Hehe, na 5 uur.wrote:Gelukkig kon ik na een tijd wel weer op staan, maar op Qountdown mag ik absoluut niet gaan zitten :+
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
toen het was afgelopen en je je jas wilde halen... 
E
Pest mij eensch niet zowrote:toen het was afgelopen en je je jas wilde halen...
Hahah daarom ga ik nooit zitten op een feest , dan weet ik et wel. Raak in een space en zit ik daar de hele avond met een big smile op me gezicht 
E
Ja, ik heb er nu ook van geleerd, maar ik moet wel zeggen, verdomme wat heb ik toen genoten op de tribune 
Pff dat wil ik wel geloven
mooiste avonden zijn dan
ook al zit je de hele tijd, maar oh wat ben je na de klote de volgende dag 
Jah dat bedoel ik, en dan hoor ik een gruwelijk nummer en dan denk ik KUT stond ik maar beneden te raggenwrote:Hahah daarom ga ik nooit zitten op een feest , dan weet ik et wel. Raak in een space en zit ik daar de hele avond met een big smile op me gezicht
Dat had ik op defqon, stond ik te pissen, wordt magic gedraaid.
Kon wel huilen toen
Kon wel huilen toen
G
nog erger HB afgelopen jaar, wij gingen wat eten, draait Frontlienr The First Cut...wrote:Dat had ik op defqon, stond ik te pissen, wordt magic gedraaid.
Kon wel huilen toen
mijn favo nr
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Haha Gosse?wrote:Ja, ik heb er nu ook van geleerd, maar ik moet wel zeggen, verdomme wat heb ik toen genoten op de tribune
Sowieso weer hard op Qountdown
En natuurlijk naar de meeting
Zoiets doe je ook niet op een feestwrote:nog erger HB afgelopen jaar, wij gingen wat eten, draait Frontlienr The First Cut...wrote:Dat had ik op defqon, stond ik te pissen, wordt magic gedraaid.
Kon wel huilen toen
mijn favo nrwas toen ook pas net uit
hahah nee XD heb ik nog nooit gedaan 
Maar als die TT nou is komt
Maar als die TT nou is komt
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
ik zou opzich wel willen meeten, maar de meeste van jullie kennen me niet eens xD
dus dan voel ik me zo stom om daar tussen te lopen.
ik ken ook niemand XD (behalve pepepe&kswoosh ) die heb ik de vorige keer al ontmoet
Dit jaar ook op Qlimax, Brennan Heart was bijna afgelopen maar iedereen wou ff watgaan eten, zijn we met zn 2en beneden gebleven omdat we bang the bass niet wilden missenwrote:nog erger HB afgelopen jaar, wij gingen wat eten, draait Frontlienr The First Cut...wrote:Dat had ik op defqon, stond ik te pissen, wordt magic gedraaid.
Kon wel huilen toen
mijn favo nrwas toen ook pas net uit
en toen kapte die em nog af ook na de intro
Het is toch 1 grote familiewrote:ik zou opzich wel willen meeten, maar de meeste van jullie kennen me niet eens xD
nee ik ken ook niemand maarja ik heb nu al zoveel meetings mis gelopen, ik moet nu wel een x
Hier nog zo 1wrote:Het is toch 1 grote familiewrote:ik zou opzich wel willen meeten, maar de meeste van jullie kennen me niet eens xD
dus dan voel ik me zo stom om daar tussen te lopen.![]()
nee ik ken ook niemand maarja ik heb nu al zoveel meetings mis gelopen, ik moet nu wel een x
Inno mag wel thuis blijven
maar waarschijnlijk kom ik em toch 1000x tegen 
wrote:Inno mag wel thuis blijvenmaar waarschijnlijk kom ik em toch 1000x tegen
Zelfs op qlimax kwam ik je tegen, toen ik rondjes aan het lopen 
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Tja dan sta ik daar, Iemand van hardtraxx: Hey hoe heet jij op hardtraxx? Ik: Blazed!wrote:Het is toch 1 grote familiewrote:ik zou opzich wel willen meeten, maar de meeste van jullie kennen me niet eens xD
dus dan voel ik me zo stom om daar tussen te lopen.![]()
Iemand van hardtraxx: Wie?, Ik: ehh ja laat maar zitten xD
E
Ja dat ben ik, sinds wanneer zit jij op Hardtraxx?wrote:Haha Gosse?wrote:Ja, ik heb er nu ook van geleerd, maar ik moet wel zeggen, verdomme wat heb ik toen genoten op de tribune![]()
Sowieso weer hard op Qountdown![]()
En natuurlijk naar de meeting
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Haha klinkt stom maar had me tijdens de meeting op fusion op het forum aangemeld met m'n mobiel
Mja ik lees meer dan dat ik post :p
Heb wel echt super veel zin in Qountdown
Mja ik lees meer dan dat ik post :p
Heb wel echt super veel zin in Qountdown
@ Blazed
dan zeg je ik ben die ene met die draaiende "Mickey Mouse" avatar
dan zeg je ik ben die ene met die draaiende "Mickey Mouse" avatar
G
Robert en mijn shirts voor QD zijn verzonden 
Who's going
Nobody has said they're going yet.