Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 01:17 
 

Mellow schreef:
KSwoosh schreef:


Vind die niet leuk. Maar maakt niet uit we gaan toch gewoon hakken :D

had zo EA kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable!

-> http://www.par-t.nl/harmonyofhardcore/files/media/Timetable_HOH2013.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mellow schreef:
KSwoosh schreef:


Vind die niet leuk. Maar maakt niet uit we gaan toch gewoon hakken :D

had zo EA kunnen zijn

Niet, je hoort tha playah :P



Dit anthem blijft onovertroffen voor Harmony, en dat gaat hij ook niet worden, wat een fijn nummer :$
Deze plaat beschrijft gewoon Harmony of hardcore! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan mijn geliefde Mad Dog-shirtje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:14 
 

te gruwelijk feest _O_
wel ontiegelijke spierpijn nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:35 
 
Hardtraxxer

Iemand toevallig t setje van Sjek gezien/gehoord? Zoja, hoe was 'ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Aardig leip feest :D Topsetjes gehoord van TOA, Partyraiser (2x), Ophidian en Miss K8. en totaal verrast door Tieum :worship:

Owja en Miss K8 die Negative A & Lowroller - The Fallen draaide, wat een heldin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 20:11 
 


Partyraiser eindbaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 21:28 
 
Hardtraxxer

Erg leuk feestje dit :D Ik ben een sucker die veel om aankleding geeft, dit was dikke prima!!
Eigenlijk was alles gewoon goed! Line-up in de Extreme Darkness had nog wel leuker gekund maar zo was het ook goed te doen. Toa, Tieum en Ophidian :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat vet weer! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:28 
 

hardcoresjors schreef:
Godverdomme wat vet weer! :P

nog 100x beter als vorig jaar :D

Mellow schreef:
Erg leuk feestje dit :D Ik ben een sucker die veel om aankleding geeft, dit was dikke prima!!
Eigenlijk was alles gewoon goed! Line-up in de Extreme Darkness had nog wel leuker gekund maar zo was het ook goed te doen. Toa, Tieum en Ophidian :loving:

het einde in de extreme darkness, dat was pas echt genieten tijdens Tripped :')

Riichard schreef:
Aardig leip feest :D Topsetjes gehoord van TOA, Partyraiser (2x), Ophidian en Miss K8. en totaal verrast door Tieum :worship:

goeie tip om nog naar K8 te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Godverdomme wat vet weer! :P

nog 100x beter als vorig jaar :D

En vorig jaar was het al het festival van het jaar. Wat moet het nu wel niet zijn?! :woot:

Wat een bazenfissa! Benen echt compleet naar de tyfus. Mad Dog & Tommyknocker! :worship:
Echt elke set was gewoon raak. Kon alleen wat minder met Chrono & The Demon Dwarf, maar dat kwam meer door het tijdstip. Wat was dat ontiegelijk hard raggen zeg! Zonnetje kwam er ook nog eens bij tegen 6 uur, wat een heerlijk feest. Ik wil terug.

Ow ja, wel 2 ontiegelijke minpunten: Thunder horen als opening bij Day-Mar en horen op het moment dat je naar de auto loopt. Dat soort nummers horen niet thuis op een hardcore festival en zeker niet bij Day-Mar of als afsluiting van het festival. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:08 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Godverdomme wat vet weer! :P

nog 100x beter als vorig jaar :D

En vorig jaar was het al het festival van het jaar. Wat moet het nu wel niet zijn?! :woot:

Wat een bazenfissa! Benen echt compleet naar de tyfus. Mad Dog & Tommyknocker! :worship:
Echt elke set was gewoon raak. Kon alleen wat minder met Chrono & The Demon Dwarf, maar dat kwam meer door het tijdstip. Wat was dat ontiegelijk hard raggen zeg! Zonnetje kwam er ook nog eens bij tegen 6 uur, wat een heerlijk feest. Ik wil terug.

Ow ja, wel 2 ontiegelijke minpunten: Thunder horen als opening bij Day-Mar en horen op het moment dat je naar de auto loopt. Dat soort nummers horen niet thuis op een hardcore festival en zeker niet bij Day-Mar of als afsluiting van het festival. :thumbdown:

hahaha ja xd alleen toen ie op de main gedraaid werd was et wel een remix :P
ik hoorde em bij daymar ook, wat een grap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd belachelijk dat Thunder werd gedraaid.. Ik wist gewoon niet wat ik hoorde toen die bij de eindshow langskwam. Maar verder heb ik hier met mijn maatjes echt een onvergetelijke dag gehad!! WAT EEN FEEST :worship:
Par-T Events die snappen 't!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 21:06 
 

:bomb: :bomb: :bomb:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten