Insomnia stage
Jammer dat bij sasha-F er een klein probleempje was met het geluid en dat het nog vrij lang duurde voordat het verholpen was.
Voor de rest allemaal dikke setjes! Vaak mijn vrienden alleen gelaten om gewoon door te gaan bij insomnia, buiten die stage halfuur bij Zany gestaan, en bij de eindshow

Geluid zat goed in orde, ook al moest je af en toe het laag wel eventjes zoeken, maar goed, kan niet overal perfect zijn. Afsluiter was ook heerlijk! AoF - Sun Was echt helemaal kapot, toen nog maar wat happy hardcore geluisterd bij de main

Wat valt dat dan ineens tegen

Al met al, Topfeest!