Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer?
Datum: Zaterdag 7 juni 2014
De deuren openen om 14:00 uur en zullen sluiten om 00:00 uur

Waar?
Festivalterrein De Roost is gelegen in Erp (gemeente Veghel). Het officiële adres van het terrein is Keldonkseweg 8, 5469 EP in Erp.

Tickets
De Early Birds zijn uitverkocht, maar de reguliere Ticket Sale start 12 februari om 19:00 uur. Reguliere tickets zullen te koop zijn via Harmonyofhardcore.nl en bij alle Primera winkels.

► Regular Ticket | € 39,50 (ex. Fee)
Toegang op 7 juni 2014

► VIP Ticket | € 54,50 (ex. Fee)
VIP toegang op 7 juni 2014

► Combi Ticket | € 69,00 (ex. fee)
Toegang op 7 & 8 juni 2014 (Harmony of Hardcore & 7th Sunday Festival)

► 24 tokens + Harmony Wallet | € 60,00 (ex. Fee)
Speciale “"Harmony Wallet” incl. 24 consumpties (ex. entree)

* VIP toegang op 7 juni 2014. Eveneens toegang tot het VIP deck met VIP Bar bij de Mainstage en Hard Nature, fingerfood en een gratis glas bubbels.

Minimum leeftijd?
De minimum leeftijd van Harmony of Hardcore is 18 jaar.





MAINSTAGE
ANGERFIST (LIVE)
TRAXTORM GANSTAZ ALLIED (LIVE)
NEOPHYTE (LIVE)
PARTYRAISER
PROMO VS D-PASSION
ART OF FIGHTERS VS ANIME
NICO & TETTA
AMNESYS VS ALIEN-T
FURYAN
AMADA
AFFIX VS TEASER
MC ALEE

RAVEZONE
PARTYRAISER
THA PLAYAH VS NOIZE SUPPRESSOR
DESTRUCTIVE TENDENCIES
IGNEON SYTEM
NOSFERATU
KASPAROV
STUNNED GUYS
MAD DOG VS TOMMYKNOCKER
REPIX
AFFIX
MC NOLZ

EXTREME DARKNESS

THE SICKEST SQUAD
NOISEKICK
SANDY WAREZ
DR. PEACOCK
F. NOIZE
SRB
UNEXIST
JOHNNY NAPALM
SYSTEM:OVERLOAD
INNOVATIVE
MC NO-ID

OLDSCHOOL GANGSTERS

PCP FT. THE ULTIMATE MC (LIVE)
GIZMO
PAUL ELSTAK
PANIC
RHEEZA
ROB & MC JOE
WAXWEAZLE
FRANTIC FREAK
CRITICAL MASS
BOUNTYHUNTER
RESONATOR
KRISTOF

FREAKS

THE DARKRAVER
PAT B
FRANCOIS
GENIUS
NOWAXX
ORPHAN
MC RG

NEXT GENERATION

AGRESSIVE
THE BEAT CONTROLLER VS SANCTIFY
SPITNOISE
DAVE DOPE
MR. IVEX
SPEEDMOUSE
SJEK
ICHA
THE EXECUTER VS OFEARIA
RELOAD-R VS D-MASTER
MC BUDDHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een line-up :love:
Hoogstwaarschijnlijk ben ik aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom staan er in godsnaam geen industrial artiesten geboekt? (op een enkele na)
Sowieso niet aanwezig met deze line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Waarom staan er in godsnaam geen industrial artiesten geboekt? (op een enkele na)
Sowieso niet aanwezig met deze line-up


Ik gok dat feesten/fantasy-island-07-06-2014-het-rutbeek-enschede-t41410.html er iets mee te maken heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 02:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nemesyz schreef:
Waarom staan er in godsnaam geen industrial artiesten geboekt? (op een enkele na)
Sowieso niet aanwezig met deze line-up


Ik gok dat feesten/fantasy-island-07-06-2014-het-rutbeek-enschede-t41410.html er iets mee te maken heeft :P


Ooooooohja. Wordt maar een zielig jaartje voor Harmony dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Steffnov schreef:
Nemesyz schreef:
Waarom staan er in godsnaam geen industrial artiesten geboekt? (op een enkele na)
Sowieso niet aanwezig met deze line-up


Ik gok dat feesten/fantasy-island-07-06-2014-het-rutbeek-enschede-t41410.html er iets mee te maken heeft :P


Ooooooohja. Wordt maar een zielig jaartje voor Harmony dan xd

Beter gaan we naar Fantasy Island dan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat 't zo iets gaat worden voor mij.

14:45 - 15:30 - System Overlad (Extreme Darkness)
15:30 - 16:30 - Paul Elstak (Oldschool Gangsters)
16:30 - 17:00 - F. Noize (Extreme Darkness)
17:00 - 17:45 - Icha (Next Generation)
17:30 - 18:30 - Sandy Warez (Extreme Darkness)
18:30 - 19:15 - Unexist (Extreme Darkness)
19:15 - 19:45 - Partyraiser (Mainstage)
19:45 - 20:45 - Destructive Tendencies (Ravezone)
20:45 - 21:30 - SRB (Extreme Darkness)
21:30 - 22:00 - Aggressive (Next Generation)
22:00 - 22:45 - Spitnoise (Next Generation)
22:45 - 23:15 - Partyraiser (Ravezone)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 02:40 
 
Hardtraxx Newbie

Frantic freak !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 14:52 
 
Hardtraxxer

Helaas kan ik niet meer gaan dus 2 tickets te koop!
aanbod/2x-harmony-of-hardcore-t44431.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker feestje gehad....jammer dat er weer iemand overleden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 08:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Lekker feestje gehad....jammer dat er weer iemand overleden is.


Was ook wel te verwachtte met de weersomstandigheden, en het percentage drugsgebruikers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diegene die overleden gebruikte niet is mij verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Diegene die overleden gebruikte niet is mij verteld.


Zou kunnen natuurlijk, maar 't lijkt me toch dat van de mensen die op/vlak na een feestje sneuvelen in 99,5% van de gevallen toch wel echt iets hebben gebruikt :s

Desalniettemin een zeer trieste zaak natuurlijk, vooral sterkte aan vrienden en familie gewenst :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Diegene die overleden gebruikte niet is mij verteld.



Tuurlijk zeggen ze van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
stefan_helmond schreef:
Diegene die overleden gebruikte niet is mij verteld.



Tuurlijk zeggen ze van niet

Hij had hart problemen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten