Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Harmony of Hardcore
Waar: Festivalterrein De Roost in Erp
Wanneer: 18 mei 2013
Tijd: Van 14.00 tot 00.00 uur
Leeftijd: 18+
Prijs: Early Bird: €29,00 / Regular: €35,50 / VIP €52,00

Line-up:

Opgelet, woensdag 30 januari presenteren wij de volledige line-up van Harmony of Hardcore 2013!­ Drie dagen later zal ook de Early Bird ticket verkoop losbarsten.­ Om alvast op te warmen maken we nu alvast de namen van alle area's bekend.­

Area's Harmony of Hardcore 2013
Mainstage (mixed, live acts and specials)
Ravezone (mainstream hardcore)
Oldschool Gangsters (oldschool, early rave)
Extreme Darkness (frenchcore, industrial, terror)
Freaks (retro, classics)
Dubbs (dubstep, drum&­bass)
Freestyle (allround hardcore)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:52 
 
Hardtraxx Addict

Heb hier ontzettend veel goede verhalen over gehoord, zet hem in optie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MAINSTAGE:
NOIZE SUPPRESSOR | KASPAROV (LIVE) | NOSFERATU | ENDYMION (LIVE) | PAUL ELSTAK | NEGATIVE AUDIO (LIVE) | THA PLAYAH VS PANIC | TERMINAL & VAVACULO | THE VIPER | CRITICAL MASS (LIVE) | AFFIX VS TEASER | HOSTED BY MC JUSTICE

RAVEZONE:
ANGERFIST | PARTYRAISER | DAY-MAR | MISS K8 | CHRONO & THE DEMON DWARF (LIVE) | OPHIDIAN (LIVE) | TOMMYKNOCKER VS MAD DOG | D-PASSION | AFFIX | SYSTEM:OVERLOAD | AMADA | HOSTED BY MC NOLZ

EXTREME DARKNESS:
DR.PEACOCK | RADIUM | FRAZZBAZZ | TRIPPED | OUTSIDE AGENCY | TIEUM | THE VIZITOR | MR.IVEX | INNOVATIVE | J-ROON & KOSMIX | HOSTED BY MC NO ID

OLDSCHOOL GANGSTERS:
RUFFNECK VS PREDATOR | PAVO VS BUZZ FUZZ | ROB & MC JOE | CLAUDIO LANCINHOUSE | MISS ZELDA VS MISS GROOVY | YVES | FRANKY JONES | TANGO & CASH | OCD | HOSTED BY MC JOE & MC-B

FREAKS:
FRANCOIS | PAT-B | NOWAXX | MARK WITH A K | GENIUS | DEMIS H & HYPERACTIVO

FREESTYLE:
D-MASTER | MILITO | RELOAD-R | THE BEAT CONTROLLER | DAVE DOPE | PROFREAKZ | SJEK | SCOTT MARTEN | MAD | HOSTED BY MC BUDDHA

DUBBS:
Coming soon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foutje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist daar én 3 keer op Fantasy? xd

Vind de line-up trouwens niet super, vooral de Extreme Darkness doet me weinig. TOA blijft vet en Innovative is een leuke verrassing, maar verder...nee ik zit met Fantasy wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:01 
 
Hardtraxxer

Hier ga ik dus alleen heen als het kei hard regent. De main line up kent 0 originaliteit, op Negative Audi na dan, dat terwijl mijn vrienden alleen maar op de main willen staan :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga hier denk ik wel heen na alle positieve verhalen van vorig jaar. Mainstream-namen zijn dik in orde en Ophidian LIVE is natuurlijk een dikke plus :) Extreme Darkness valt me helaas erg tegen op Tieum en TOA na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele tijd ravezone denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hele tijd ravezone denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THA PLAYAH VS PANIC, early setje? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaie line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negative Audio LIVEEEEE! :love:
Booooh, dit word weer een gruwelijk feest, fantasy island line-up is ook wel ziek, maar geen enkel feest gaat boven Harmony! (L)

Draidy schreef:
Saaie line-up

Maakt niet eens uit bij Harmony, dit feest word toch al gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:38 
 

100% aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen! Heb der gooodverdomme veul zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen, hoppa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n vriendin en ik kunnen helaas niet meer gaan, dus wij verkopen onze kaartjes. Beide kaartjes voor 70 euro. Ik weet dat het niet uitverkocht is, maar hopelijk kunnen we elkaar helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik weet dat het uitverkocht is.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was 'niet' vergeten te typen :$ :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik was 'niet' vergeten te typen :$ :$ :$ :$

Je liet me dood schrikken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
stefan_helmond schreef:
Ik was 'niet' vergeten te typen :$ :$ :$ :$

Je liet me dood schrikken xD

Sorry :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:05 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje binnen. Knallen met KSwoosh ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:14 
 

ticket binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ticket binnen!

Riichard schreef:
Kaartje binnen. Knallen met KSwoosh ^^

Toppers! :thumbup:
Dit word zo godse vet! :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten