phoenix schreef:
Ik zou het heel gaaf vinden en wil er best wat tijd insteken! Maar dan moet het wel of in maart of na de eindexamen periode(lees:>mei). Zijn er andere enthousiaste leden die hier tijd in willen steken, met een paar leden als 'organisator' is het idee van een ht feest stukken meer realistisch!
Ik heb vandaag contact gehad met de grote catacomben, oude gracht utrecht op loop afstand van cs. We kunnen daar 1300 - 0300 in en voor een zaterdag/vrijdag kost dat 300/400 EU. Er is mij verteld dat er een professionele geluidsinstallatie hangt en dat deze ook gewoon op hard volume gebruikt mag worden. Wat betreft drank/fris 150/200 voor een vat bier, fris was rond de 4/5 eu per liter en wijn 7/10 eu per liter. Als ik het goed heb begrepen moet er dan wel een DJ set worden geregeld door ons zelf. Optioneel is bar personeel inhuren voor 100 EU en zij zullen dan ook opruimen. Honderd man konden er makkelijk in zeiden ze.
400
800+
100+
100+
100+
_____
1500
1500/100 = 15
* Eerlijk gezegd denk ik dat deze berekening iets te optimistisch is, maar ik heb geen idee hoeveel iedereen drinkt. *
Ik heb nog een andere optie, de Woo, dat is de kroeg/club van USC, zij hebben volgens mij een vergunning tot 0600 en is ook op een prima loop afstand van CS (15/20 min). Hier zal dan ook al veel aanwezig zijn, maar ik heb geen idee vd prijzen.
Een derde optie is nog een willekeurige grachtenkelder afhuren, dan zullen we wel alles zelf moeten aanleveren en een vergunning regelen. Dit is denk ik wel de goedkoopste optie maar vereist ook organisatorisch het meest.
PS: ik heb die vent van de catacomben kort aan de telefoon gehad dus weet de exacte bedragen niet meer maar ik heb alles binnen een prijs range aangegeven