Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hardtraxx Meeting: Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
KSwoosh wrote:
Ravenwood wrote:ik kom de volgende loudness ook :thumbsup:
Nice man, heb wel zin om eens met jou te raggen!
komt goeeedd :bomb:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
flevoboys wrote:
Piaaa wrote: Ik ga nog steeds niet maximalus op platen die me op het moment niet aanstaan dat dat voor anderen anders is, is nou eenmaal zo :thumbup:
Dat heb ik ook, de ene keer vind ik een plaat egt supervet. Dan kan de volgende keer als ik hem hoor zo anders zijn.
Idd, heb op de sets van B-Front, Ran-d, en Alpha Twins amper bewogen met men benen eigenlijk...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Daarvoor zijn we wel helemaal los gegaan bij Tatanka :loving: :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
ik kan dus echt niet stil staan hé. Zeker bij nummers als Breathe, Gangchoirs en underground tacticz ging ik tegen mijn zin in los. Waarom? Omdat je er toch niks meer aan kan doen en zelfs door massaal stil staan en fluiten eindigt de dj de track echt niet eerder. Stil staan doe je maar onderweg maar de wc, in de rij voor de muntjes, tijdens lange breaks of tijdens intro's. Heb ook nieuw stappenrecord gezet trouwens. 52k stappen in 7 uur en 8 minuten. 112 per minuut ^^
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Chukkels wrote:ik kan dus echt niet stil staan hé. Zeker bij nummers als Breathe, Gangchoirs en underground tacticz ging ik tegen mijn zin in los. Waarom? Omdat je er toch niks meer aan kan doen en zelfs door massaal stil staan en fluiten eindigt de dj de track echt niet eerder. Stil staan doe je maar onderweg maar de wc, in de rij voor de muntjes, tijdens lange breaks of tijdens intro's. Heb ook nieuw stappenrecord gezet trouwens. 52k stappen in 7 uur en 8 minuten. 112 per minuut ^^
Het gaat me er ook niet om of die de plaat stopt, op een plaat losgaan die IK niet mooi vind gaat tegen MIJN principes in, zo simpel is dat gewoon.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoe tel je die dan, gewoon zo'n stappenteller gebruiken? :P
G
SanderM wrote:Hoe tel je die dan, gewoon zo'n stappenteller gebruiken? :P
in je broekzak, klaar!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Pfoe, met heel veel pijn en moeite tot het einde volgehouden. Vol aan de anti-biotica en met een verrotte knie toch aardig los gegaan, want wat een feestje.

Eigenlijk alleen Tatanka niet zo denderend, en a2 en ran-d leken op elkaar, maar verder echt genoten.

En dan eindelijk Thera live meegemaakt :thumbsup: Ook nog ff mee staan praten ^^
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Piaaa wrote:
flevoboys wrote:
Piaaa wrote: Ik ga nog steeds niet maximalus op platen die me op het moment niet aanstaan dat dat voor anderen anders is, is nou eenmaal zo :thumbup:
Dat heb ik ook, de ene keer vind ik een plaat egt supervet. Dan kan de volgende keer als ik hem hoor zo anders zijn.
Idd, heb op de sets van B-Front, Ran-d, en Alpha Twins amper bewogen met men benen eigenlijk...
Ik ook niet, maar dat was de reden dat me benen echt kapot waren van 3 weken elk week helemaal losgaan :lol: Sommige liedjes moest ik gewoon 'Haunter of The Dark' oa :drool:
L
Hardtraxxer
57 posts member since 2010
last seen Dec 2014
KSwoosh wrote:
SanderM wrote:Hoe tel je die dan, gewoon zo'n stappenteller gebruiken? :P
in je broekzak, klaar!
Moet ik ook maar eens doen ja!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Chukkels wrote:ik kan dus echt niet stil staan hé. Zeker bij nummers als Breathe, Gangchoirs en underground tacticz ging ik tegen mijn zin in los. Waarom? Omdat je er toch niks meer aan kan doen en zelfs door massaal stil staan en fluiten eindigt de dj de track echt niet eerder. Stil staan doe je maar onderweg maar de wc, in de rij voor de muntjes, tijdens lange breaks of tijdens intro's. Heb ook nieuw stappenrecord gezet trouwens. 52k stappen in 7 uur en 8 minuten. 112 per minuut ^^
da's nie veel 112 BPM. Was je wel op loudness of op een hiphopfeestje xd
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Jammer dat ik maar een paar HT'érs ben tegen gekomen, (was ook te laat binnen voor de meeting maar had graag wat mensen willen ontmoeten.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Grappig dat er zoveel HT'ers waren maar ik er eigenlijk maar 3 heb gezien ofzo xd
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
Maximize wrote:Grappig dat er zoveel HT'ers waren maar ik er eigenlijk maar 3 heb gezien ofzo xd
Idd... Stond ook zonder dat ik 't wist dus blijkbaar op de plek waar die meeting geweest zou moeten zijn. Wel een paar gezien/ gesproken :cool:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
jullie stonden beetje in et hoekje achterin :P.. ik herkende tita ook alleen, herkende kodex niet eens :P
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
p-stylez wrote:jullie stonden beetje in et hoekje achterin :P.. ik herkende tita ook alleen, herkende kodex niet eens :P
Ik herkende helemaal niemand... Vroeg af en toe maar aan tita wie nou wie was :D
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Wel even op de meeting geweest :D paar nieuwe mensen gesproken alleen namen alweer vergeten :$ was echt een top feest alleen vond ik thera van 5:30 to 6:00 niet zo denderend na 6:00 ging het weer lekker :D die shadowland anthem remix heeft me echt gesloopt :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik zit ff te denken wie ik allemaal gezien/gesproken/mee gebeukt heb :P mss dat ik er een paar vergeet maar volgens mij deze :

WZY
Kswoosh
Nando
Tommetjuh
mr Lellebel
Patrickjeb
Chukkels
Roberttt
Olijfboompje
Pepepe
Dawasiknie
Piaaa
Tel
Maarten1410
Modernization
Vik
Hoeksemad
Rawbin
Daveytl
Wootum
Dream Chaser
Fr4ns
PNXRMX
Darkbeatz
93Wesley93

toch aardig wat :P en ik zal nog wel wat vergeten zijn
Last edited by Pommer on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Als jij die gast was met dat donkey rollers shirt ben je mij vergeten. ;) Ik heb er ook genoeg gesproken, vooral ook de mensen die ik echt eens wilde tegen komen omdat dat bij vorige feesten maar niet lukte. :)
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
Waar is trouwens de meeting foto te vinden ? :P kan me nog herinneren dat ik met een groepje HTers op de foto ben geweest.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Heb er hier 2, weet niet of jij er op staat :P

Hardtraxx Meeting: Loudness (23-04-2011)
Hardtraxx Meeting: Loudness (23-04-2011)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hoe onthouden jullie die namen, Weet er nog maar een paar en die kende ik al. Voor de rest alles vergeten :oh:
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
nee geen van beide :P ik sta aan de rechterkant met een legerbroek en een zwart shirt met een soort van engelse vlag.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
roberttt wrote:Hoe onthouden jullie die namen, Weet er nog maar een paar en die kende ik al. Voor de rest alles vergeten :oh:
:(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
93Wesley93 wrote:Als jij die gast was met dat donkey rollers shirt ben je mij vergeten. ;) Ik heb er ook genoeg gesproken, vooral ook de mensen die ik echt eens wilde tegen komen omdat dat bij vorige feesten maar niet lukte. :)
je hebt gelijk, we hebbe zelfs nog staan stampe samen :D