Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De artiesten van Fusion Records hebben de handen ineen geslagen en komen in actie voor 3FM's Serious Request 2013!
Op de legendarische veiling van Serious Request bieden zij vanaf 9 december de 'Fusion Records Huiskamer Rave' aan.

Wat houdt het in?
Fusion komt met een sterren-line-up langs om samen met jou, je vrienden en/of familie een onvergetelijk feest te bouwen.
Een selectie van de grootste hardstyle acts zo maar midden in je huiskamer dus!
Er wordt eveneens een heuse aftermovie opgenomen zodat je deze avond nog vele malen op Youtube kunt herbeleven!
Bied mee en wie weet staan Frequencerz, Donkey Rollers, DV8 Rocks!, Zany, B-Front, The Pitcher, Titan, Jack of Sound, Slim Shore, Rebourne, Thyron en MC DV8 binnenkort bij jou op de stoep!
Vanaf 9 december kan er via seriousrequest.3fm.nl op dit super exclusieve item geboden worden.

Ravers Unite and Let's Clean This Shit Up!


Like and Share en laat zien dat ook jij Serious Request 2013 steunt! Vanaf 9 december kun je bieden op deze unieke "Huiskamer-Rave".



Wellicht een idee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat er heel hoog op geboden gaat worden, boven ons eventuele budget. En dan moet je ook nog eens een locatie hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan verdwijnt ook weer het hele idee van een Hardtraxx feest aangezien je zo'n feest niet besloten kunt houden om de kosten eruit te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dan verdwijnt ook weer het hele idee van een Hardtraxx feest aangezien je zo'n feest niet besloten kunt houden om de kosten eruit te halen.


Inderdaad! Degene die het meeste bied zal ook waarschijnlijk een organisatie/discotheek zijn die hier winst uit kan halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Vecht dit lekker ergens anders uit... >.<


Hier bijvoorbeeld: feesten/hardtraxx-fissa-201-locatie-t38958.html

Of gaat dat er helemaal niet meer van komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 23:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik zou het heel gaaf vinden en wil er best wat tijd insteken! Maar dan moet het wel of in maart of na de eindexamen periode(lees:>mei). Zijn er andere enthousiaste leden die hier tijd in willen steken, met een paar leden als 'organisator' is het idee van een ht feest stukken meer realistisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 23:13 
 
Hardtraxx Addict

phoenix schreef:
Ik zou het heel gaaf vinden en wil er best wat tijd insteken! Maar dan moet het wel of in maart of na de eindexamen periode(lees:>mei). Zijn er andere enthousiaste leden die hier tijd in willen steken, met een paar leden als 'organisator' is het idee van een ht feest stukken meer realistisch!


Ik heb vandaag contact gehad met de grote catacomben, oude gracht utrecht op loop afstand van cs. We kunnen daar 1300 - 0300 in en voor een zaterdag/vrijdag kost dat 300/400 EU. Er is mij verteld dat er een professionele geluidsinstallatie hangt en dat deze ook gewoon op hard volume gebruikt mag worden. Wat betreft drank/fris 150/200 voor een vat bier, fris was rond de 4/5 eu per liter en wijn 7/10 eu per liter. Als ik het goed heb begrepen moet er dan wel een DJ set worden geregeld door ons zelf. Optioneel is bar personeel inhuren voor 100 EU en zij zullen dan ook opruimen. Honderd man konden er makkelijk in zeiden ze.

400
800+
100+
100+
100+
_____
1500

1500/100 = 15

* Eerlijk gezegd denk ik dat deze berekening iets te optimistisch is, maar ik heb geen idee hoeveel iedereen drinkt. *

Ik heb nog een andere optie, de Woo, dat is de kroeg/club van USC, zij hebben volgens mij een vergunning tot 0600 en is ook op een prima loop afstand van CS (15/20 min). Hier zal dan ook al veel aanwezig zijn, maar ik heb geen idee vd prijzen.

Een derde optie is nog een willekeurige grachtenkelder afhuren, dan zullen we wel alles zelf moeten aanleveren en een vergunning regelen. Dit is denk ik wel de goedkoopste optie maar vereist ook organisatorisch het meest.

PS: ik heb die vent van de catacomben kort aan de telefoon gehad dus weet de exacte bedragen niet meer maar ik heb alles binnen een prijs range aangegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 03:25 
 

Goed initiatief! Lijkt me helemaal geen verkeerd idee. Lekker centraal in het land en aardig betaalbaar voor zover ik kan zien. Ik zou eventueel, mocht dat gevraagd worden, best voor '(mede-)organisator' willen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij ook wel een leuk idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Goed plan! Ik ben sowieso aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Top idee! maar hoe nu verder haha? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top idee. Ik zou wel zeker 2 dj's in de line up gooien die wat bekender zijn, en introducees toelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:14 
 
Hardtraxx Elite

Is er niet even een dj zo lief om gratis te draaien op dit feest? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Is er niet even een dj zo lief om gratis te draaien op dit feest? xd

B-Front is 4 keer op rij verkozen als maker van Track of the Year en ook meerdere malen als beste producer, dus als bedankje zou hij hier best gratis mogen draaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron zit toch ook al een tijdje op dit forum, zou hij het ook niet willen? :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Is er niet even een dj zo lief om gratis te draaien op dit feest? xd


Festuca, Geck-o en Eyoung?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Fecusta wordt hier gehaat omdat hij bij NEXT zit. En volgens mij deed jij daar aan mee. Dus die kan je wegstrepen denk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Geck-o zit ook bij NEXT, dus "omdat hij bij NEXT zit" lijkt me niet de oorzaak. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hij wordt ook niet gehaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee inderdaad, sommige mensen vragen zich gewoon af waarom hij zo vaak geboekt is de laatste tijd. Maar als je dat al haten vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Fecusta wordt hier gehaat omdat hij bij NEXT zit. En volgens mij deed jij daar aan mee. Dus die kan je wegstrepen denk xd


Festuca is toch een Hardtraxxer van het eerste uur, lijkt me geen gek idee wanneer deze heer een optreden verzorgd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij heeft zich pas 2 jaar na de opening van Hardtraxx geregistreerd :whistle: , maar ik snap wat je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact (Skedoedelefloeps ofzo :P ) ook proberen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro en Phuture Noize ook :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit Adaro op Hardtraxx ja?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten