Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Piaaa schreef:
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd ook strontziek van word, dat gelul over snoepjes non stop ...



Heeft ook geen nut om er nou over lopen door te zeiken he... :x

Hoezo nou meteen weer zeiken, je voelt je duidelijk aangesproken ofniet :)?
Zeiken is toch heel wat anders maargoed...
Moest het gewoon even kwijt, staat je dat niet aan lees er dan omheen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
dawasiknie schreef:
T is niet zozeer het niet mogen maar meer het willen.
Maar kom op over heel het forum wordt pagina's lang besproken wie hoeveel zooi in z'n mik gooit, hou dat gewoon centraal in 1 topic :)

Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd ook strontziek van word, dat gelul over snoepjes non stop ...

+1

Je kunt ook overdrijven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Piaaa schreef:
dawasiknie schreef:
T is niet zozeer het niet mogen maar meer het willen.
Maar kom op over heel het forum wordt pagina's lang besproken wie hoeveel zooi in z'n mik gooit, hou dat gewoon centraal in 1 topic :)

Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd ook strontziek van word, dat gelul over snoepjes non stop ...

+1

Je kunt ook overdrijven...

Ben het hier eigenlijk ook wel mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we het weer over de meeting hebben, ik zeg: half 10 voor de ingang, meteen doorstromen naar de garderobe, daarna door naar de muntverkoop en dan vooraan bij het podium om 5 voor 10, waar we wachten totdat Digital Punk gaat openen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Hoezo nou meteen weer zeiken, je voelt je duidelijk aangesproken ofniet :)?
Zeiken is toch heel wat anders maargoed...
Moest het gewoon even kwijt, staat je dat niet aan lees er dan omheen :kiss:


Aangezien ik me er ook schuldig aan maak weet ik dat het ook op mij doelt, daarmee had ik al op de vorige pagina gereageerd en mijn posts aangepast ;) Er hoeft niet iets 10x herhaalt te worden in een meeting topic. Heeft totaal geen toegevoegde waarde.. Tenminste zeker niet als er al is aangegeven dat het begrepen is door de mensen die er over bezig waren... :x (Dan posten jullie er beter over in het drugstopic, waar tenminste ook iedereen het dan leest..)


Chukkels schreef:
Laten we het weer over de meeting hebben, ik zeg: half 10 voor de ingang, meteen doorstromen naar de garderobe, daarna door naar de muntverkoop en dan vooraan bij het podium om 5 voor 10, waar we wachten totdat Digital Punk gaat openen! :woot:


Haha ja ik ga echt proberen rond half 10 aan de ingang te zijn inderdaad :D Gelijk beuken van beginning to end. Hoelaat gaan de deuren open? En wie zegt dat Digital Punk begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Laten we het weer over de meeting hebben, ik zeg: half 10 voor de ingang, meteen doorstromen naar de garderobe, daarna door naar de muntverkoop en dan vooraan bij het podium om 5 voor 10, waar we wachten totdat Digital Punk gaat openen! :woot:


Haha ja ik ga echt proberen rond half 10 aan de ingang te zijn inderdaad :D Gelijk beuken van beginning to end. Hoelaat gaan de deuren open? En wie zegt dat Digital Punk begint?

Ik ging ook men best doen er te zijn tegen half 10! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaa ik zal er ook al zijn voor 10 uur wss! :D :yay: van 10 tot 6 volgas ragge! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zegt het wel mooi John, iets hoeft niet 10x herhaald te worden ...
Drugs word overal herhaald haha :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem krukken mee denk ik :D Of een rolstoel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik neem krukken mee denk ik :D Of een rolstoel -.-


Je kunt de terug weg lang genoeg zitten :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
G1LL schreef:
Ik neem krukken mee denk ik :D Of een rolstoel -.-


Je kunt de terug weg lang genoeg zitten :P .


:lol: Nog een dikke week :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er zo'n grote zin in, mezelf echt nog eens vol laten gaan :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Begin er steeds meer zin in te krijgen! Dat ik niet maximaal kon op Qlimax zit me echt dwars en dat moet er volgende week ff helemaal uit :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Begin er steeds meer zin in te krijgen! Dat ik niet maximaal kon op Qlimax zit me echt dwars en dat moet er volgende week ff helemaal uit :evil:


Nou wees blij dat je toch nog geweest bent!
Ik zit al thuis sinds MOH 6 november, dus ik moet ook nog is ff onwijs uit men plaat gaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Nou wees blij dat je toch nog geweest bent!
Ik zit al thuis sinds MOH 6 november, dus ik moet ook nog is ff onwijs uit men plaat gaan :love:


Ik al van 30 oktober :cry: Word echt eens hoog tijd weer, de stress van de dagdagelijkse sleur begint een beetje te zwaar te wegen, word tijd om dat weer eens een nacht eruit te schoppen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
bourzwain schreef:
Nou wees blij dat je toch nog geweest bent!
Ik zit al thuis sinds MOH 6 november, dus ik moet ook nog is ff onwijs uit men plaat gaan :love:


Ik al van 30 oktober :cry: Word echt eens hoog tijd weer, de stress van de dagdagelijkse sleur begint een beetje te zwaar te wegen, word tijd om dat weer eens een nacht eruit te schoppen. :P


Hehe, ken het gevoel, ff weg van de dagelijkse zever!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha ik sinds 14 februari dus ik moet eens ff alles van me af kunnen stampen.. ik kan echt niet wachten :P

Eindelijk eens alles van je af gooien, avondje goed doorgaan, heerlijk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Hahaha ik sinds 14 februari dus ik moet eens ff alles van me af kunnen stampen.. ik kan echt niet wachten :P

Eindelijk eens alles van je af gooien, avondje goed doorgaan, heerlijk toch?



Idd dat maar rap volgende week is :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 08:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, de Belgen gaan er een lap op geven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verkeerde topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Als je een shirt wilt pm me dan gewoon de maten van een shirt wat je perfect zit, en of je gewoon een normaal of slimfit shirt wilt. (Meet de maat van oksel tot oksel ter hoogte van je borst)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet shirt :thumbsup: ! Denk dat ik er daar wel eentje van wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer netjes dat shirt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm ik moet er toch 1 hebben denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jaa die huisgenoot van je, daar heb ik nog een uur mee zitten praten op fusion! :D en hem ook nog een dollartje gegeven :P die goser die bleef maar praten! :lol:

Ok zal me proberen in te houden haha.wordt weer een flink potje stampen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten