Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Meeting
1 uur voor de regie in het midden 91%  91%  [ 29 ]
Andere optie, zie reacties 9%  9%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn telefoon was op.. Dus ik kon James niet smsen waar die was, en ik was vergeten hoelaat en waar de meeting was.. Maar het was toch veeeeeel te druk om ergens heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Mijn telefoon was op.. Dus ik kon James niet smsen waar die was, en ik was vergeten hoelaat en waar de meeting was.. Maar het was toch veeeeeel te druk om ergens heen te gaan.


Jammer man :( Linksvoor 2e rij boxen van voor en van links was echt een geniale plek. Niet te druk, niet te dicht bij de stage, niet te ver van de stage, makkelijk te vinden, dichtbij de bar, dichtbij de wc's... Als ik volgend jaar naar Qlimax ga (grote kans op) en de layout weer zo is, stel ik voor dat dat de Hardtraxx spot wordt voor de avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Teknizion schreef:
Mijn telefoon was op.. Dus ik kon James niet smsen waar die was, en ik was vergeten hoelaat en waar de meeting was.. Maar het was toch veeeeeel te druk om ergens heen te gaan.


Jammer man :( Linksvoor 2e rij boxen van voor en van links was echt een geniale plek. Niet te druk, niet te dicht bij de stage, niet te ver van de stage, makkelijk te vinden, dichtbij de bar, dichtbij de wc's... Als ik volgend jaar naar Qlimax ga (grote kans op) en de layout weer zo is, stel ik voor dat dat de Hardtraxx spot wordt voor de avond :)

Ik stond precies hetzelfde, alleen dan aan de rechterkant :P Maar ik was vergeten mijn telefoon op te laden.. klote zooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemist, naja wist het wel maar het was simpel weg veels te druk. maar nog wel Sjefke tegengekomen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was om 1 uur op de afgesproken plaats maar heb niemand gezien .. ook het uithangbord niet. Ik ben na 10 min maar naar voren gelopen om eens even te kijken of ik daar nog mensen tegen zou komen. Ik ben verder op de hele avond geen HT leden tegengekomen :S Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meeting was er niet ofzo haha. Ben er heengelopen met Tel maar d'r was geen HT-er in de buurt te bekennen dus zijn we na 10 minuten maar vertrokken. Ben wel een hoop tegengekomen tijdens het eeuwige rondjeslopen.
- Khadber sloot zich aan het begin bij mij aan, die was ik na Brennan Heart helaas definitief kwijt :P
- PNXRMX en vriendin aan het begin, daarna niet meer kunnen vinden.
- Tel tijdens de set van Wildstylez en Brennan Heart. Maakte gelijk indruk bij een paar Deense wijffies met z'n ragkunsten haha.
- Chukkels en Robert, weet ook niet meer wanneer en waarom.
- Maarten1410, heel de avond naar lopen zoeken in de hoop eindelijk weer een fatsoenlijk dansje mee te kunnen doen, niet gelukt. Zit ik m'n bus te zoeken, loopt die arme gek daar met zn vriendin te klappertanden van de kou (ja t is best koud met alleen je shirtje aan bij -2 graden). Alvast sterkte toegewenst voor de komende dagen pik ;)
- Mike-O zat blijkbaar bij ons in de bus, maar echt praten was d'r niet meer bij. Geestelijk afwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was om 10 over 1 ook nog ff bij de regie om te kijken, maar ik zag niemand staan met een blad ofzo, dus ben toen daar maar gewoon gebleven en lekker los gegaan. Was trouwens wel een goede plek, na Brennan Heart was er daar best veel ruimte. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:17 
 

de man met het blad, roberttt, stond de hele tijd bij ons, en wij waren niet naar de meeting gegaan, dus daardoor was de hele meeting ook al gefaalt, envolges mij had ie dat ding ook niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
de man met het blad, roberttt, stond de hele tijd bij ons, en wij waren niet naar de meeting gegaan, dus daardoor was de hele meeting ook al gefaalt, envolges mij had ie dat ding ook niet bij

Haha vandaar. Nja volgende keer dan maar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:36 
 

Nandohs schreef:
KSwoosh schreef:
de man met het blad, roberttt, stond de hele tijd bij ons, en wij waren niet naar de meeting gegaan, dus daardoor was de hele meeting ook al gefaalt, envolges mij had ie dat ding ook niet bij

