Dit was ik dus.....

Vond dit persoonlijk een mooie foto..
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.

volgensmij zag ik willy tijdens degos & re-done vs thera aan de tas van een meisje hangen.wrote:Maar Willy is nu Deaud
Zuchtwrote:Huh is dat Chris One?
dat is mango/granaatappel.wrote:ik kreeg een pilsje van stefan dus dan ga ik die natuurlijk niet weggooien he. heb ook 1x dat rode/roze vitaminewater op maar volgensmij was het gewoon ranja?
Nouhou!wrote:Chris One? Robkuh is gewoon een mengeling van Chris One & Theo Janssen.
Vitamine water op feestenwrote:dat is mango/granaatappel.wrote:ik kreeg een pilsje van stefan dus dan ga ik die natuurlijk niet weggooien he. heb ook 1x dat rode/roze vitaminewater op maar volgensmij was het gewoon ranja?
volgensmij stond er frambozen op... maar het smaakte naar ranja..wrote:dat is mango/granaatappel.wrote:ik kreeg een pilsje van stefan dus dan ga ik die natuurlijk niet weggooien he. heb ook 1x dat rode/roze vitaminewater op maar volgensmij was het gewoon ranja?
Er zijn tien willy's gekochtwrote:Maar Willy is nu Deaud
Whaha, Volgens mij sprak jij me aan op DefQon bij de wc's, dat je dacht dat ik niet oud genoeg was. Toen ik er iets over terug zei reageerde je niet meer en zei je, ok mazzel. Haha kan dat, of leek die persoon gewoon veel op jou? Was een beetje uit m'n dak toen.wrote:wrote:Nou nou het spijt me jongen. Hier heb je nog een foto waar je om vroeg.
Spreekt voor zich dat ik de rechtse ben neem ik aan.
Haha, denk dat ik het me daarom zo goed herinner, omdat je zo'n klootzak was haha.wrote:Lol.Kan goed kloppen ben best wel een klootzakje die dat vaker zegt tegen mensen die er heeul jong uit zien.
Wees gerust. Ik ken een gast van 32 die zich laatst moest legitimeren aan de bar op zijn eigen trouwfeest.wrote: Haha, denk dat ik het me daarom zo goed herinner, omdat je zo'n klootzak was haha.Maar ik geef je gelijk, ben 19 maar ben twee keer om ID gevraagd bij de bar in de purple op Defqon. Vind het wel kut dat veel mensen erover beginnen op festivals opzich, maar heb er niet een slechte dag door ofzo.
Haha shit, hoop niet dat het daar eindigt bij mij. Nouja, hij had iig een een eigen trouwfeest dus dat aspect is goed gekomenwrote:Wees gerust. Ik ken een gast van 32 die zich laatst moest legitimeren aan de bar op zijn eigen trouwfeest.wrote: Haha, denk dat ik het me daarom zo goed herinner, omdat je zo'n klootzak was haha.Maar ik geef je gelijk, ben 19 maar ben twee keer om ID gevraagd bij de bar in de purple op Defqon. Vind het wel kut dat veel mensen erover beginnen op festivals opzich, maar heb er niet een slechte dag door ofzo.
wrote:Wees gerust. Ik ken een gast van 32 die zich laatst moest legitimeren aan de bar op zijn eigen trouwfeest.wrote: Haha, denk dat ik het me daarom zo goed herinner, omdat je zo'n klootzak was haha.Maar ik geef je gelijk, ben 19 maar ben twee keer om ID gevraagd bij de bar in de purple op Defqon. Vind het wel kut dat veel mensen erover beginnen op festivals opzich, maar heb er niet een slechte dag door ofzo.
Ik had de camera van me zusje ook eens meejat omdat ik zin had in wat filmpjes en foto's te maken maar op het feest zelf had ik daar totaal geen zin meer in. Laat andere mensen maar lekker filmen ik ga liever los dan.wrote:Ik heb echt weinig gefilmd dit keer... keer meer losgaan dan ik film
Ach ja, Filmpje van hierboven is nog van redelijk geluid
en wou gewoon sfeer momentje mee pakken