BOB. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Im in!
Misschien dat ik kom, als ik een kaartje over kan nemen van PNMRX ga ik sowieso. We zullen het zien!
't zelfde.wrote:BOB.
Alleen ff zien of ik naar de meeting kom, ligt er aan hoe fijn het op dat moment is bij onze eigen groep.
1 kaartje gezocht. Heb er al 1 maar Nazale wil ook mee en ik ga niet alleen. Iemand hier die ons heel blij kan maken?
-
G
Haha zekerwrote:Ah, ben benieuwd.wrote:Im in!
ik zal wel zoeken naar een negertje tijdens de meeting, dan heb ik jou gevonden toch?
haha
maar ik ben altijd op de meetings
sowieso vanaf nu elk feest wel, want van mn maten uit Uden wil niemand meer mee
Hahah dan moet het lukken, als ik die meeting weet te vinden tenminste.
Doen we morgen nog een ronde van: 'ik ben te herkennen aan dit shirt'?
Ook al loopt iedereen in hetzelfde
Volgens mij loopt er zo'n 20 man in het nieuwe Loudness shirt rond?wrote:Doen we morgen nog een ronde van: 'ik ben te herkennen aan dit shirt'?Ook al loopt iedereen in hetzelfde
Ik loop rond in het ouwe loudness shirt (de roze, de groene is lelijk)
Ik weet het nog niet, denk gewoon een standaard zwart shirtje, maar de meesten kennen me toch al
Loop in 't gele nieuwe loudness shirt met een kale toeter er boven.
Ik moet jou nog even onderuit schoppen ivm wordfeudwrote:Ik weet het nog niet, denk gewoon een standaard zwart shirtje, maar de meesten kennen me toch al
Same.wrote:Loop in 't gele nieuwe loudness shirt met een kale toeter er boven.
Dan moet ik jou nog een stuk of 20 x onderuit schoppenwrote:Ik moet jou nog even onderuit schoppen ivm wordfeudwrote:Ik weet het nog niet, denk gewoon een standaard zwart shirtje, maar de meesten kennen me toch al
Hmm, interessant, dealtje Henk-Jan? Heb ook al 20 keer ofzo verloren van Pommer, ik wil je graag helpen 
Ik ga niet.wrote:Dan moet ik jou nog een stuk of 20 x onderuit schoppenwrote:Ik moet jou nog even onderuit schoppen ivm wordfeudwrote:Ik weet het nog niet, denk gewoon een standaard zwart shirtje, maar de meesten kennen me toch al
Ik ben niet zo moeilijk te herkennen. Grote ogen en een loudness shirtje. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago