Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Meeting
1 uur voor de regie in het midden 91%  91%  [ 29 ]
Andere optie, zie reacties 9%  9%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:02 
 
Hardtraxxer

Ik kom ook wel ff kijken! waar staan we nou en hoe laat?
http://partyflock.nl/user/899521:Q_Dominic.html de rechter op de foto en staat ook nog 1'tje bij foto's van qlimax 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Zal proberen ook aanwezig te zijn bij de meeting :p

Echo echo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx crewshirt hangt weer om mijn lijf ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hardtraxx crewshirt hangt weer om mijn lijf ;).


Ik zal wel een blauwe aanhebben met witte letters aangezien mn oranje shirt bij decibel kapot is gegaan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal proberen erbij te zijn :) anders ben ik te herkennen aan de bekende legerbroek en wit shirt met camo groen op de voorkant :P C you there!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:43 
 
Hardtraxxer

Ik heb lang blond haar, 1.88 lang en een bruin overhemd aan, ook niet echt moeilijk.. tot vanaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Ik heb lang blond haar, 1.88 lang en een bruin overhemd aan, ook niet echt moeilijk.. tot vanaaf!


Is goed, ik neem een meetlat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal er proberen te zijn, benieuwd waar de camera dit jaar is ivm podiumwijziging. 1.75 lang ong, donkerblond (bijna zwart) haar, blauwe spijkerbroek en een wit/blauwe q-base shirt (2009 versie). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ter herrinnering:
Let op het volgende blad:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja maar dr moeten nog enkele zaken geregeld worden.

Zoals: wie regelt het bier, raketjes en fristi? Wie gaat er het hardste stampen en wie klapt het hardst in zn handjes? Wie schaatst het hardst met z'n kaken heen en weer om 1 uur.

Zijn allemaal zaken die er toe doen!


Het hardst schaatsen is duidelijk: Robert. Ook een award om weg te geven aan het eind van het jaar: De Schaats-award. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ter herrinnering:
Let op het volgende blad:

Afbeelding



Ik was het inderdaad vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 20:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kheb waarschijnlijk mn noisecontrollers shirt aan ook al draaien ze niet xd
maar als ik daar dn ben rond 1 uur herken je me daaraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 07:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Was wel een faal meeting

Het was imo echt TE druk dit jaar, gewoon niet leuk meer.

Was er om 01.15, maar zag geen bekende gezichten, dus ben toen weer gelijk weg gegaan.

Door de enorme drukte was dit echt de slechtste Qlimax ooit. Heeeeel jammer...

Hoeveel mensen kan je kwijt in het Gelredome, Q schijnt het te weten...... Niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Links achter was het prima te doen, maar verder mij ook niet echt gezien in die enorme druktes.
'T was tof, misschien wel leuker dan vorig jaar... maar volgend jaar, nee :) Een hoop vervelende en egoïstische mensen daar, was blij dat er ook nog gezellig volk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed losgaan gaat ook alleen maar als je een beetje plaats hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was ook niet aanwezig op de meeting .. We liepen om 12 uur al even langs regie om kswoosh op te pikken, maar Jezus wat een drukte ! En om 1 uur stond ik helemaal vooraan, en had niet echt zin om door die mensen massa heen te lopen >.<

Volend Jaar moeten ze echt minder kaarten verkopen, want dit werkt niet. Enigste voordeel nu was dat de tribunes als vanaf het begin volzaten met mensjes.. Als die ook nog is op de vloer waren geweest :') was het helemaal drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Was wel een faal meeting

Het was imo echt TE druk dit jaar, gewoon niet leuk meer.

Was er om 01.15, maar zag geen bekende gezichten, dus ben toen weer gelijk weg gegaan.

Door de enorme drukte was dit echt de slechtste Qlimax ooit. Heeeeel jammer...

Hoeveel mensen kan je kwijt in het Gelredome, Q schijnt het te weten...... Niet dus.


Hoe vond je het verder buiten de drukte om, wat ik tot nu toe bij iedereen lees is K.U.T feest te druk meer info N.V.T ;P ?
Zelf vanaf 2/3 uur constant bij regie gestaan eigenlijk af en toe 2 m naar links of rechts ruimte zoeken verder goed zicht en redelijke ruimte als je je best deed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Jor-D schreef:
Was wel een faal meeting

Het was imo echt TE druk dit jaar, gewoon niet leuk meer.

Was er om 01.15, maar zag geen bekende gezichten, dus ben toen weer gelijk weg gegaan.

Door de enorme drukte was dit echt de slechtste Qlimax ooit. Heeeeel jammer...

Hoeveel mensen kan je kwijt in het Gelredome, Q schijnt het te weten...... Niet dus.


Hoe vond je het verder buiten de drukte om, wat ik tot nu toe bij iedereen lees is K.U.T feest te druk meer info N.V.T ;P ?
Zelf vanaf 2/3 uur constant bij regie gestaan eigenlijk af en toe 2 m naar links of rechts ruimte zoeken verder goed zicht en redelijke ruimte als je je best deed


Buiten de drukte om vond ik de sets wel een stuk "harder" dan voorgaande jaren, dat was wel een pluspunt. Zatox was echt rammen, mooi was dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:40 
 

Meeting niet naartoe gegaan ivm drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Meeting niet naartoe gegaan ivm drukte.


Dit dus, ben nog wel Khadber & PNXRMX (ofzo :P ) tegengekomen op t begin :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:21 
 

roberttt schreef:
Was ook niet aanwezig op de meeting .. We liepen om 12 uur al even langs regie om kswoosh op te pikken, maar Jezus wat een drukte ! En om 1 uur stond ik helemaal vooraan, en had niet echt zin om door die mensen massa heen te lopen >.<

Volend Jaar moeten ze echt minder kaarten verkopen, want dit werkt niet. Enigste voordeel nu was dat de tribunes als vanaf het begin volzaten met mensjes.. Als die ook nog is op de vloer waren geweest :') was het helemaal drama

dat dus, en dat je op gegeven moment de zaal niet meer in mocht omdat het te druk was xd
[gelukkig waren er een paar onbewaakte deuren]

en die nieuwe layout werkt ook voor geen meter, ze moeten gewoon weer op de korte kant doen!

was de meeting uberhaubt nog iets geworden?

ik was nog tegengekomen:
maarten, khadber, hoeksemad, pnxrmx, en chukkels en robert natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn grootste angst was eigenlijk weggenomen door die statribunes tegenover het podium. Tip: Ik stond zeg maar onder de 2e banaan in de 2e en 4e rij en dat ging echt perfect. Ruimte zat om te doen wat je wou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mijn grootste angst was eigenlijk weggenomen door die statribunes tegenover het podium. Tip: Ik stond zeg maar onder de 2e banaan in de 2e en 4e rij en dat ging echt perfect. Ruimte zat om te doen wat je wou!


Idd, linksvoor ftw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stond ook linksvoor! genoeg ruimte... Had de tijd niet in de gaten gehouden :P kijk je op je telefoon is het al 2 uur haha ik heb me prima vermaakt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:35 
 

Ik lees al dat ik aan de verkeerde kant heb gestaan.. Jammer
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten