Pedaalemre schreef:
Valt wel mee toch wat joostmakaay zegt. Ben het met je eens hoor, dat muggenziften op HHZ (vooral op reddit, elk klein ding wat er gebeurt rondom HHZ is weer een reden voor de anti-HHZ crew om weer te azijnpissen, eindeloze reverse circlejerk daar) - maar kan me er ook wel in vinden dat het soms allemaal net iets te dramatisch gebracht wordt door HHZ/z'n management.
Nouja, het ging vooral om het feit dat bij HHZ altijd alles uit verband wordt getrokken, en zijn redenering voor waarom het cringe is dus kant noch wal raakt. Daarom plaatste ik hem ook niet gelijk in dat groepje muggenzifters. Maar ik vind wat joostmakaay zei alsnog wel muggenziften.
En ja alles om hem heen is redelijk overdreven, ben ik het mee eens. Misschien dat hij daarom soms ook overdreven reacties over zich heen roept. Zelf vind ik het juist goed dat hij emoties uit tegenover zijn fans, ook al is dat soms een beetje 'veel'. En ik zie dit bericht niet als veel anders. Gewoon een oproep aan trouwe fans om nog even los te gaan met zijn allen, voorlopig voor één van de laatste keren. Niet als een return 2.0.