KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Godverdomme wat vet weer!

nog 100x beter als vorig jaar

En vorig jaar was het al het festival van het jaar. Wat moet het nu wel niet zijn?!
Wat een bazenfissa! Benen echt compleet naar de tyfus. Mad Dog & Tommyknocker!
Echt elke set was gewoon raak. Kon alleen wat minder met Chrono & The Demon Dwarf, maar dat kwam meer door het tijdstip. Wat was dat ontiegelijk hard raggen zeg! Zonnetje kwam er ook nog eens bij tegen 6 uur, wat een heerlijk feest. Ik wil terug.
Ow ja, wel 2 ontiegelijke minpunten: Thunder horen als opening bij Day-Mar en horen op het moment dat je naar de auto loopt. Dat soort nummers horen niet thuis op een hardcore festival en zeker niet bij Day-Mar of als afsluiting van het festival.
