Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 19:53 
 

rakkietakkie schreef:
Locaties:
Eindhoven: Dynamo, Beursgebouw, Klokgebouw, Effenaar, Area51, Philips Stadion
Amsterdam: Arena, RAI
Arnhem: Gelredome
Nijmegen: Matrixx


keuze zat zo... :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:30 
 

Moet uit Groningen komen maar Den Haag is prima. Aangezien er wel aardig wat noorderlingen op t forum zitten kunnen wij misschien ook wat proberen te regelen qua gezamenlijk vervoer toch? Hoeft helemaal geen probleem te zijn wat mij betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Club Poema gecontacteerd:

Citaat:
Beste Tim,

Dank voor de aanvraag. In principe doen we bij Poema geen hardstyle feesten en zul je op zoek moeten gaan naar een alternatieve locatie.

Met vr. gr. Andrew - Poema


Deze valt iig af dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:50 
 
Hardtraxxer

zou een groot cafe hiervoor niet al voldoende zijn?
lijkt me in ieder geval een stuk makkelijker om te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 00:14 
 

Syztrax schreef:
zou een groot cafe hiervoor niet al voldoende zijn?
lijkt me in ieder geval een stuk makkelijker om te vinden


Wacht jij nou eerst maar tot de voorverkoop begint. Denk dat het rond de 150 euro gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heb Club Poema gecontacteerd:

Citaat:
Beste Tim,

Dank voor de aanvraag. In principe doen we bij Poema geen hardstyle feesten en zul je op zoek moeten gaan naar een alternatieve locatie.

Met vr. gr. Andrew - Poema


Deze valt iig af dus.

'In Principe'.
Gewoon zeggen dat het een besloten feestje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
150 euro

Daar kan je helaas wel op rekenen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heb Club Poema gecontacteerd:

Citaat:
Beste Tim,

Dank voor de aanvraag. In principe doen we bij Poema geen hardstyle feesten en zul je op zoek moeten gaan naar een alternatieve locatie.

Met vr. gr. Andrew - Poema


Deze valt iig af dus.

Wat moest dit feest er dan? https://partyflock.nl/party/246785:Strike
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
urbandesigner schreef:
Heb Club Poema gecontacteerd:

Citaat:
Beste Tim,

Dank voor de aanvraag. In principe doen we bij Poema geen hardstyle feesten en zul je op zoek moeten gaan naar een alternatieve locatie.

Met vr. gr. Andrew - Poema


Deze valt iig af dus.

Wat moest dit feest er dan? https://partyflock.nl/party/246785:Strike


Het is ze vast niet goed bevallen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vriend van mij heeft Strike georganiseerd.

Kwam erop neer dat er te weinig opkomst was. :( Misschien dat ze daarom nu 'in principe' geen feesten meer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel man waren daar dan ongeveer, weet je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:47 
 
Hardtraxx Elite

Ik stem voor de act: Tilburg Allstars 2 Hour set
Wel met 3 CDJ's haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hoeveel man waren daar dan ongeveer, weet je dat?

43.564
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dan snap ik inderdaad dat ze niet tevreden waren over de opkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe kom je aan 0,564 persoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hoe kom je aan 0,564 persoon?

Stefan telt voor 0,564 persoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hoe kom je aan 0,564 persoon?

We zijn in Nederland, niet in Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Jij weet helemaal niet of ik in Amerika zit of niet. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hoeveel man waren daar dan ongeveer, weet je dat?


Poeh, ik was niet aanwezig doordat ik dat weekend met de vriendin in Parijs aan het toeristen was, maar ik hoorde niet veel meer dan 50 man. Er was zelfs op het einde nog rond gegaan met een petje om de kosten enigszins te drukken voor de organisatoren. :/

Naast de eigen vriendengroep waren het enkele mensen uit omgeving Utrecht die voor Titan kwamen. xd

Ik denk dat als je het daar bij voorbaat al vol krijgt, dat Poema ineens wél interesse toont. Hoeveel man daarin past heb ik alleen geen idee van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M89 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoeveel man waren daar dan ongeveer, weet je dat?


