Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus, nieuwe poll?

Als het in Den Haag is, kom je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezeik over reiskosten zeg. Ik kom uit Drenthe en moet dus bijna altijd dik betalen als ik met het ov naar een feest ga, is nou eenmaal niet anders. Kosten kunnen Kut zijn, maar t moet maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Arnold: tot hoe laat kan het doorgaan daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
@Arnold: tot hoe laat kan het doorgaan daar?


Dat ligt vooral aan de dag en wat er op datzelfde moment in de andere zaal is. Hou rekening met 4:45 - 5:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 16:53 
 

The Skribbler schreef:
Ik snap het probleem ook niet helemaal. Er wordt toch gezegd dat we de zaal voor een goede prijs kunnen huren? Op dit moment stem ik gewoon voor Den Haag.


voor jou kost t idd niet zoveel.
gekeken bij NS: er van uitgaande: geen student, geen medereizigers met OV whatever: 33,40 euro

voor mij: 43,80

uhu
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Je hebt toch een auto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:16 
 

chicken schreef:
Je hebt toch een auto?

wat voor auto?

heb geen auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik snap het probleem ook niet helemaal. Er wordt toch gezegd dat we de zaal voor een goede prijs kunnen huren? Op dit moment stem ik gewoon voor Den Haag.
Nazale schreef:
Haha oooo jee iemand geeft een zwaar chill voorstel voor een feest. Ga dan niet meteen lopen janken zeg. Hij zegt toch helemaal niet dat het móet.

Niet eens op reageren, Biscuit zegt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
chicken schreef:
Je hebt toch een auto?

wat voor auto?

heb geen auto.

Je hebt toch een BMW? Nouja, volgens je pa een roestige hoop schroot.

Vandaar dat je hem kankermongool noemde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic nieuwe poll?

Verder mensen die per direct zeggen: 'Nee gaat niet worden!'
Kom even met Alternatief.

Hier mee bedoel ik dus: 'Plaats, Locatie, kosten (evt.), mogelijke openingstijden, mailtje of daar mogelijk is'
Ipv dat eeuwige probeer Utrecht, als verder is ga ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Den Haag is prima voor mij, dan overweeg ik zeker om ook te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Fuzzylogic nieuwe poll?

Done!

Gelieve deze poll alleen te beantwoorden als je bij de vorige poll hebt gestemd op "Interessant".
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat the fuck is er met die poll aan de hand =S ik heb maar 2 opties ingevoerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poll even weggehaald, zou een mod dit als poll kunnen fixen:

Hardtraxx feest in Den Haag?

Prima, (waarschijnlijk) aanwezig!
Nee, (waarschijnlijk) niet aanwezig in verband met reistijd/reiskosten/etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:54 
 
Hardtraxx Elite

Woon ook in het Zuid-Oosten dus gaat nog 'n hele rit worden, Julian je zou nog altijd bij mij op de OV mee kunnen reizen ;)

Maar goed dan ga ik toch buiten mn budget als het in DH is.


Is Nijmegen een optie? Vrij goed bereikbaar met de trein dacht ik zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Is Nijmegen een optie? Vrij goed bereikbaar met de trein dacht ik zo...

Zoals eerder vermeld. Niet een plaatsnaam noemen maar een club. Als je het niet eens bent de voorgestelde optie, zelf met een club en info als kosten/tijd enzo komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Den haag heb ik geen moeite mee :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denhaag gaat t voor mij helaas niet worden, dit is toch echt wel iets te ver.
Zat meer te denken aan een centraal punt, waar het voor iedereen ongeveer even ver is!
Denk dat velen van ons toch ook in het oosten (twente) en gelderland + die kanten op wonen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Denhaag gaat t voor mij helaas niet worden, dit is toch echt wel iets te ver.
Zat meer te denken aan een centraal punt, waar het voor iedereen ongeveer even ver is!
Denk dat velen van ons toch ook in het oosten (twente) en gelderland + die kanten op wonen??

Noem dan een locatie.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

liefst brabant indd, al wil ik gerust wat reizen voor een leuk feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
liefst brabant indd, al wil ik gerust wat reizen voor een leuk feest :)
patrickjeb schreef:
Noem dan een locatie.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Den haag is goed voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Den haag is goed voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DH komt voor mij ook uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Locaties:
Eindhoven: Dynamo, Beursgebouw, Klokgebouw, Effenaar, Area51, Philips Stadion
Amsterdam: Arena, RAI
Arnhem: Gelredome
Nijmegen: Matrixx


keuze zat zo... :D
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten