Je hebt gelijk. Worden er nog shirtjes gemaakt voor MoH?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heujjj, je wilt mee discussiëren over keta snatsen op een hartkeur feestke?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
-
K
wrote:Heujjj, je wilt mee discussiëren over keta snatsen op een hartkeur feestke?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
Ik vind dat ik zoiets alleen met MR. Keta himself kan en mag doen.. Dus bij deze ben je uitgenodigd Daniël!wrote:Heujjj, je wilt mee discussiëren over keta snatsen op een hartkeur feestke?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
-
K
zo heet ik ookwrote:Ik vind dat ik zoiets alleen met MR. Keta himself kan en mag doen.. Dus bij deze ben je uitgenodigd Daniël!wrote:Heujjj, je wilt mee discussiëren over keta snatsen op een hartkeur feestke?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
-
C
Nee, ergens in de ijskast staat nog een plannetje over wat ander spul, maar weet niet of ik daar aan toe ben..wrote:Heujjj, je wilt mee discussiëren over keta snatsen op een hartkeur feestke?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
Ik voel mij vereerdwrote:Ik vind dat ik zoiets alleen met MR. Keta himself kan en mag doen.. Dus bij deze ben je uitgenodigd Daniël!wrote:Heujjj, je wilt mee discussiëren over keta snatsen op een hartkeur feestke?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
Helaas ga ik niet naar MoH.
Je hebt wel iemand hierboven die graag mee wilt doen?
*Welk ander spul Chrissie?
Je bent er pas klaar voor als je jezelf er klaar voor voelt.wrote:Nee, ergens in de ijskast staat nog een plannetje over wat ander spul, maar weet niet of ik daar aan toe ben..wrote:Heujjj, je wilt mee discussiëren over keta snatsen op een hartkeur feestke?wrote:Doe die discussies in hoofdtopic van MoH? hou het hier beetje meetingcentraal
1 of ander doosje ingevroren vergif ofzo? Of wat is deez?
-
C
Dat vertel ik ooit nog wel... plan is ergens na hemelvaart... maar weten niet zeker of we dat gaan reddenwrote:*Welk ander spul Chrissie?
Vetjeswrote:Dat vertel ik ooit nog wel... plan is ergens na hemelvaart... maar weten niet zeker of we dat gaan reddenwrote:*Welk ander spul Chrissie?
Ben benieuwd.
Hopelijk ben je niet van plan hemelvaart letterlijk te gaan nemen.
-
C
ik verleg de discussie naar off-topic, ok?
-
K
geniaal hoe extreem jullie soms zijn, en dan toch ook wel heel serieus zijn hiermee 
Is prima!
Dat komt omdat ik mijn grenzen ken en inmiddels wel weet wat ik ermee kan doen. Ik heb mijn diepte en hoogte punten ermee gehad.
Ik spreek even voor mezelf terwijl ik ook wel voor een stel anderen had kunnen spreken hier, want die hebben mij hierin meegemaakt. Ik durf er geld op in te zetten dat iemand nu gaat zeggen dat ik op dit moment op een dieptepunt zit
Dat komt omdat ik mijn grenzen ken en inmiddels wel weet wat ik ermee kan doen. Ik heb mijn diepte en hoogte punten ermee gehad.
Ik spreek even voor mezelf terwijl ik ook wel voor een stel anderen had kunnen spreken hier, want die hebben mij hierin meegemaakt. Ik durf er geld op in te zetten dat iemand nu gaat zeggen dat ik op dit moment op een dieptepunt zit
-
K
Ik bedoel meer hoe nuchter over gebruik en dat je het echt pas moet doen wanneer je er klaar voor bent enzowrote:Is prima!
niet zo van joh gewoon doen lekker pilln bikn en snoeeem
Aaaah zo.wrote:Ik bedoel meer hoe nuchter over gebruik en dat je het echt pas moet doen wanneer je er klaar voor bent enzowrote:Is prima!
Ahjoh, gewoon pill'n bikk'n, snuuf'n, spuut'n en snoeien!
Je komt er dan vanzelf.
Alleen ook wel een enorme afgrond vanzelf.
-
K
vaak genoeg gezien ja ( niet bij mijzelf al bijna 20 jaar nuchterwrote: Ahjoh, gewoon pill'n bikk'n, snuuf'n, spuut'n en snoeien!
Je komt er dan vanzelf.
Alleen ook wel een enorme afgrond vanzelf.
maar toch is de interesse er wel ( vooral in hallucineren
Vroeg genoeg op een avond beginnen met pillen, en goed doorhalen, dan krijg je die hallucinaties vanzelfwrote:vaak genoeg gezien ja ( niet bij mijzelf al bijna 20 jaar nuchterwrote: Ahjoh, gewoon pill'n bikk'n, snuuf'n, spuut'n en snoeien!
Je komt er dan vanzelf.
Alleen ook wel een enorme afgrond vanzelf.)
maar toch is de interesse er wel ( vooral in hallucineren)
-
K
Dat klinkt nou niet bijzonder verantwoordwrote:Vroeg genoeg op een avond beginnen met pillen, en goed doorhalen, dan krijg je die hallucinaties vanzelfwrote:vaak genoeg gezien ja ( niet bij mijzelf al bijna 20 jaar nuchterwrote: Ahjoh, gewoon pill'n bikk'n, snuuf'n, spuut'n en snoeien!
Je komt er dan vanzelf.
Alleen ook wel een enorme afgrond vanzelf.)
maar toch is de interesse er wel ( vooral in hallucineren)
.
Ruben is nou niet echt de verantwoording zelve.
Voor verantwoording kan je het beste aankloppen bij andere mensen.
Voor verantwoording kan je het beste aankloppen bij andere mensen.
Nee hoor, die heb je al gehad.wrote:Is prima!
Binnenkort komt trouwens een nieuw hoogtepunt
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Zucht.. Meneer vraagt om hallucinaties, ik geef hem een hele goede tip, en dan krijgen we het hier weer over verantwoording.. Ik wil mezelf gewoon zo hard mogelijk naar de klote helpen op een feest, nou.. En ik denk dat het zo moet! 
-
K
wrote:Zucht.. Meneer vraagt om hallucinaties, ik geef hem een hele goede tip, en dan krijgen we het hier weer over verantwoording.. Ik wil mezelf gewoon zo hard mogelijk naar de klote helpen op een feest, nou.. En ik denk dat het zo moet!
Nou ja, mensen die we kennen kunnen we nog wel eens opfocken. Voor de lieve nieuwelingen zijn we nog wel eens lievvvvvvvvwrote:Ik bedoel meer hoe nuchter over gebruik en dat je het echt pas moet doen wanneer je er klaar voor bent enzowrote:Is prima!