Poeh, ik was niet aanwezig doordat ik dat weekend met de vriendin in Parijs aan het toeristen was, maar ik hoorde niet veel meer dan 50 man. Er was zelfs op het einde nog rond gegaan met een petje om de kosten enigszins te drukken voor de organisatoren. :/

Naast de eigen vriendengroep waren het enkele mensen uit omgeving Utrecht die voor Titan kwamen. xd

Ik denk dat als je het daar bij voorbaat al vol krijgt, dat Poema ineens wél interesse toont. Hoeveel man daarin past heb ik alleen geen idee van.

Rondgaan met een petje ja? Das wel heel erg xd
Maar bij dit feest zal het sowieso wel op minimaal een mannetje of 100 liggen, nog wel een stuk meer denk ik. Wellicht dat het dus een goede optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:45 
 

Fuzzylogic schreef:
M89 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoeveel man waren daar dan ongeveer, weet je dat?


Poeh, ik was niet aanwezig doordat ik dat weekend met de vriendin in Parijs aan het toeristen was, maar ik hoorde niet veel meer dan 50 man. Er was zelfs op het einde nog rond gegaan met een petje om de kosten enigszins te drukken voor de organisatoren. :/

Naast de eigen vriendengroep waren het enkele mensen uit omgeving Utrecht die voor Titan kwamen. xd

Ik denk dat als je het daar bij voorbaat al vol krijgt, dat Poema ineens wél interesse toont. Hoeveel man daarin past heb ik alleen geen idee van.

Rondgaan met een petje ja? Das wel heel erg xd
Maar bij dit feest zal het sowieso wel op minimaal een mannetje of 100 liggen, nog wel een stuk meer denk ik. Wellicht dat het dus een goede optie is.

Ik denk dat je naief bent. 100 man is echt niet zo 1 2 3 geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik de poll sloot waren er 120 stemmers die geïnteresseerd waren, waarvan ongeveer de helft ook wel daadwerkelijk zou komen, zit je al op 60 man, reken introducees mee, heb je toch wel een dikke 100 man bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:03 
 

Fuzzylogic schreef:
Toen ik de poll sloot waren er 120 stemmers die geïnteresseerd waren, waarvan ongeveer de helft ook wel daadwerkelijk zou komen, zit je al op 60 man, reken introducees mee, heb je toch wel een dikke 100 man bij elkaar.

Ik denk dat je niet 60 man van het forum daar krijgt. En introducees.. een feestje waar geen bekende DJ's staan en ze verder niemand kennen, ik zou afhaken in ieder geval. Anyway, ik zeg alleen dat je rekening moet houden met een lagere opkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Fuzzylogic schreef:
Toen ik de poll sloot waren er 120 stemmers die geïnteresseerd waren, waarvan ongeveer de helft ook wel daadwerkelijk zou komen, zit je al op 60 man, reken introducees mee, heb je toch wel een dikke 100 man bij elkaar.

Ik denk dat je niet 60 man van het forum daar krijgt. En introducees.. een feestje waar geen bekende DJ's staan en ze verder niemand kennen, ik zou afhaken in ieder geval. Anyway, ik zeg alleen dat je rekening moet houden met een lagere opkomst.

Je hebt zeker gelijk hier in, maar je moet ook rekening houden dat de opkomst ook in eens heel hoog kan liggen.
Stel je doet feestje geven en beetje centraal, zijn genoeg hier die interesseren hebben voor alleen al het biertje en sfeer met elkaar, daarnaast weet je dat we hier genoeg mensen hebben die goed kunnen draaien.
Zo zou ik sowieso gaan als de dag uit komt en als dan iemand mag mee nemen zit je zo op dubbele van wat er iig zou komen.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten