Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Wat is dit voor line-up dan


Met deze namen sowieso onvoorspelbare setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand interesse in een code? 16+ is kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 19:55 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Iemand interesse in een code? 16+ is kut.


Ik wil de code wel, als deze nog beschikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 17:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Music Dome:
As you all might have read in Headhunterz’ statement: his show in Music Dome on December 14th is one out of two of his last shows for the time being.

We ask all of our hardstyle family to show their Orange hearts like never before! Let's unite as one during the show and support Willem in his choice to reconnect and rest so that he can devote himself to his passion of making music and performing!

One love!


Tickets: http://inferno-event.com/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 19:08 
 
Hardtraxxer

cringe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
cringe


Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 16:24 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
joostmakaay schreef:
cringe


Waarom?


Citaat:
We ask all of our hardstyle family to show their Orange hearts like never before! Let's unite as one during the show and support Willem in his choice to reconnect and rest so that he can devote himself to his passion of making music and performing!


Man gaat een maand rust pakken, en wordt gelijk neergezet alsof hij weer gaat optreden na jaren van afwezigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:

Citaat:
As you all might have read in Headhunterz’ statement: his show in Music Dome on December 14th is one out of two of his last shows for the time being.

We ask all of our hardstyle family to show their Orange hearts like never before! Let's unite as one during the show and support Willem in his choice to reconnect and rest so that he can devote himself to his passion of making music and performing!


Man gaat een maand rust pakken, en wordt gelijk neergezet alsof hij weer gaat optreden na jaren van afwezigheid.


Hoezo? Er staat letterlijk "one out of two of his last shows for the time being", dus juist dat hij zijn periode van optredens voorlopig afsluit ipv begint met optreden. Mensen kunnen zo hard muggenziften als het op HHZ aankomt. Nou weet ik niet of jij dat consequent doet, maar ik vind de mensen die dat doen zo triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

DisAster schreef:
joostmakaay schreef:

Citaat:
As you all might have read in Headhunterz’ statement: his show in Music Dome on December 14th is one out of two of his last shows for the time being.

We ask all of our hardstyle family to show their Orange hearts like never before! Let's unite as one during the show and support Willem in his choice to reconnect and rest so that he can devote himself to his passion of making music and performing!


Man gaat een maand rust pakken, en wordt gelijk neergezet alsof hij weer gaat optreden na jaren van afwezigheid.


Hoezo? Er staat letterlijk "one out of two of his last shows for the time being", dus juist dat hij zijn periode van optredens voorlopig afsluit ipv begint met optreden. Mensen kunnen zo hard muggenziften als het op HHZ aankomt. Nou weet ik niet of jij dat consequent doet, maar ik vind de mensen die dat doen zo triest.


Valt wel mee toch wat joostmakaay zegt. Ben het met je eens hoor, dat muggenziften op HHZ (vooral op reddit, elk klein ding wat er gebeurt rondom HHZ is weer een reden voor de anti-HHZ crew om weer te azijnpissen, eindeloze reverse circlejerk daar) - maar kan me er ook wel in vinden dat het soms allemaal net iets te dramatisch gebracht wordt door HHZ/z'n management.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Valt wel mee toch wat joostmakaay zegt. Ben het met je eens hoor, dat muggenziften op HHZ (vooral op reddit, elk klein ding wat er gebeurt rondom HHZ is weer een reden voor de anti-HHZ crew om weer te azijnpissen, eindeloze reverse circlejerk daar) - maar kan me er ook wel in vinden dat het soms allemaal net iets te dramatisch gebracht wordt door HHZ/z'n management.


Nouja, het ging vooral om het feit dat bij HHZ altijd alles uit verband wordt getrokken, en zijn redenering voor waarom het cringe is dus kant noch wal raakt. Daarom plaatste ik hem ook niet gelijk in dat groepje muggenzifters. Maar ik vind wat joostmakaay zei alsnog wel muggenziften.

En ja alles om hem heen is redelijk overdreven, ben ik het mee eens. Misschien dat hij daarom soms ook overdreven reacties over zich heen roept. Zelf vind ik het juist goed dat hij emoties uit tegenover zijn fans, ook al is dat soms een beetje 'veel'. En ik zie dit bericht niet als veel anders. Gewoon een oproep aan trouwe fans om nog even los te gaan met zijn allen, voorlopig voor één van de laatste keren. Niet als een return 2.0.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten