Spring in een dal met je industrialwrote:Dan kan hij ook wel naar de void komen !wrote: Je hebt wel een half uur ontcijfer tijd nodig met kasper z'n smsjes!![]()
Alleen Meccano Twins spreekt me aan
Spring in een dal met je industrialwrote:Dan kan hij ook wel naar de void komen !wrote: Je hebt wel een half uur ontcijfer tijd nodig met kasper z'n smsjes!![]()
ik heb me voorgenomen dit keer niet alle smsjes naar 1 persoon te sturen terwijl ze voor anderen bedoeld zijnwrote:Je hebt wel een half uur ontcijfer tijd nodig met kasper z'n smsjes!![]()
Ik zal ook wel een 10je btg per persoon opmaken!wrote:ik heb me voorgenomen dit keer niet alle smsjes naar 1 persoon te sturen terwijl ze voor anderen bedoeld zijnwrote:Je hebt wel een half uur ontcijfer tijd nodig met kasper z'n smsjes!![]()
wrote:Spring in een dal met je industrialwrote:Dan kan hij ook wel naar de void komen !wrote: Je hebt wel een half uur ontcijfer tijd nodig met kasper z'n smsjes!![]()
![]()
Sorrywrote:wrote:Spring in een dal met je industrialwrote:
Dan kan hij ook wel naar de void komen !![]()
nou nou, ik dacht dat we net op de goede weg waren doe je zo![]()
rechts binnen bij de deur kun je wel losgaan?wrote:Bij de dixies zodat we allemaal onze poedertjes kunnen nemennnnnn![]()
![]()
Nee maar stel meer voor dat je op een plek meet waar je al wel vast los kan gaan, anders sta je daar bij de ingang te wachten op mensen die niet komen bijv
dan kom ik gewoon naar je toe!wrote:Maak je borst maar nat maat, je inbox gaat het te verduren krijg als ik Kaspertje weer ff moet zien hahaha!
waar de fuck is de vipwrote:Waarom spreken we niet gewoon bij de trap van de VIP af in de mainzaal om 00:00??
Bij de bar kan het druk zijn en moet je daar gaan staan wachten op andere HT'ers
dat was vorig jaar ook de meetingplek, maar liet er nou net een stuk of 3 deuren zijnwrote:ik zou zeggen ingang van de main rechts van de deur ofzo, lijkt me veel handiger, als je net binnen komt huppelen loop je meteen in een groep
Dat doe je midden in de zaal. Bij de WC's wordt je gecontroleerdwrote:Bij de dixies zodat we allemaal onze poedertjes kunnen nemennnnnn![]()
![]()
Nee maar stel meer voor dat je op een plek meet waar je al wel vast los kan gaan, anders sta je daar bij de ingang te wachten op mensen die niet komen bijv
Dit dus hahahawrote: Dat doe je midden in de zaal. Bij de WC's wordt je gecontroleerd
3? Maak daar eens snel 4 van jongemanwrote:als ik m'n 3 maincore mensjes maar rond me heen heb hangen!!
Jij ziet dubbelwrote:3? Maak daar eens snel 4 van jongemanwrote:als ik m'n 3 maincore mensjes maar rond me heen heb hangen!!
Grapjas! Er moet gerookt worden!wrote:Gewoon niets jongensLekker nuchter feesten
als het dat groene goedje is kan ik nog in meegaanwrote:Grapjas! Er moet gerookt worden!wrote:Gewoon niets jongensLekker nuchter feesten
wrote: als het een normale sigaret is kan ik nog in meegaan
Verder niet
Jij, Ik, Mike, Jeff. Wie zie ik dubbel dan precies?wrote: Jij ziet dubbel
Manneke bende ge ook he.wrote:Waarom nuttigen we niet wat Keta tijdens MOH? Lijkt me zoo episch!
wrote:Manneke bende ge ook he.wrote:Waarom nuttigen we niet wat Keta tijdens MOH? Lijkt me zoo episch!
Ik wens jou veel succeswrote:Waarom nuttigen we niet wat Keta tijdens MOH? Lijkt me zoo episch!
wrote:Ik wens jou veel succeswrote:Waarom nuttigen we niet wat Keta tijdens MOH? Lijkt me zoo episch!