Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/2x-harmony-of-hardcore-tickets-t35656.html
^^

Net gister me kaartje gehaald, sorry pik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:44 
 

ZIN IN!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:45 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ZIN IN!!!!!


En nu geen afstudeergezeik he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:47 
 

Mellow schreef:
KSwoosh schreef:
ZIN IN!!!!!


En nu geen afstudeergezeik he!

zekers niet :D
nemesyz zei wel af ivm afstuderen, maar deze komt stukken beter uit
in het weekend doe ik namelijk toch nooit geen fuck xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet alleen vroeg weg hier. Daar baal ik op zich wel van, maar anders kom ik niet meer in Eindhoven. En dat moet toch wel gebeuren haha.

Of is er hier iemand die mij kan droppen in Eindhoven (het liefst nabij het Klokgebouw)? Anders neem ik voor een tientje de partybus wel van de organisatie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:02 
 

Chukkels schreef:
Ik moet alleen vroeg weg hier. Daar baal ik op zich wel van, maar anders kom ik niet meer in Eindhoven. En dat moet toch wel gebeuren haha.

Of is er hier iemand die mij kan droppen in Eindhoven (het liefst nabij het Klokgebouw)? Anders neem ik voor een tientje de partybus wel van de organisatie. :P

er rijden pendelbussen he, en nachtnet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Ik moet alleen vroeg weg hier. Daar baal ik op zich wel van, maar anders kom ik niet meer in Eindhoven. En dat moet toch wel gebeuren haha.

Of is er hier iemand die mij kan droppen in Eindhoven (het liefst nabij het Klokgebouw)? Anders neem ik voor een tientje de partybus wel van de organisatie. :P

er rijden pendelbussen he, en nachtnet ;)

Die pendelbussen kosten dus 10 euro haha. Maar ik moet nog wel bij het Klokgebouw (Eindhoven Beukenlaan) komen en daar kom ik niet meer als ik pas na middernacht op Eindhoven Centraal arriveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:25 
 

beukenlaan is zegmaar 15 min lopen vanuit edhv centraal he
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
beukenlaan is zegmaar 15 min lopen vanuit edhv centraal he

Ik ga toch godverdomme niet lopen op zo'n dag? Misbruik mijn benen al genoeg die dag met feesten van 14.00 tot 07.00 uur, dus de rust die ik kan pakken, moet ik ook pakken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:18 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
beukenlaan is zegmaar 15 min lopen vanuit edhv centraal he

Ik ga toch godverdomme niet lopen op zo'n dag? Misbruik mijn benen al genoeg die dag met feesten van 14.00 tot 07.00 uur, dus de rust die ik kan pakken, moet ik ook pakken. :P

Op het station staan genoeg fietsen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:47 
 
Organisator

!!! ATTENTION !!!

FOOTWORXX - CLOWN OF SKULL - 18 MAY 2013


SPECIAL HARMONY OF HARDCORE TICKET ACTION
Show this message at the entry (on your phone) and get in at FOOTWORXX - Clown of skull (Club Rodenburg) for 10.00 EUR ! !!!


http://www.facebook.com/events/563199650374064/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:28 
 

haha voor iedereen die helemaal dood wil xd wel binnen mag ik hopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 08:37 
 
Organisator

Haha ja is gewoon binnen!
En gaat door tot 07:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit... :/
Als ik er vrijdag een beetje op kan lopen ga ik gewoon dikke vinger xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 23:36 
 

hardcoresjors schreef:
Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit... :/
Als ik er vrijdag een beetje op kan lopen ga ik gewoon dikke vinger xD

Beter Kom Je Wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 07:14 
 
Hardtraxx Addict

Waar de fok blijft die timetable

edit: al gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit... :/
Als ik er vrijdag een beetje op kan lopen ga ik gewoon dikke vinger xD

Beter Kom Je Wel

Doe me best maat, vandaag al wat minder dik, maar lopen is nog steeds kut xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit... :/
Als ik er vrijdag een beetje op kan lopen ga ik gewoon dikke vinger xD

Beter Kom Je Wel

Doe me best maat, vandaag al wat minder dik, maar lopen is nog steeds kut xD

Gewoon wat pillen in je mik gooien (pijnstillers ofzo) en je kan weer een dag vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij morgen beter voelt ga ik een gram keta halen denk xD
Hakken gaat em toch nie worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 22:32 
 

lekker paarden verdoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:33 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:36 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:


Vind die niet leuk. Maar maakt niet uit we gaan toch gewoon hakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkel voelt al beter, met een beetje geluk kan ik gewoon losgaan morgen! :D
Krijg er toch echt fucking zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Enkel voelt al beter, met een beetje geluk kan ik gewoon losgaan morgen! :D
Krijg er toch echt fucking zin in! :thumbsup:

:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Enkel voelt al beter, met een beetje geluk kan ik gewoon losgaan morgen! :D
Krijg er toch echt fucking zin in! :thumbsup:

:woot: :woot: :woot:

:bomb: :bomb: :bomb:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten