Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Meeting
1 uur voor de regie in het midden 91%  91%  [ 29 ]
Andere optie, zie reacties 9%  9%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Volgens mij zag ik tijdens de set van Brennan Heart bij de wc's rechtsvoor nog een groepje met 4 HT'ers maar weet niet zeker?
eentje met blauw q-dance shirt en eentje met Fusion shirt
de rest kon ik zo snel ff niet zien :D
ze kwamen me iig bekend voor van het HT leden topic ;)
heb sinds ik op het forum zit(feb 2010 ofzo) nog maar 4 HT'ers gesproken xd


hahaha dat waren wij dan :P want ik had fusion shirt aan, en chukkels blauw q-dance shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:04 
 

JP Hardstyle schreef:
Volgens mij zag ik tijdens de set van Brennan Heart bij de wc's rechtsvoor nog een groepje met 4 HT'ers maar weet niet zeker?
eentje met blauw q-dance shirt en eentje met Fusion shirt
de rest kon ik zo snel ff niet zien :D
ze kwamen me iig bekend voor van het HT leden topic ;)
heb sinds ik op het forum zit(feb 2010 ofzo) nog maar 4 HT'ers gesproken xd

blauw = chukkels
fusion = robertt
en andere was ik wss ook bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou het zelf niet weeten of ik mensen ben tegen gekomen zit hier ook pas net dus ja.
Maar even hardtraxx leden forum bekijken en mezelf er even tussen zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
JP Hardstyle schreef:
Volgens mij zag ik tijdens de set van Brennan Heart bij de wc's rechtsvoor nog een groepje met 4 HT'ers maar weet niet zeker?
eentje met blauw q-dance shirt en eentje met Fusion shirt
de rest kon ik zo snel ff niet zien :D
ze kwamen me iig bekend voor van het HT leden topic ;)
heb sinds ik op het forum zit(feb 2010 ofzo) nog maar 4 HT'ers gesproken xd


hahaha dat waren wij dan :P want ik had fusion shirt aan, en chukkels blauw q-dance shirt :P


Ah kut ik dacht al dat zijn HT'ers maarja kvon het zo stom om dat zomaar te vragen aan wat vreemden haha xd
Noujah dan weet ik volgende x(Qountdown, Hardbass ?) wie jullie zijn dus dan zal ik het maar wel vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
roberttt schreef:
JP Hardstyle schreef:
Volgens mij zag ik tijdens de set van Brennan Heart bij de wc's rechtsvoor nog een groepje met 4 HT'ers maar weet niet zeker?
eentje met blauw q-dance shirt en eentje met Fusion shirt
de rest kon ik zo snel ff niet zien :D
ze kwamen me iig bekend voor van het HT leden topic ;)
heb sinds ik op het forum zit(feb 2010 ofzo) nog maar 4 HT'ers gesproken xd


hahaha dat waren wij dan :P want ik had fusion shirt aan, en chukkels blauw q-dance shirt :P


Ah kut ik dacht al dat zijn HT'ers maarja kvon het zo stom om dat zomaar te vragen aan wat vreemden haha xd
Noujah dan weet ik volgende x(Qountdown, Hardbass ?) wie jullie zijn dus dan zal ik het maar wel vragen :P

haha ik ben bij beide aanwezig dus kan wel :P
Maar voortaan kan je gewoon vragen;) ik maak met iedereen die ik tegen kom zowat een praatje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maar voortaan kan je gewoon vragen;) ik maak met iedereen die ik tegen kom zowat een praatje xd


Als je waus bent ja, maar op die feesten ben je dat niet :nono: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:46 
 

JP Hardstyle schreef:
Noujah dan weet ik volgende x(Qountdown, Hardbass ?) wie jullie zijn dus dan zal ik het maar wel vragen :P

allebei, aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik in het ledentopic kijk dan is de enige die me bekend voorkomt Kepro, en Jor-D enigzins maar die wat minder. Volgens mij heb ik wel een tijdje in de buurt gestaan bij Kepro zonder het te weten xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 18:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
JP Hardstyle schreef:
Noujah dan weet ik volgende x(Qountdown, Hardbass ?) wie jullie zijn dus dan zal ik het maar wel vragen :P

allebei, aanwezig :P

Oke misschien kom ik jullie wel tegen dan, en anders misschien een x bij de meeting :D
maar ik zag jullie zeg maar bij die wc's, en als je daar heen liep hingen er van die "gordijnen" noem ik het maar, en daarvoor was op dat moment een vrouwtje flauw gevallen hadden jullie die ook gezien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was mooi feestje maar vond het toch tegen vallen, kwa show (ging ook veel mis lees ik op partyflock?) en kwa muziek, mja was te verwachten..
De drukte nog altijd groot min punt, + dat na 5 uur op 2 deuren na (aan de linker kant) alles dicht was, je mocht niet meer in de zaal.. Volgens mij wouden ze dat Duits drama geval na doen >.<
Was mijn 2e Qlimax :)