Haha vandaar. Nja volgende keer dan maar! :P

jah, maar was ook gewoon niet te doen, het was egt veel te druk :P
volgende keer sowieso niet meer bij de regie/in het midden meeten, maar aan ed zijkant zoals normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had op dat moment ook echt geen zin om te lopen XD maatje volgende keer maar weer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele meeting was er dus niet van gekomen. Ook vanwege de drukte achterin en het bordje wat was afgepakt van Robert...
Had met Datwasiknie afgesproken bij de EHBO om kwart voor 1. Daar even gestaan en om 1 uur naar de meeting gelopen, waar we verrast werden door Wildstylez & Noisecontrollers onstage. Door de drukte daar achterin richting linksvoor gegaan.
Daar hadden we genoeg ruimte om te rossen en inderdaad waren er gekken vrouwtjes rond om ons heen :corn: ...
Afbeelding
Daarna gingen we nog iets verder naar voren wat andere maten van Datwasiknie opzoeken, maar helaas liep hij iets te snel voor ons uit en uiteindelijk snel kwijt geraakt helaas... :(
Maar PNXRMX was gelukkig in de beurt en zag mij staan en daar nog eventjes geweest! Daarna nog Chuckels en Robert gesproken....
TNT was gelukkig nog enigzins beukwerk maar kwam snel verandering in... Dus daarna richting mijn broer gelopen buitenlangs. Daar even wat bier gedronken en gelachen blablabla :P

Qlimax was leuk dit jaar, heb me prima vermaakt. Alleen met andere dingen met het feest en dat vind ik dan toch weer een duur geintje over het algemeen ookal had ik gratis VIP kaarten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol, blijkbaar hebben we wel met een paar HT-ers op een kluitje daar gestaan zonder het te weten, ik had geen zin om iedereen te vragen of ze hardtraxx kenden dus ben om 10 over 1 maar iemand anders gaan zoeken.

Was verder echt een topfeest, eerste Q-feest dus kan de drukte niet vergelijken, maar ik sta mn mannetje wel met drukken :P Half ruzie met die buitenlanders bij de merchandise maar ach die zie je toch niet meer terug.

Al met al weet ik niet of ik goedkoop of duur uit ben geweest, heel Qlimax(incl vervoer, drank, eten, t-shirtje) heeft me 150 euro gekost :P Zeker voor herhaling vatbaar, maar wordt nog wat als de btw omhoog gaat :/

Hier een foto van mij op Qlimax:
Afbeelding
(ben de middelste, echt een faalfoto maar de enige waar ik met Qlimax-shirtje(zo kwam ik ook bij de meeting) duidelijk opsta)

Iemand die me heeft gezien maar niet wist dat ik het was? :P

Post anders ook wat foto's(mensen die er wel rond die tijd waren) want ik had zo'n gevoel dat er wel een paar stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

is die rechter het nieuwste lid van de toneshifterz? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
is die rechter het nieuwste lid van de toneshifterz? :P


Lol, haha was het maar zo, had ik gelijk goede connecties. Is volgens mij ook de enige foto van hem met die bril.

(dit was overigens na 2x rugbreken bij de merchandise, wat een duw en trek partij zeg, idiote buitenlanders! in vergelijking met dit viel de drukte bij de kluisjesbalie ingang E nog heel erg mee)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me jouw t shirt wel herinnen klementino, kijk anders even in het off topice ht leden topic, dan heb je een beeld bij sommige hardtraxxers.

Sjefke waar blijft de foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:38 
 

ik zal mijn pics vanavond maar es online zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik zal mijn pics vanavond maar es online zetten :P

ik ook :P dat zijn echt mooie foto's :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:40 
 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
ik zal mijn pics vanavond maar es online zetten :P

ik ook :P dat zijn echt mooie foto's :lol: :lol:

maar niet de wous pics he :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
ik zal mijn pics vanavond maar es online zetten :P

ik ook :P dat zijn echt mooie foto's :lol: :lol:

maar niet de wous pics he :innocent:

.. nee jo dat doe ik niet:P kan ik mezelf niet aandoen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
2e van links. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:55 
 

roberttt schreef:
.. nee jo dat doe ik niet:P kan ik mezelf niet aandoen :')

:thumbsup:
jammer dat ik trouwes niet ff met maarten op de pic was gegaan :P
hij leek overiges kleiner als verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb maarten nooit gezien volgens mij:P maarja misschien ook wel. aangezien ik bijna niks meer weet :/
van hardtraxx heb ik wel een aantal gezien

- Khadber
- chukkels
- kswoosh
- pnxrmx
- dawasiknie
- hoeksemad

en vast nog wel een paar:P maar weet niet meer wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Volgens mij zag ik tijdens de set van Brennan Heart bij de wc's rechtsvoor nog een groepje met 4 HT'ers maar weet niet zeker?
eentje met blauw q-dance shirt en eentje met Fusion shirt
de rest kon ik zo snel ff niet zien :D
ze kwamen me iig bekend voor van het HT leden topic ;)
heb sinds ik op het forum zit(feb 2010 ofzo) nog maar 4 HT'ers gesproken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:03 
 

roberttt schreef:
Ik heb maarten nooit gezien volgens mij:P maarja misschien ook wel. aangezien ik bijna niks meer weet :/
van hardtraxx heb ik wel een aantal gezien

- Khadber
- chukkels
- kswoosh
- pnxrmx
- dawasiknie
- hoeksemad

en vast nog wel een paar:P maar weet niet meer wie.

damn, ik heb dawasiknie dan weer niet gezien :P denkik xd
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten