Piaaa schreef:
Hoezo nou meteen weer zeiken, je voelt je duidelijk aangesproken ofniet

?
Zeiken is toch heel wat anders maargoed...
Moest het gewoon even kwijt, staat je dat niet aan lees er dan omheen

Aangezien ik me er ook schuldig aan maak weet ik dat het ook op mij doelt, daarmee had ik al op de vorige pagina gereageerd en mijn posts aangepast

Er hoeft niet iets 10x herhaalt te worden in een meeting topic. Heeft totaal geen toegevoegde waarde.. Tenminste zeker niet als er al is aangegeven dat het begrepen is door de mensen die er over bezig waren...

(Dan posten jullie er beter over in het drugstopic, waar tenminste ook iedereen het dan leest..)
Chukkels schreef:
Laten we het weer over de meeting hebben, ik zeg: half 10 voor de ingang, meteen doorstromen naar de garderobe, daarna door naar de muntverkoop en dan vooraan bij het podium om 5 voor 10, waar we wachten totdat Digital Punk gaat openen!

Haha ja ik ga echt proberen rond half 10 aan de ingang te zijn inderdaad

Gelijk beuken van beginning to end. Hoelaat gaan de deuren open? En wie zegt dat Digital Punk begint?