Roberttt niet gezien :O!
Tel kwam ik in de gang tegen :P
Kepro HEEEEL TOEVALLIG :worship: :worship: :worship: ,
ik ben 1x buiten gaan pissen, sta ik te pissen.. staat er een gozer langs mij, kijkt op mijn rug.. want stond tekst op.. zegt die in 1x: Sjefke.. dus ik kijk naar rechts, denken denken: JAA KEPRO! Haha
En nee die foto komt echt niet online
Ik was echt zwaar van de kaart, en alle foto's op 1tje na zijn echt fucked waus :P

Wij gingen iets voor het einde weg, toen we in de gangen liepen hoorde we nog wel het laatste liedje..
Waren we om 7 uur buiten, ik in mijn tshirtje, me vriendin in een vest die ze daar had gekocht want ze had halve avond al koud binnen, en zusje van haar in hempje
Wij naar de bus zoeken, en zoeken, en zoeken, en zoeken! Niks gevonden, gingen we maar bij ingang Q eventjes binnen staan, want was 'beetje' warm.. daarna weer zoeken, en zoeken.. komt die !*(%*!()*%!)(% bus pas om kwart voor 8 bij Ingang Q aanrijden..BRRRR wat had ik het GRUWELIJK koud!
Komen we op station Almelo aan, willen we de auto starten (van dat zusje) Start die niet.. nja na 10minuten in een ijs koude auto en alleen een vest van decibel aan.. toch maar iemand gebeld.
Duurde minimaal 30 minuten voordat hun er waren.. dus weer 40 minuten IJSKOUD gehad.. toen uit eindelijk auto achter gelaten en toch uit eindelijk om half 12 het bedje in kunnen kruipen!
Wat een IJS IJS IJS KOUDE morgen was dat :/

En of ik volgend jaar nog naar Qlimax ga.. zoals het er nu uit ziet, ZEKER NIET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Meeting was er niet ofzo haha. Ben er heengelopen met Tel maar d'r was geen HT-er in de buurt te bekennen dus zijn we na 10 minuten maar vertrokken. Ben wel een hoop tegengekomen tijdens het eeuwige rondjeslopen.
- knip -
- Chukkels en Robert, weet ook niet meer wanneer en waarom.
- Maarten1410, heel de avond naar lopen zoeken in de hoop eindelijk weer een fatsoenlijk dansje mee te kunnen doen, niet gelukt. Zit ik m'n bus te zoeken, loopt die arme gek daar met zn vriendin te klappertanden van de kou (ja t is best koud met alleen je shirtje aan bij -2 graden). Alvast sterkte toegewenst voor de komende dagen pik ;)

Ik heb het gotverdomme nog nooit ZO kou gehad jonge! Wat was dat RUK! De parkeerplaats en de kluisjes zaten vol dus we moesten 1km verderop parkeren en in ons t-shirt naar het Gelredome LOPEN!! Achterlijke ty... hon...! Dus. En Dus ook terug lopen. Alleen mijn vriendinnetje moest met de bus terug naar België en die laat ik natuurlijk niet door de kou alleen naar haar bus zoeken. Wat super slecht geregeld was dat!! Met z'n tweeën om het hele stadion heen gelopen in de kenker kou en pas na 20 minunten de bus gevonden!$!# En toen moest ik dus nog 10 minuten naar onze auto lopen waar mijn vrienden waren!#!#!! Wordt er nu nog boos om.

Maargoed, nu lekker keel- en koppijn maargoed. Was wel grappig dat ik je toen pas tegenkwam Daan :D Beetje jammer maar toch nog even gezien dan (ondanks mijn woeste bui door die bussen). Kswoosh en Chukkels ook nog gezien en jou heb ik ook gezien Roberttt hahaha. Eerst buiten bij de plee's jullie met z'n vieren zien lopen en daarna Chukkels en Kswoosh nog aangesproken. Zag robertt alleen niet meer staan, maar dat lag vast aan mij. Zowaar een knuffel aan Swoesj gegeven :whistle: en kreeg meteen te horen dat hij dacht dat ik groter was. Goed, bedankt haha.

Verder geen mens van hier gezien, ziek als een hond en volgend jaar ga ik niet meer maar verder was het leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hier de normale foto's van mij :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://img89.imageshack.us/img89/3719/cimg00710.jpg
[/img]
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier een foto van ons groepje ^^

Ik ben de meest rechtse persoon (die kleine die met zn duim omhoog staat)

En dat kan ik wel geloven Sjefke ^^ leuk je eindelijk eens gezien te hebben maar ik wist niet wat ik moest zeggen haha xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 21:36 
 

maarten1410 schreef:
Zowaar een knuffel aan Swoesj gegeven :whistle: en kreeg meteen te horen dat hij dacht dat ik groter was. Goed, bedankt haha.

Verder geen mens van hier gezien, ziek als een hond en volgend jaar ga ik niet meer maar verder was het leuk :P

haha ja idd :P
was wel grappig hoor die knuffel, maar ik vond et nou niet egt een super vet gevoel fzo :P mss moet ik dan maar weer meer nemen xd geen idee wanneer ik je tegen kwam fzo, dus kan zijn dat ik net nog maar een halve gedropt had

maar was wel vet om je keer gezien te hebben, jammer dat ik niet met je op de pic sta :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe Tel mooie plaat, je staat er zowaar wauser op dan de wauspaus naast je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hehe Tel mooie plaat, je staat er zowaar wauser op dan de wauspaus naast je :D

haha zeg dat wel XD maar ja als die bril er niet was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ogen komen er door heen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Hehe Tel mooie plaat, je staat er zowaar wauser op dan de wauspaus naast je :D

haha zeg dat wel XD maar ja als die bril er niet was ^^

Ahahah balle! :D
Maar wanneer was deze foto gemaakt dan? Want zover kan ik me het niet meer herrinneren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
Zowaar een knuffel aan Swoesj gegeven :whistle: en kreeg meteen te horen dat hij dacht dat ik groter was. Goed, bedankt haha.

Verder geen mens van hier gezien, ziek als een hond en volgend jaar ga ik niet meer maar verder was het leuk :P

haha ja idd :P
was wel grappig hoor die knuffel, maar ik vond et nou niet egt een super vet gevoel fzo :P mss moet ik dan maar weer meer nemen xd geen idee wanneer ik je tegen kwam fzo, dus kan zijn dat ik net nog maar een halve gedropt had

maar was wel vet om je keer gezien te hebben, jammer dat ik niet met je op de pic sta :(

Ja er zat al wel iets in bij jou, je had het nog over oranje Q'tjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik wou ook wel even vooraan kijken bij het groepje HTers daar maar iemand van hier smste niet terug waar vooraan ze stonden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Ja ik wou ook wel even vooraan kijken bij het groepje HTers daar maar iemand van hier smste niet terug waar vooraan ze stonden >.<

Sorry :kiss: ik kon geen berichten meer lezen, was 1 grote waas >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jopsem schreef:
Ja ik wou ook wel even vooraan kijken bij het groepje HTers daar maar iemand van hier smste niet terug waar vooraan ze stonden >.<

Sorry :kiss: ik kon geen berichten meer lezen, was 1 grote waas >.<


Haha zoiets dacht ik al :P ik ben nog wel vooraan geweest net links van het midden maargoed better luck next time :P

Ben ik een keer de meeting niet vergeten komt er niemand .. leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:16 
 

Jopsem schreef:
roberttt schreef:
Jopsem schreef:
Ja ik wou ook wel even vooraan kijken bij het groepje HTers daar maar iemand van hier smste niet terug waar vooraan ze stonden >.<

Sorry :kiss: ik kon geen berichten meer lezen, was 1 grote waas >.<


Haha zoiets dacht ik al :P ik ben nog wel vooraan geweest net links van het midden maargoed better luck next time :P

Ben ik een keer de meeting niet vergeten komt er niemand .. leuk :P

volgende keer op hard bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar ben ik ook ja :) ... ik ga ook naar fantasy. en nog heel wat andere kleine feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paar mensen gezien. Chukkels en Kswoosh. Later op de avond ook nog PNRMX. En dat was ook wel.
Volgend jaar waarschijnlijk voor mij geen Qlimax. Wat een bagger podia, dit is niet waar QLIMAX normaal van bekend is.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten