raggen!
raggen!
Rabo lounge?wrote:@KSwoosh: Q-dance Presents Fusion, voor de Hardtraxx meeting in de Rabo Lounge
wrote:Zo heette de bovenste zaal eerst
Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.wrote:Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.
Weet zelf niet of ik bij de afgesproken meeting aanwezig ga zijn, ik zie iedereen meestal toch wel over heel de dag door. Ook omdat er uit mijn buurt zelf een grote groep gaat, ik ga nog maar is een zoveelste poging doen om daar het grootste deel van het feest bij te blijven..
Dat hoop ik echt, want Solutio & The I's is één van de weinige acts waar ik naar uit kijk.wrote:Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.wrote:Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.
Weet zelf niet of ik bij de afgesproken meeting aanwezig ga zijn, ik zie iedereen meestal toch wel over heel de dag door. Ook omdat er uit mijn buurt zelf een grote groep gaat, ik ga nog maar is een zoveelste poging doen om daar het grootste deel van het feest bij te blijven..
Zoals vorig jaar, toen mocht Dirty Workz tot 0.00, en daarna kwam Scantraxx
Zou logisch zijn, maar ik ben bang van 't omgekeerde, aangezien A2 populairder is.wrote:Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.wrote:Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.
Nou, dan staan we toch gelijk voor de deurwrote:Zou logisch zijn, maar ik ben bang van 't omgekeerde, aangezien A2 populairder is.wrote:Ik neem aan dat A2 vóór middernacht draait & Tillt ná middernacht.wrote:Lijkt mij dat niet iedereen al binnen is tijdens Solutio & The I's. Denk dat hun als 2e staan na Revolutionz? Hoop zelf dat ze later staan maar toch, er van uitgaande op naamsbekendheid.
In dat geval zou het ook zo maar kunnen dat Solutio & The I's als eerste moeten draaien
zelfde probleem hierwrote:Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00
Is dat van Eventtravel? Mss dat mijne dan ook wel helemaal niet om 14.45 gaat...wrote:Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00
Nee man Eventtravel gaat altijd fucking vroeg, dan sta je al voor de poort voordat het feest uberhaupt is begonnen haha.wrote:Is dat van Eventtravel? Mss dat mijne dan ook wel helemaal niet om 14.45 gaat...wrote:Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00
Oke noujah dat hoeft van mij in dit geval ook weer niet maarja, kheb geen andere keuswrote:Nee man Eventtravel gaat altijd fucking vroeg, dan sta je al voor de poort voordat het feest uberhaupt is begonnen haha.wrote:Is dat van Eventtravel? Mss dat mijne dan ook wel helemaal niet om 14.45 gaat...wrote:Onze bus zal waarschijnlijk niet op tijd vertrekken zodat we er om 17.00u zijn .. Eerder iets van 21.00/22.00