Misschien wel aanwezig, als ik de tijd niet vergeet
.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik loop ook ergens rond, meeting weet ik niet of ik daar ben. Waar zijn mensen aan te herkennen?
-
G
ik ook in de rode/roze/paarse !wrote:Ik loop rond in het ouwe loudness shirt
en ik kom aan met de olijvengang
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Of bij B-Front, ook goed 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ben niet bij meeting maar loop in paars shirt met tekst 'Drop beats not bombs' en zandkleurige broek. Tik gerust ff aan.
Hij mag niet meer bij mij in de auto, dus no he doesn't.wrote:Oh yes you dowrote: Ik ga niet.
-
G
op et dak dan?wrote:Hij mag niet meer bij mij in de auto, dus no he doesn't.wrote:Oh yes you dowrote: Ik ga niet.
Convertiblewrote:op et dak dan?wrote:Hij mag niet meer bij mij in de auto, dus no he doesn't.wrote:Oh yes you do
Not sure if serious...wrote:Hij mag niet meer bij mij in de auto, dus no he doesn't.wrote:Oh yes you dowrote: Ik ga niet.
wrote:Not sure if serious...wrote:Hij mag niet meer bij mij in de auto, dus no he doesn't.wrote:Oh yes you do
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik heb gemillimeterd haar, te herkennen uit duizenden, dus ik hoor het wel 
Oke maar ik kan zijn veiligheid niet garanderenwrote:ik ben te herkennen aan het ontspoorde losgeslagen vriendje van mij die naast me loopt hahah
Ja maar als je mijn angstaanjagend gespierde lichaam ziet durf je toch niet meerwrote:hahah ja las het hierboven, maar kijk uit ik ben heel erg sterk en ik bescherm hjwrote:Oke maar ik kan zijn veiligheid niet garanderenwrote:ik ben te herkennen aan het ontspoorde losgeslagen vriendje van mij die naast me loopt hahah
Hahawrote:hahah, nou bereid je maar voor en tot morgen dan!
Ik ben samen met frans, een dorpsgenoot van frans en patrick
zeer waarschijnlijk mn zany shirt aan. Mensen die ik nog niet heb gesproken moeten mij maar aanspreken, want ik ga niemand herkennen xD nja behalve de loudness shirtjes dan 
-
G
dan maar op de trekhaak of aan de uitlaatwrote:Convertible
Ja, kunnen we proberen. Ik zal 't hem vragen: HJ? Je kan wel mee, op de trekhaak ofzo?
Heb andere plannen vanavond! (facebook)
Mafkeeswrote:Heb andere plannen vanavond! (facebook)
Ik weet nog niet hoe ik te herkennen zal zijn
. Vast wel met een hoop gekheid 
-
G
00.30 meeting bij B-Front, achteraan
en ook gewoon nog een keer bij
02:00 @ The R3belz
en ook gewoon nog een keer bij
02:00 @ The R3belz
-
N
Je ziet elkaar toch wel. Ik en dwergje zullen ook ergens rondwaggelen!