteindelijk een uur voor tijd maar weggegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog nieuwe tracks gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Nog nieuwe tracks gedraaid?


In 't release topic staat die Wildstylez - TBA wat volgens sommigen het anthem is, en een nieuwe HHZ. Las ook ergens dat de HHZ & D-Block & S-te-Fan collab is gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk is dit nou eens t einde van het uitmelken van dat album en zijn terugkeer pff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:01 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Vond er niet veel boeiends aan, uiteindelijk een uur voor tijd maar weggegaan.

Wat vond je tegenvallen? Ben ik wel benieuwd naar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten