24-05-2015, Festivalterrein de Roost, Erp
14:00 - 00:00
Prijzen
Voorverkoop: €49,50
Combi ticket met Harmony of Hardcore: € 72,50
Voorverkoop, VIP: € 65,-
Minimumleeftijd
18

Paar jaar geleden Darkraver en Vader Abraham op een stagewrote:Zie ik serieus Jody Bernal en Rotterdam Terror Corps op één stage![]()
![]()
De vraag blijft dus of hij het voor meer dan 120% van de orginele ticketprijs heeft aangeboden, zo ja dan is het terecht geannuleerd en is het een duur grapje gewordenwrote:Waar slaat dat nou op? Als je ze niet met winst verkoopt moet het toch geen probleem zijn? Moet je dan maar gewoon 50 euro verlies (of weet ik veel hoe duur die kaartjes zijn) voor lief nemen als je niet meer kunt gaan?
Waar kan je dit checken? Krijg je er bericht van via je mail waarop je Paylogic account geregistreerd staat of?wrote:Ze hebben mijn kaarten ook geannuleerd omdat ik ze op ticketswap had aangeboden
Wellicht een idee om wat nieuw muziek te ontdekken dan!wrote:Wat een bout-timetable.
Degenen die ik wil zien draaien tegelijk:
Galantis en Mashup Jack en Mr. Belt & Wezol.
Frequencerz en Bingo Players en Michael Calfan (en Sander van Doorn).
Daarnaast hele stukken dat ik niks interessant vind op 15 (!) podia.
Ach ja, persoonlijke timetable komt toch nooit iets van terecht, dus ik zie wel waar ik belandt.
Eindshow was echt gigaretekut na een dagje techno'en.wrote:Endshow was wel leuk met de flashback naar 7 jaar 7th Sunday, maar het vuurwerk was nogal random en liep niet synchroon met de muziek. En die halve wandelvierdaagse van/naar de bussen sloeg nergens op.
Beetje freestyle achtig, oa Brennan Heart - One Blade, Noisecontrollers - Attack Again.wrote:Wat draaide Dana met Brennan Heart? En solo?
Precies. Prijs kwaliteit verhouding vind ik erg groot. Aangezien opbouw en stages over 2 dagen kunnen verspreiden. Als je vergelijkt met andere feesten is dit mega duurwrote:Wat maakt 7th Sunday nou anders dan andere festivals? Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar de line-up vind ik bijvoorbeeld nooit echt spectaculair.