Die editie,ben ik er dan sws,bijwrote:vorige keer was het in december, dat is 5 maanden geleden, dus ik denk dat het weer iets van november/december zal worden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat zei je ook over deze editie volgens mij
Volgende keer gaan we meeten jong
En gelijk je little brother
Volgende keer gaan we meeten jong
Haha zei ik dat?..lastig is een vriendin somswrote:Dat zei je ook over deze editie volgens mij![]()
Volgende keer gaan we meeten jong![]()
Wss de trein van 20:02 uit Eindhoven, anders 20:32 en een stukje Kodex missen.
Wij missen ook een kwartiertje van Kodex denk ik, is nog geen ramp. Als hij die Pounding Senses bootleg maar wat later in zijn set draait. 
Ik sla Kodex maar ff over. We komen tijdens Tatanka wel binnen 
ik weet nou nog steeds nie waar en wanneer de meeting is trouwens, en of die uberhaupt nog wel komt 
12 uur achteraan, maar ik ben der niet bijwrote:ik weet nou nog steeds nie waar en wanneer de meeting is trouwens, en of die uberhaupt nog wel komt
Nog mensen die via Nijmegen of Breda reizen met de trein dus?
Oh oke, dan loop ik daar wel ff rond en dan zie ik vast wel iemand die ik al ken of iemand met zo'n shirtwrote:12 uur achteraan, maar ik ben der niet bijwrote:ik weet nou nog steeds nie waar en wanneer de meeting is trouwens, en of die uberhaupt nog wel komt
-
G
hier dus:
wrote:12 uur achterin bij het geluid/licht. Bij dat trappetje.
Ik weet niet of ik naar de meeting ga, denk dat als ik, net als bij de vorige editie, de hele tijd links vooraan ga staan ik genoeg mensen tegenkom.
Ik ben te herkennen aan mn Theracords shirt en het feit dat ik redelijk stil zal staan
Ik ben te herkennen aan mn Theracords shirt en het feit dat ik redelijk stil zal staan
Ja ik ga ook gewoon links vooraan staan.Wordt idd een grote hardtraxx meeting.
-
G
100e postwrote:Ja ik ga ook gewoon links vooraan staan.Wordt idd een grote hardtraxx meeting.
Alsnog aanwezig 
Ziek ik eindelijk kasper heldig
Beterwrote:Alsnog aanwezig
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
mensen fijne aaf!! zal aan jullie 'denken'
Mensen ik ga nog ergens een pilske vatten en dan zie ik jullie vanavond. Wie zijn er allemaal vanaf het begin?
Ik ga het proberenwrote:Mensen ik ga nog ergens een pilske vatten en dan zie ik jullie vanavond. Wie zijn er allemaal vanaf het begin?
ik en nando sowiesowrote:Mensen ik ga nog ergens een pilske vatten en dan zie ik jullie vanavond. Wie zijn er allemaal vanaf het begin?
Ik ben er ook vanaf het begin
te herkennen aan me Donkey Rollers shirt 
Zal wel ergens voor aan staan. Ga om 12 uur waarschijnlijk wel ff langs de meeting achter in. 
Ik ben rond half 10 a kwart voor 10 in de rij als t goed is, of anders een half uur later als we de trein niet halen 
-
G
Ik weet niet precies hoe laat ik er ben, iig wel redelijk op tijd, en iig samen met robertt en chukkels inno en olijmboompke