Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ravenwood schreef:
ik kom de volgende loudness ook :thumbsup:

Nice man, heb wel zin om eens met jou te raggen!

komt goeeedd :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Piaaa schreef:
Ik ga nog steeds niet maximalus op platen die me op het moment niet aanstaan dat dat voor anderen anders is, is nou eenmaal zo :thumbup:

Dat heb ik ook, de ene keer vind ik een plaat egt supervet. Dan kan de volgende keer als ik hem hoor zo anders zijn.

Idd, heb op de sets van B-Front, Ran-d, en Alpha Twins amper bewogen met men benen eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:11 

Donateur

Daarvoor zijn we wel helemaal los gegaan bij Tatanka :loving: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

ik kan dus echt niet stil staan hé. Zeker bij nummers als Breathe, Gangchoirs en underground tacticz ging ik tegen mijn zin in los. Waarom? Omdat je er toch niks meer aan kan doen en zelfs door massaal stil staan en fluiten eindigt de dj de track echt niet eerder. Stil staan doe je maar onderweg maar de wc, in de rij voor de muntjes, tijdens lange breaks of tijdens intro's. Heb ook nieuw stappenrecord gezet trouwens. 52k stappen in 7 uur en 8 minuten. 112 per minuut ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
ik kan dus echt niet stil staan hé. Zeker bij nummers als Breathe, Gangchoirs en underground tacticz ging ik tegen mijn zin in los. Waarom? Omdat je er toch niks meer aan kan doen en zelfs door massaal stil staan en fluiten eindigt de dj de track echt niet eerder. Stil staan doe je maar onderweg maar de wc, in de rij voor de muntjes, tijdens lange breaks of tijdens intro's. Heb ook nieuw stappenrecord gezet trouwens. 52k stappen in 7 uur en 8 minuten. 112 per minuut ^^

Het gaat me er ook niet om of die de plaat stopt, op een plaat losgaan die IK niet mooi vind gaat tegen MIJN principes in, zo simpel is dat gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Hoe tel je die dan, gewoon zo'n stappenteller gebruiken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:30 

SanderM schreef:

in je broekzak, klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Pfoe, met heel veel pijn en moeite tot het einde volgehouden. Vol aan de anti-biotica en met een verrotte knie toch aardig los gegaan, want wat een feestje.

Eigenlijk alleen Tatanka niet zo denderend, en a2 en ran-d leken op elkaar, maar verder echt genoten.

En dan eindelijk Thera live meegemaakt :thumbsup: Ook nog ff mee staan praten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
flevoboys schreef:
Piaaa schreef:
Ik ga nog steeds niet maximalus op platen die me op het moment niet aanstaan dat dat voor anderen anders is, is nou eenmaal zo :thumbup:

Dat heb ik ook, de ene keer vind ik een plaat egt supervet. Dan kan de volgende keer als ik hem hoor zo anders zijn.

Idd, heb op de sets van B-Front, Ran-d, en Alpha Twins amper bewogen met men benen eigenlijk...

Ik ook niet, maar dat was de reden dat me benen echt kapot waren van 3 weken elk week helemaal losgaan :lol: Sommige liedjes moest ik gewoon 'Haunter of The Dark' oa :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 23:50 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
SanderM schreef:

in je broekzak, klaar!

Moet ik ook maar eens doen ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 09:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

da's nie veel 112 BPM. Was je wel op loudness of op een hiphopfeestje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat ik maar een paar HT'érs ben tegen gekomen, (was ook te laat binnen voor de meeting maar had graag wat mensen willen ontmoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Grappig dat er zoveel HT'ers waren maar ik er eigenlijk maar 3 heb gezien ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:57 

Hardtraxx Addict

Maximize schreef:
Grappig dat er zoveel HT'ers waren maar ik er eigenlijk maar 3 heb gezien ofzo xd

Idd... Stond ook zonder dat ik 't wist dus blijkbaar op de plek waar die meeting geweest zou moeten zijn. Wel een paar gezien/ gesproken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

jullie stonden beetje in et hoekje achterin :P.. ik herkende tita ook alleen, herkende kodex niet eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 13:00 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
jullie stonden beetje in et hoekje achterin :P.. ik herkende tita ook alleen, herkende kodex niet eens :P

Ik herkende helemaal niemand... Vroeg af en toe maar aan tita wie nou wie was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 14:46 

Hardtraxxer

Wel even op de meeting geweest :D paar nieuwe mensen gesproken alleen namen alweer vergeten :$ was echt een top feest alleen vond ik thera van 5:30 to 6:00 niet zo denderend na 6:00 ging het weer lekker :D die shadowland anthem remix heeft me echt gesloopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 14:54 

Bierkoning

Ik zit ff te denken wie ik allemaal gezien/gesproken/mee gebeukt heb :P mss dat ik er een paar vergeet maar volgens mij deze :

WZY
Kswoosh
Nando
Tommetjuh
mr Lellebel
Patrickjeb
Chukkels
Roberttt
Olijfboompje
Pepepe
Dawasiknie
Piaaa
Tel
Maarten1410
Modernization
Vik
Hoeksemad
Rawbin
Daveytl
Wootum
Dream Chaser
Fr4ns
PNXRMX
Darkbeatz
93Wesley93

toch aardig wat :P en ik zal nog wel wat vergeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Als jij die gast was met dat donkey rollers shirt ben je mij vergeten. ;) Ik heb er ook genoeg gesproken, vooral ook de mensen die ik echt eens wilde tegen komen omdat dat bij vorige feesten maar niet lukte. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:02 

Hardtraxxer

Waar is trouwens de meeting foto te vinden ? :P kan me nog herinneren dat ik met een groepje HTers op de foto ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

Heb er hier 2, weet niet of jij er op staat :P

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:20 

Donateur

Hoe onthouden jullie die namen, Weet er nog maar een paar en die kende ik al. Voor de rest alles vergeten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:21 

Hardtraxxer

nee geen van beide :P ik sta aan de rechterkant met een legerbroek en een zwart shirt met een soort van engelse vlag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoe onthouden jullie die namen, Weet er nog maar een paar en die kende ik al. Voor de rest alles vergeten :oh:

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:25 

Bierkoning

93Wesley93 schreef:
Als jij die gast was met dat donkey rollers shirt ben je mij vergeten. ;) Ik heb er ook genoeg gesproken, vooral ook de mensen die ik echt eens wilde tegen komen omdat dat bij vorige feesten maar niet lukte. :)

je hebt gelijk, we hebbe zelfs nog staan stampe samen :D
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten