Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 01:17 

Hardtraxx Veteran

Zin in zin in zin in! Linksvoor dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:00 

Donateur

maarten1410 schreef:

veel plezier he :thumbup: wat heb ik een spijt dat ik me kaartje heb verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:16 

Donateur

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

Wat zei je robertt?

IK ZEI NOG NIET DOEN!! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:32 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
[quote="roberttt]wat heb ik een spijt dat ik me kaartje heb verkocht [/quote]
IK ZEI NOG NIET DOEN!! :cry:[/quote]

dom dom doooom :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:54 

Hardtraxx Veteran

Op partyflock worden er nog aardig wat verkocht, je zou de gok kunnen nemen door er 1 te kopen en bij de opening er als 1 van de eerste bij te zijn, astie dan gekopieerd is oid dan heeft die andere pech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:53 

Donateur

p-stylez schreef:
Op partyflock worden er nog aardig wat verkocht, je zou de gok kunnen nemen door er 1 te kopen en bij de opening er als 1 van de eerste bij te zijn, astie dan gekopieerd is oid dan heeft die andere pech.

Ik zeg doen roberrtttt!!! :D desnoods blijf je dan bij mij slapen ofso, als dat het probleem is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:00 

Hardtraxxer

Over 5 dagen :cool: :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

Ik ga dus niet zeggen dat het stom is maar zonde is het wel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:46 

Donateur

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

Ik ga dus niet zeggen dat het stom is maar zonde is het wel!!

ik gun het jou gewoon meer dan mezelf, kan er niks aan doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:07 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
p-stylez schreef:

Ik zeg doen roberrtttt!!! :D desnoods blijf je dan bij mij slapen ofso, als dat het probleem is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:10 

Donateur

oke ik ga er wel achter aan ^^ maar dan ben ik niet bij de meeting omdat ik pas om 1 uur daar kan zijn, als alles goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
oke ik ga er wel achter aan ^^ maar dan ben ik niet bij de meeting omdat ik pas om 1 uur daar kan zijn, als alles goed gaat.

:lol: Je bent wel een held als je nu alsnog gaat, kom ik je persoonlijk bedanken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:28 

Hardtraxx Veteran

1 uur is wel tricky omdat dan meestal wel de meeste binnen zijn, en dus ook die lompe boeren die hun kaartjes kopieren. Maar op Partyflock zijn er ook genoeg die wel te vertrouwen zijn gok ik zo, en anders gewoon ophalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:47 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
1 uur is wel tricky omdat dan meestal wel de meeste binnen zijn, en dus ook die lompe boeren die hun kaartjes kopieren. Maar op Partyflock zijn er ook genoeg die wel te vertrouwen zijn gok ik zo, en anders gewoon ophalen.

Ja lijkt me ook wat riskant :/ Gewoon om 22u komen als je dat doet, maar volgens mij zijn alle kaartjes die via pf verkocht worden altijd op 15min weg ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:56 

Donateur

DarkBeatz schreef:
p-stylez schreef:

Ja lijkt me ook wat riskant :/ Gewoon om 22u komen als je dat doet, maar volgens mij zijn alle kaartjes die via pf verkocht worden altijd op 15min weg ofzo :D

ja maar dat lukt niet, heb eerst een flauwekul feest met familie waar ik totaal geen behoefte aan heb maar wel heen moet.. dus ja:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:58 

Hardtraxxer

Hoezo heen moet? Zeg tegen je ouders: ik ben nu 18 en volwassen en beslis zelf wel hoe ik mijn zaterdagavonden plan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:36 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Hoezo heen moet? Zeg tegen je ouders: ik ben nu 18 en volwassen en beslis zelf wel hoe ik mijn zaterdagavonden plan! :D

Woon nog steeds thuis, dus ja ze hebben nog steeds regeltjes.

En Ik ga elk weekend naar een feest, dus begreip ze ook wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:42 

Hardtraxx Veteran

Ben effe aan 't kijken hoe ik me ga kleden zaterdag aangezien we 's ochtends toch wel effe moeten wachten in de kou op de trein denk ik! Geen 2 uur wachten meer zoals februari 2008 na masters of hardcore the warrior elite voor mij... damn wat was dat erg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ben effe aan 't kijken hoe ik me ga kleden zaterdag aangezien we 's ochtends toch wel effe moeten wachten in de kou op de trein denk ik! Geen 2 uur wachten meer zoals februari 2008 na masters of hardcore the warrior elite voor mij... damn wat was dat erg..

Hoe lang zullen we moeten wachten ongeveer dan na Loudness? Heb geen zin om lang te wachten in t-shirt/enkelbroek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:42 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
G1LL schreef:

Hoe lang zullen we moeten wachten ongeveer dan na Loudness? Heb geen zin om lang te wachten in t-shirt/enkelbroek :P

Haha ik pak in een rugzak een lekker warme trainingsbroek en trui mee :thumbsup: Zal nodig zijn sochtends wil je niet verkreupelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

Ja dat ga ik denk ik ook doen. Wil wel het liefst in mijn 3/4 broek bij Loudness losgaan, dan voel je je lekker vrij enzo :P
Heb eigenlijk alleen maar redelijk strakke lange broeken, wijde broeken staan me niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:28 

Hardtraxx Addict

nu maar hopen dat dhl snel is. anders geen loudness t-shirt. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:44 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Daveytl schreef:
G1LL schreef:

Haha ik pak in een rugzak een lekker warme trainingsbroek en trui mee :thumbsup: Zal nodig zijn sochtends wil je niet verkreupelen.

Idd best neem je dat mee in dit weer anders vries je je wrs dood :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:53 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag wordt het 5 gradne ofzo hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 00:36 

Hardtraxx Veteran

Mijn trein gaat om 7.55 pas weer terug dus ik ga me ook wat warmer kleden met deze kou denk ik.. Kleine 2 uur buiten wachten in de vrieskou lijk me niet echt alles :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten