Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij gaan waarss ook al vroeg naar rotterdam! :D woon er maar 10 minuutjes met de trein vandaag, maar dan gaan we ff lekker met de groep wat eten en een biertje doen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Lief_Feestbeesie schreef:
Wanneer komt ie time table???Ik hoop dat we een beetje op tijd gaan :woot:

Jeetje, leef jij ook nog?


Ja weer terug van weggeweest :x De feestjes lagen een beetje op een laag pitje, maar ga een keer proberen om bij de meeting aanwezig te zijn :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lief_Feestbeesie schreef:
maarten1410 schreef:
Lief_Feestbeesie schreef:
Wanneer komt ie time table???Ik hoop dat we een beetje op tijd gaan :woot:

Jeetje, leef jij ook nog?


Ja weer terug van weggeweest :x De feestjes lagen een beetje op een laag pitje, maar ga een keer proberen om bij de meeting aanwezig te zijn :innocent:


Moet te doen zijn bij Loudness toch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er moet sowieso ff een flinke hardtraxx groeps foto komen!! :thumbup:
waar echt iedereen op staat die aanwesig is! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 om 11 uur en 1 om half 6 :)

En dan: zoek de verschillen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Er moet sowieso ff een flinke hardtraxx groeps foto komen!! :thumbup:
waar echt iedereen op staat die aanwesig is! :yay:

En dan wel één in goede kwaliteit ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Kevin-Raw schreef:
Er moet sowieso ff een flinke hardtraxx groeps foto komen!! :thumbup:
waar echt iedereen op staat die aanwesig is! :yay:

En dan wel één in goede kwaliteit ...


neem jij een goede camera mee :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Piaaa schreef:
Kevin-Raw schreef:
Er moet sowieso ff een flinke hardtraxx groeps foto komen!! :thumbup:
waar echt iedereen op staat die aanwesig is! :yay:

En dan wel één in goede kwaliteit ...


neem jij een goede camera mee :P ?

Die bezit ik niet ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zorgen dt die PF fotograaf in de buurt is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb een goeie camera, dus komt wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 02:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zullen vast wel weer grotere lensen aanwezig zijn! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 02:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

denk ook dat er een groot hoek lens nodig is :P
is wel mn eerste hardtraxx meting :x
Loop als het goed komt met de post in een geel loudness t-shirt rond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar vooraan wordt het? :P Want alleen vooraan is denk ik toch nog wat te breed :D

Linksvoor? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Waar vooraan wordt het? :P Want alleen vooraan is denk ik toch nog wat te breed :D

Linksvoor? :woot:


Links, midden, maakt mij niet uit :D Zal waarschijnlijk wel zowel in het midden als links te vinden zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
is wel mn eerste hardtraxx meting :x

Voor mij ook hoor :cool:

Inno schreef:
Linksvoor? :woot:

linkt perfect :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me wel op dat mensen hier altijd links voor willen, of ligt dat aan mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksvoor is wetenschappelijk bewezen de meeste ruimte om los te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Linksvoor is wetenschappelijk bewezen de meeste ruimte om los te gaan :thumbsup:


Bij een grote stage vind ik het wel vetter in het midden :D Heb je mooier zicht op alles als zo vlak tegen de stage aan linksvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

al te groot zal het nu niet zijn denk ik al kan ik me vergissen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
al te groot zal het nu niet zijn denk ik al kan ik me vergissen :whistle:


Nee ik had het meer over feesten zoals Hard Bass of zelfs Thrillogy, daar stonden we met het Hardtraxx groepje ongeveer in het midden 10 a 15m van de stage af, was perfect :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo kut dat ik hier niet bij ben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rengdengdendeng linksvoor bam bam bam bam :yay:
nog 5 daagjes :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke links dus? Als we dat dus vaststellen, kunne we daar geen problemen meer over maken?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Oke links dus? Als we dat dus vaststellen, kunne we daar geen problemen meer over maken?!

Ik zeg doen :)

Moet er nog een poll komen voor de tijd? Of zeggen we gewoon 0:00 ofzo? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Milán schreef:
Oke links dus? Als we dat dus vaststellen, kunne we daar geen problemen meer over maken?!

Ik zeg doen :)

Moet er nog een poll komen voor de tijd? Of zeggen we gewoon 0:00 ofzo? :D


Meeting is afhankelijk van wanneer Chris One & The Machine draaien volgens mij, aangezien tita hun meeneemt naar de meeting.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten