Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die van mij is nog beter :$

06.00 Einde Feest
06.03 Garderobe
06.05 Instappen in auto, moeders die ons komt ophalen, dus denk dat de subwoofer dan niet zo hard mag :D
06.20/06.25 Axe en Anim0l afzetten thuis
06.25/06.30 Slapen (en halve liter melk innemen of andere vettigheid om de kater tegen te gaan)

(Met de fiets was ik nog sneller thuis, maar axe en anim0l vinden 15 km fietsen te veel)

Wat heb ik een zin in het feest. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie denken echt dat jullie om 3 over al bij de garderobe staan? En 5 over in de auto zitten? En dan nog het meest belachelijke, dat Chris One om 6 uur het geluid stop zet?! Hahaha laat me niet lachen, jullie planning loopt minstens een half uur uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jullie denken echt dat jullie om 3 over al bij de garderobe staan? En 5 over in de auto zitten? En dan nog het meest belachelijke, dat Chris One om 6 uur het geluid stop zet?! Hahaha laat me niet lachen, jullie planning loopt minstens een half uur uit :D

Mag ook, dan slaap ik pas 7 uur :P maakt ook niet uit. Half 1 wekkertje zetten voor Ajax, en daarna naar me nichtjes verjaardag, wel met gruwelijke brakke kop waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jullie denken echt dat jullie om 3 over al bij de garderobe staan? En 5 over in de auto zitten? En dan nog het meest belachelijke, dat Chris One om 6 uur het geluid stop zet?! Hahaha laat me niet lachen, jullie planning loopt minstens een half uur uit :D


Mijn planning was puur om even het contrast aan te tonen tussen hoe kut die van Rik is (4 uur OV) en hoe chill het is als je met de auto bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik heb er nu sarcasm tags bij gezet voor je!

Da's beter! :D denk je aan me als je al lekker in je bedje ligt? :innocent:

Chukkels schreef:
Jullie denken echt dat jullie om 3 over al bij de garderobe staan? En 5 over in de auto zitten? En dan nog het meest belachelijke, dat Chris One om 6 uur het geluid stop zet?! Hahaha laat me niet lachen, jullie planning loopt minstens een half uur uit :D

Waarheid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Chukkels schreef:
Jullie denken echt dat jullie om 3 over al bij de garderobe staan? En 5 over in de auto zitten? En dan nog het meest belachelijke, dat Chris One om 6 uur het geluid stop zet?! Hahaha laat me niet lachen, jullie planning loopt minstens een half uur uit :D


Mijn planning was puur om even het contrast aan te tonen tussen hoe kut die van Rik is (4 uur OV) en hoe chill het is als je met de auto bent.


Niet alleen die van Rik is kut :P . Maarja, we zijn het inmiddels wel gewend na al die feesten, altijd hetzelfde liedje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

6.30 weglopen na auto.
8.45 3 mensen afzetten in aalten.
9:00 thuis, slapen
12:00 wakker voor mijn eigen verjaardag. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 uur op Eindhoven station dus rond 9.15 lekker in m'n bedje... of achter de pc... tis maar net waar ik dan zin in heb met m'n wss wakkere pephoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor degenen die vanaf/via Eindhoven gaan, hoe laat hebben jullie de trein? Ik 8 uur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck it, ik doe gewoon mijn Zany shirtje aan. Gaat me te fur om m'n I Live For The Weekend shirt aan te doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook, tot vanavond. Wij zorgen er ook wel voor dat we bij de meeting zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Voor degenen die vanaf/via Eindhoven gaan, hoe laat hebben jullie de trein? Ik 8 uur :)


Ik half 8... 20 min aanwezig voordat de deuren open gaan dus... lekker veel tijd om muntjes te halen, kluisjes te regelen etc. voordat The Machine begint :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Veel plezier allemaal!

:cry:


Begin nu ECHT zin te krijgen!!! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Voor degenen die vanaf/via Eindhoven gaan, hoe laat hebben jullie de trein? Ik 8 uur :)


Ik half 8... 20 min aanwezig voordat de deuren open gaan dus... lekker veel tijd om muntjes te halen, kluisjes te regelen etc. voordat The Machine begint :)

Uh volgens mijn 9292ov kom ik ook om 21:37 aan als ik de trein van 20:02 in Eindhoven pak? Maar ik ben nu weg dus zie het zo wel, tot vanavond allen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
PNXRMX schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Voor degenen die vanaf/via Eindhoven gaan, hoe laat hebben jullie de trein? Ik 8 uur :)


Ik half 8... 20 min aanwezig voordat de deuren open gaan dus... lekker veel tijd om muntjes te halen, kluisjes te regelen etc. voordat The Machine begint :)

Uh volgens mijn 9292ov kom ik ook om 21:37 aan als ik de trein van 20:02 in Eindhoven pak? Maar ik ben nu weg dus zie het zo wel, tot vanavond allen! :thumbsup:


Deuren gaan om 21:30 al open ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zozo deze belg vertrekt nu ongeveer, c ya there :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot zo heertjes! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot zo iedereen, gaat een legendarische avond worden denk:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga er ook maar eens vandoor! Tot vanavond mannen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga over een half uur pas haha.
Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vieze hufters :( had echt zo graag gewild

mja, gelukkig wordt de pijn wat verzacht.
Lekker aan het voordrinken op mn kamer, en alsnog naar rotterdam om te stappen ^^
alleen jammer dat het een stadhuisplein wordt ipv loudness :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat lekker hier! Echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 08:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat een geros.!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het té goed naar me zin waardoor ik de tijd al gauw vergat.. :( Heb de meeting dus gemist maar wel Chukkels en DarkBeatz nog gemeet en vast nog wel wat andere maar ik weet niet meer wie. :$
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten