rond 1 uur lijkt mij het beste,
maar wacht nog wel ff op TT
Denk alleen niet dat ik erg nuchter zal zijn haha
wanneer komt die ong?wrote:rond 1 uur lijkt mij het beste,maar wacht nog wel ff op TT
ben ook niet nuchterwrote:Zal hier ook wel even tijd voor vrij maken![]()
Denk alleen niet dat ik erg nuchter zal zijn haha
week van te voren, weet nu niet precies welke dag.wrote:wanneer komt die ong?wrote:rond 1 uur lijkt mij het beste,maar wacht nog wel ff op TT
Dat duswrote:Ik denk dat ik er met Rickie, Oostzaner en Banaanslak ook bij zal zijn!
Dat is inderdaad een tijd die mij wel zal schikken, aangezien ik nog geen plannen in mijn agenda heb staan op dit tijdstip.wrote:Mij lijkt zo rond de klok van één wel een schappelijke tijd, zijn er hier nog meer mensen die deze gevoelens met mij delen?
Als de TT het toelaat is dat een goeie tijdwrote:Ook mij lijkt zo rond de klok van één wel een schappelijke tijd, zijn er hier nog meer mensen die deze gevoelens met mij en vele andere delen?
jij komt gewoonwrote:Ik kijk wel of ik jullie lief vind op Loudness, bepaal ik dan wel of ik naar deze meeting kom![]()
Ja maar jou ken ik alwrote:jij komt gewoonwrote:Ik kijk wel of ik jullie lief vind op Loudness, bepaal ik dan wel of ik naar deze meeting kom![]()
en ik ben niet op loudness. dus je moet wel
juist niet :pwrote:En dat is dus juist een reden om niet te gaan
nou is je gelukt.. ben er helemaal afwrote:Weet ikMaar wilde robert even pesten
beetje jammer inderdaad..wrote:er gaan dus sowieso al 12 mensen![]()
valt me een beetje tegen van de HT leden (of is iedereen bij FI)
Haha komt wel goed deze keer, nu weet ik hoe jullie eruit zienwrote:beetje jammer inderdaad..wrote:er gaan dus sowieso al 12 mensen![]()
valt me een beetje tegen van de HT leden (of is iedereen bij FI)
majah XD ik wil jou nu echt is ontmoeten
huh wat dan? XDwrote:Ik hoop wel dat ik van de tribune af kan, wanneer de meeting begint
Haha, nou tijdens Q-dance presents: Fusion ging ik best lekker en had geen zin om op te staanwrote:huh wat dan? XDwrote:Ik hoop wel dat ik van de tribune af kan, wanneer de meeting begint
En die avatar van jou![]()
![]()
wrote:had geen zin om op te staan
Daarom ga ik ook echt nooit zitten op een feestjewrote:wrote:had geen zin om op te staan
Gelukkig kon ik na een tijd wel weer op staan, maar op Qountdown mag ik absoluut niet gaan zitten :+wrote:Daarom ga ik ook echt nooit zitten op een feestjewrote:wrote:had geen zin om op te staan
dan vink het zo lekker maarja ik wil liever doorbeuken