Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele zieke timetable! :drool: Hoop dat DR tussen 17:00 en 18:00 staan, want verder ben ik echt bijna niet weg te slaan bij de Insomnia stage. :P Bij Frequencerz meeten vind ik een goed idee, lijkt mij sowieso vet om de hele dag te raggen daar met mensen van Hardtraxx. :D
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
13:45 - 15:00 San Miquel b2b Mind.Illusion
15:00 - 16:00 Frequencerz
16:00 - 17:00 Sasha F
17:00 - 18:00 The Geminizers
18:00 - 19:00 Adaro
19:00 - 20:00 Solutio & The I's
20:00 - 21:00 Kodex
21:00 - 22:00 Radical Redemption
22:00 - 23:00 The Machine
23:00 - 00:00 Chris One
00:00 - 01:15 Thera vs Degos & Re-Done

Zullen we tijdens Freqs of Sasha F meeten dan? :)


Ik stel voor om 17:00 tijdens The Geminizers :evil:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hele zieke timetable! :drool: Hoop dat DR tussen 17:00 en 18:00 staan, want verder ben ik echt bijna niet weg te slaan bij de Insomnia stage. :P Bij Frequencerz meeten vind ik een goed idee, lijkt mij sowieso vet om de hele dag te raggen daar met mensen van Hardtraxx. :D


Mij ook alleen ik ben met een groepje van 4 dus ik vin het een beetje lullig om de anderen de hele dag alleen te laten :P Maar hopelijk willen ze een beetje meewerken en vaak naar de Insomnia stage meewillen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando schreef:
Hele zieke timetable! :drool: Hoop dat DR tussen 17:00 en 18:00 staan, want verder ben ik echt bijna niet weg te slaan bij de Insomnia stage. :P Bij Frequencerz meeten vind ik een goed idee, lijkt mij sowieso vet om de hele dag te raggen daar met mensen van Hardtraxx. :D


Mij ook alleen ik ben met een groepje van 4 dus ik vin het een beetje lullig om de anderen de hele dag alleen te laten :P Maar hopelijk willen ze een beetje meewerken en vaak naar de Insomnia stage meewillen :thumbsup:

Haal ze gewoon over om de hele dag bij de Insomnia stage te staan. :D
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga het proberen :P
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sleep me vrienden ook gewoon mee, alhoewel die liever bij de electro staan. :D
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:35 
 

Ideeën:

Tijdens Frequenzers meeten, rechts vooraan!

Tijdens Radical Redemption meeten, rechts vooraan!


Bij DR meeting, links vooraan!
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Is achteraan niet makkelijker? :P

Net iets beter verstaanbaar en wat meer ruimte dan echt vooraan mensen opzoeken ;)
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Is achteraan niet makkelijker? :P

Net iets beter verstaanbaar en wat meer ruimte dan echt vooraan mensen opzoeken ;)


Achteraan is sowieso beter idd
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:02 
 

Waarover wil je praten dan? God.....? Tis geen Ground Zero hier :P


Uhm okee...
Insomnia is een tent, dus dan wordt het achteraan? tegen de achterwand... midden ofzo?
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Waarover wil je praten dan? God.....? Tis geen Ground Zero hier :P


Uhm okee...
Insomnia is een tent, dus dan wordt het achteraan? tegen de achterwand... midden ofzo?

Achterwand? Je hebt ook een in- en uitgang in een tent hé :lol:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij maakt het niet uit wanneer we meeten, sta toch zo goed als de hele dag vooraan op de Insomnia Stage :)
Bericht Geplaatst op 16 jun 2011 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, Gewoon insomnia stage midden vanvoor of links. Achteraan ga ik echt niet staan, Tenzij er een massale drukte is. Zie je de bekende gezichten wel. Ik zeg ook tijdens The Geminizers :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2011 00:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Waarover wil je praten dan? God.....? Tis geen Ground Zero hier :P

Werd er achterin de area/tent over god gepraat dan? ;)
Bericht Geplaatst op 17 jun 2011 00:52 
 

The I's schreef:
robkuh1990 schreef:
Waarover wil je praten dan? God.....? Tis geen Ground Zero hier :P

Werd er achterin de area/tent over god gepraat dan? ;)


je hebt duidelijk wat pownews gemist...
Bericht Geplaatst op 17 jun 2011 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap hem ook niet helemaal goed. Op Ground zero moest er toch niet gepraat worden toch :P.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2011 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om alle misverstanden te verhelpen, robkuh had het hierover:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1523721/853b3e2a/gristengekkies_doen_gabberfeestje.html

Ik zeg gewoon vooraan de hele dag en nacht stampen met zijn allen ^^
Bericht Geplaatst op 18 jun 2011 12:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
The I's schreef:
robkuh1990 schreef:
Waarover wil je praten dan? God.....? Tis geen Ground Zero hier :P

Werd er achterin de area/tent over god gepraat dan? ;)


je hebt duidelijk wat pownews gemist...

nee ik heb het juist niet gemist, jij brengt het verkeerd ;) ze stonden buiten het terrein en ik had het gewoon over achter in de tent :P

*mierenneukmodus uit*
Bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:04 
 

Afbeelding

Nu wil ik zondag ook :drool:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:00 
 
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Idd, Gewoon insomnia stage midden vanvoor of links. Achteraan ga ik echt niet staan, Tenzij er een massale drukte is. Zie je de bekende gezichten wel. Ik zeg ook tijdens The Geminizers :thumbsup:


Dit betekent toch niet dat er niet gedanst gaat worden he?!

Want het dak gaat er al vroeg af!!!
Bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Lowrenz schreef:
Idd, Gewoon insomnia stage midden vanvoor of links. Achteraan ga ik echt niet staan, Tenzij er een massale drukte is. Zie je de bekende gezichten wel. Ik zeg ook tijdens The Geminizers :thumbsup:


Dit betekent toch niet dat er niet gedanst gaat worden he?!

Want het dak gaat er al vroeg af!!!

We gaan met zijn allen heupwiegen tijdens jullie set :cool:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2011 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Lowrenz schreef:
Idd, Gewoon insomnia stage midden vanvoor of links. Achteraan ga ik echt niet staan, Tenzij er een massale drukte is. Zie je de bekende gezichten wel. Ik zeg ook tijdens The Geminizers :thumbsup:


Dit betekent toch niet dat er niet gedanst gaat worden he?!

Want het dak gaat er al vroeg af!!!


Wa denkte gij nou jonguh :P. Ja, we gaan allemaal stilstaan, bier zuipe en kut roepen :nono:!

We gaan gek doen als de beesten :yay:!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo hoort het :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:54 
 

ging pecola'tje hier ook niet heen?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
ging pecola'tje hier ook niet heen?

nope,was wel de bedoeling,wilde daar mijn verjaardag vieren! maar heb de week erna 3hertentamens die ik moet halen. :cry:
volgend jaar dan maar..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten