Thera staat dus laatwrote:Meeting! Leuk! Ik doe mee! Tenminste... als ik er dan al ben, heb nog eerst een andere boeking......
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Thera staat dus laatwrote:Meeting! Leuk! Ik doe mee! Tenminste... als ik er dan al ben, heb nog eerst een andere boeking......
Late meeting dus!wrote:wrote:Thera staat dus laatwrote:Meeting! Leuk! Ik doe mee! Tenminste... als ik er dan al ben, heb nog eerst een andere boeking......
-
G
full time meeting zal je bedoelen!wrote:Late meeting dus!
Ook goed, gewoon ergens in de zaalwrote:full time meeting zal je bedoelen!wrote:Late meeting dus!
Dat dus!wrote:full time meeting zal je bedoelen!wrote:Late meeting dus!
Ja zoals ik al eerder zei: Loudness is 1 grote Hardtraxx meetingwrote:full time meeting zal je bedoelen!wrote:Late meeting dus!
Dat het nog niet uitverkocht is trouwens :o
Logisch toch, kijk hoe veel feesten dit weekend zijnwrote:Dat het nog niet uitverkocht is trouwens :o
Black
Nightmare
dag erna , natuurlijk de Coone album party // Xxlerator
en ik vergeet er vast nog een paar
-
M
Ja jawrote:Nog maar een paar weken!
Hopelijk zijn er nu wel meerdere mensen bij, Hardbass was niet zo'n succes
Ik gok dat dat hier wel goed komtwrote:Ja jawrote:Nog maar een paar weken!![]()
Hopelijk zijn er nu wel meerdere mensen bij, Hardbass was niet zo'n succes
Komt wel goed, Hard Bass stond iedereen onderhand verspreid, geen beginnen aan om iedereen te zien 
Loudness is een stuk kleiner dus moet zeker goed te doen zijn
Wie komen er allemaal?
Loudness is een stuk kleiner dus moet zeker goed te doen zijn
Wie komen er allemaal?
Sjefke is een super relaxe pik gast.wrote:Wie wilt jou nou zien?wrote:Voigek eer met loudness kwam ik er heel veel tegen, dus zal deze keer op wel weer zijn
Klopt, die kom ik overal per ongeluk tegen.wrote:Sjefke is een super relaxe pik gast.wrote:Wie wilt jou nou zien?wrote:Voigek eer met loudness kwam ik er heel veel tegen, dus zal deze keer op wel weer zijn
Nee, die heeft Daniëlwrote:Sjefke heeft t meest heldige shirt ooit
Sjefke is een super relaxe pik gast.
[/quote]
Klopt, die kom ik overal per ongeluk tegen.
[/quote]
Ik kwam hem bij de WC's tegen op qlimax
en ik herkende hem mede door zn leuke shirt.
Sjefke on space tour
Klopt, die kom ik overal per ongeluk tegen.
Ik kwam hem bij de WC's tegen op qlimax
Sjefke on space tour
Iedereen komt jou tegen, want jij bent niet te missenwrote:Sjef komt mij altijd tegen
-
M
Ja die gek is me lang hahawrote:Sjef komt mij altijd tegen
wrote:Ja die gek is me lang hahawrote:Sjef komt mij altijd tegen
Zal 't daar aan liggen?wrote:Iedereen komt jou tegen, want jij bent niet te missenwrote:Sjef komt mij altijd tegen
Ik dacht dat iedereen mij gewoon graag mocht
-
M
Dat ook 
Nouja, dan ken jij niet de Sjefke die ik ken.wrote:Sjefke is een super relaxe pik gast.wrote:Wie wilt jou nou zien?wrote:Voigek eer met loudness kwam ik er heel veel tegen, dus zal deze keer op wel weer zijn
Die sjap niest mijn lijntjes weg gek