Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:01 
 

:yay:

raggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat mijn hele avond de meeting zal zijn :P kom iedereen wel tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@KSwoosh: Q-dance Presents Fusion, voor de Hardtraxx meeting in de Rabo Lounge
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:14 
 

Mol schreef:
@KSwoosh: Q-dance Presents Fusion, voor de Hardtraxx meeting in de Rabo Lounge

Rabo lounge? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo heette de bovenste zaal eerst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:24 
 

Mol schreef:
Zo heette de bovenste zaal eerst :)

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste HT meetings waren tijdens zaad-acts als ik het me goed herinner, dus zorg nu maar eens dat het tijdens een boeiende act is. Dan ben ik er vast wel. :cool:

Solutio & The I's klinkt wel goed, die wil ik heel graag zien. Enige 2 acts die ik boven hun verkies zijn TOA en Eye-D vs. Hidden. Maar je zal zien dat ze weer tegelijk draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.

Weet zelf niet of ik bij de afgesproken meeting aanwezig ga zijn, ik zie iedereen meestal toch wel over heel de dag door. Ook omdat er uit mijn buurt zelf een grote groep gaat, ik ga nog maar is een zoveelste poging doen om daar het grootste deel van het feest bij te blijven.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben zelf pas rond 8-9 uur binnen.. Bus vertrekt pas om 6-7 uur bij ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.

Weet zelf niet of ik bij de afgesproken meeting aanwezig ga zijn, ik zie iedereen meestal toch wel over heel de dag door. Ook omdat er uit mijn buurt zelf een grote groep gaat, ik ga nog maar is een zoveelste poging doen om daar het grootste deel van het feest bij te blijven.. :P

Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.
Zoals vorig jaar, toen mocht Dirty Workz tot 0.00, en daarna kwam Scantraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kom een paar van jullie vast wel tegen en daar zal de rest ook wel bijstaan :P. Sowieso aanwezig op het feest, meeting weet ik nog niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te zien aan jouw avatar, ga IK jou denk ik niet veel zien :D




Maar 't zou toch een heerlijke stunt zijn als A2/Tillt in de 'Raw Hangar' komen :drool:
Blijven hopen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
93Wesley93 schreef:
Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.

Weet zelf niet of ik bij de afgesproken meeting aanwezig ga zijn, ik zie iedereen meestal toch wel over heel de dag door. Ook omdat er uit mijn buurt zelf een grote groep gaat, ik ga nog maar is een zoveelste poging doen om daar het grootste deel van het feest bij te blijven.. :P

Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.
Zoals vorig jaar, toen mocht Dirty Workz tot 0.00, en daarna kwam Scantraxx ;)

Dat hoop ik echt, want Solutio & The I's is één van de weinige acts waar ik naar uit kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
93Wesley93 schreef:
Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.

Weet zelf niet of ik bij de afgesproken meeting aanwezig ga zijn, ik zie iedereen meestal toch wel over heel de dag door. Ook omdat er uit mijn buurt zelf een grote groep gaat, ik ga nog maar is een zoveelste poging doen om daar het grootste deel van het feest bij te blijven.. :P

Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.
Zoals vorig jaar, toen mocht Dirty Workz tot 0.00, en daarna kwam Scantraxx ;)

Zou logisch zijn, maar ik ben bang van 't omgekeerde, aangezien A2 populairder is.

In dat geval zou het ook zo maar kunnen dat Solutio & The I's als eerste moeten draaien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Daveytl schreef:
93Wesley93 schreef:
Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.

Weet zelf niet of ik bij de afgesproken meeting aanwezig ga zijn, ik zie iedereen meestal toch wel over heel de dag door. Ook omdat er uit mijn buurt zelf een grote groep gaat, ik ga nog maar is een zoveelste poging doen om daar het grootste deel van het feest bij te blijven.. :P

Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.
Zoals vorig jaar, toen mocht Dirty Workz tot 0.00, en daarna kwam Scantraxx ;)

Zou logisch zijn, maar ik ben bang van 't omgekeerde, aangezien A2 populairder is.

In dat geval zou het ook zo maar kunnen dat Solutio & The I's als eerste moeten draaien :(

Nou, dan staan we toch gelijk voor de deur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00 :(


zelfde probleem hier :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00 :(

Is dat van Eventtravel? Mss dat mijne dan ook wel helemaal niet om 14.45 gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Keihard klagen! Zorg dat iedereen die je kent ze plat belt en WTF schreeuwt.
Je betaalt flink geld ervoor. Je recht als consument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wij zijn er denk toch pas rond 23.00 ofzo, vorig jaar waren we er ook pas rond half 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Klos schreef:
Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00 :(

Is dat van Eventtravel? Mss dat mijne dan ook wel helemaal niet om 14.45 gaat...

Nee man Eventtravel gaat altijd fucking vroeg, dan sta je al voor de poort voordat het feest uberhaupt is begonnen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is inderdaad niet van ET :) Een meid hier in de buurt vindt het leuk om voor die feestjes ook altijd een bus te regelen om met een zo'n groot mogelijke groep die kant op te gaan ;) Waarschijnlijk is haar argument om wat later te gaan: in den beginne is het nog niet zo druk ^^ Maar daar kom ik eind deze week nog wel achter hoelaat ze van plan is te gaan ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kom ook wel weer een kijkje nemen op de meeting als de TT het toelaat natuurlijk :)

heb er wel super veel zin in, wordt me eerste keer q-base
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 13:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
Klos schreef:
Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00 :(

Is dat van Eventtravel? Mss dat mijne dan ook wel helemaal niet om 14.45 gaat...

Nee man Eventtravel gaat altijd fucking vroeg, dan sta je al voor de poort voordat het feest uberhaupt is begonnen haha.

Oke noujah dat hoeft van mij in dit geval ook weer niet maarja, kheb geen andere keus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben er denk dit x bij :P Wordt dan me eerste x
Zal wel een Hardtraxx shirtje kopen, als die nog verkrijgbaar zijn?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten