Jij trok heel de avond van die lekkere gekke bekkenwrote:Achterin los gaan met de hardtraxxers was echt wel te gek!
Jullie wisten wel goed wat losgaan was
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Haha, daar doe ik het voorwrote:Jij trok heel de avond van die lekkere gekke bekkenwrote:Achterin los gaan met de hardtraxxers was echt wel te gek!
Ik heb anders ook flink wat stapjes gezet
Yes ik dacht dat ik altijd wel behoorlijk volhoudt maar jij doet er nog net dat stapje bovenopwrote:Haha, daar doe ik het voorwrote:Jij trok heel de avond van die lekkere gekke bekkenwrote:Achterin los gaan met de hardtraxxers was echt wel te gek!
Ik heb anders ook flink wat stapjes gezet
Iemand hier trouwens die dat grapje over ghb in een flesje maakte die jongen vond het best kut. Volgens mij had hij wat te verbergen
Hehe, je moet wat als je op een feestje staatwrote:
Yes ik dacht dat ik altijd wel behoorlijk volhoudt maar jij doet er nog net dat stapje bovenop![]()
Iemand hier trouwens die dat grapje over ghb in een flesje maakte die jongen vond het best kut. Volgens mij had hij wat te verbergen
Grapjes over GHB?
Ow mijn god! De foto van de B2S site

hahaha
i always have my happy face on....
i always have my happy face on....
whaha mijn gezicht net buiten beeld 
Ik sta d'r ook niet op.
Maar dit is sowieso echt de helft van de meeting, misschien minder.
Jij staat 3x op de B2S sitewrote:Ik sta d'r ook niet op.Maar dit is sowieso echt de helft van de meeting, misschien minder.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wtf mijn lichaam klopt niet 
2 keer toch?wrote:Jij staat 3x op de B2S sitewrote:Ik sta d'r ook niet op.Maar dit is sowieso echt de helft van de meeting, misschien minder.
Ja ik weet niet zo'n gast had blijkbaar ghb in ze water gedouwd en liet toen zijn water rondgaan. :')wrote:Hehe, je moet wat als je op een feestje staatwrote:
Yes ik dacht dat ik altijd wel behoorlijk volhoudt maar jij doet er nog net dat stapje bovenop![]()
Iemand hier trouwens die dat grapje over ghb in een flesje maakte die jongen vond het best kut. Volgens mij had hij wat te verbergen![]()
Grapjes over GHB?
Dus ik hoop dat het een grap was anders vind ik het wel erg kansloos.
Was die foto van ons trouwens nog beetje gelukt? Volgens mij zag ik er niet al te gezond uit
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Wie is dat eigelijk helemaal links? en dat groepje bij Daveytl benk ook ff vergeten 
Moet ff zoekenwrote:
Ja ik weet niet zo'n gast had blijkbaar ghb in ze water gedouwd en liet toen zijn water rondgaan. :')
Was die foto van ons trouwens nog beetje gelukt? Volgens mij zag ik er niet al te gezond uit
Heb pas net de foto's bekeken en ze zijn echt eng haha
Helemaal links is een maat van mijwrote:Wie is dat eigelijk helemaal links? en dat groepje bij Daveytl benk ook ff vergeten
Ik had hem gezegd dat die hardtraxx moest aanmaken haha
Dat doet ie wel, PF neemt Hardtraxx over yo!wrote:Moet ff zoekenwrote:
Ja ik weet niet zo'n gast had blijkbaar ghb in ze water gedouwd en liet toen zijn water rondgaan. :')
Heb pas net de foto's bekeken en ze zijn echt eng hahaHelemaal links is een maat van mijwrote:Wie is dat eigelijk helemaal links? en dat groepje bij Daveytl benk ook ff vergeten
Ik had hem gezegd dat die hardtraxx moest aanmaken haha
Liever nietwrote: Dat doet ie wel, PF neemt Hardtraxx over yo!
Oké, alleen de lieve mensjeswrote:Liever nietwrote: Dat doet ie wel, PF neemt Hardtraxx over yo!
Haha nette foto van de meeting
.
Was weer een erg lekker feestje, en leuk om eens wat mensen te ontmoeten van HT!
.
Was weer een erg lekker feestje, en leuk om eens wat mensen te ontmoeten van HT!
-
G
wrote:Ow mijn god! De foto van de B2S site![]()
wie zijn die mensen achter chukkie?
en rechts van chuk
pommer wel dikke playah boy
Tussen Chukkels en Pommer in ben ikwrote:wrote:Ow mijn god! De foto van de B2S site![]()
wie zijn die mensen achter chukkie?![]()
en rechts van chuk
pommer wel dikke playah boy
hou je bek kasper
kan er niks aan doen dat ik na 5 minuten binnen zijn altijd al verrot ben 
-
G
oh hehewrote:Tussen Chukkels en Pommer in ben ik.
ik weet nog dat ik je naam had gevraagd
@pommer: ik vind het er wel cool uit zien eigenlijk
beetje zon russian gangster look