Dus, nieuwe poll?
Als het in Den Haag is, kom je dan?
Als het in Den Haag is, kom je dan?
Dat ligt vooral aan de dag en wat er op datzelfde moment in de andere zaal is. Hou rekening met 4:45 - 5:00.wrote:@Arnold: tot hoe laat kan het doorgaan daar?
voor jou kost t idd niet zoveel.wrote:Ik snap het probleem ook niet helemaal. Er wordt toch gezegd dat we de zaal voor een goede prijs kunnen huren? Op dit moment stem ik gewoon voor Den Haag.
wat voor auto?wrote:Je hebt toch een auto?
wrote:Ik snap het probleem ook niet helemaal. Er wordt toch gezegd dat we de zaal voor een goede prijs kunnen huren? Op dit moment stem ik gewoon voor Den Haag.
Niet eens op reageren, Biscuit zegt het.wrote:Haha oooo jee iemand geeft een zwaar chill voorstel voor een feest. Ga dan niet meteen lopen janken zeg. Hij zegt toch helemaal niet dat het móet.
Je hebt toch een BMW? Nouja, volgens je pa een roestige hoop schroot.wrote:wat voor auto?wrote:Je hebt toch een auto?
heb geen auto.
Done!wrote:Fuzzylogic nieuwe poll?
Zoals eerder vermeld. Niet een plaatsnaam noemen maar een club. Als je het niet eens bent de voorgestelde optie, zelf met een club en info als kosten/tijd enzo komenwrote:Is Nijmegen een optie? Vrij goed bereikbaar met de trein dacht ik zo...
Noem dan een locatie..wrote:Denhaag gaat t voor mij helaas niet worden, dit is toch echt wel iets te ver.
Zat meer te denken aan een centraal punt, waar het voor iedereen ongeveer even ver is!
Denk dat velen van ons toch ook in het oosten (twente) en gelderland + die kanten op wonen??
wrote:liefst brabant indd, al wil ik gerust wat reizen voor een leuk feest
wrote:Noem dan een locatie..