Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
Naam zal ook anders moeten, omdat je niet zomaar de merknaam 'Hardtraxx' mag gebruiken :P

Haattraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Naam zal ook anders moeten, omdat je niet zomaar de merknaam 'Hardtraxx' mag gebruiken :P

Want??

BML Events schreef:
Concept:
DJ Contest of gloednieuw concept genaamd "Hardtraxx"


PS: Dit alles gaat in samenspraak met Jordy van den Aardweg; Hardtraxx eigenaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 23:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
patrickjeb schreef:
Naam zal ook anders moeten, omdat je niet zomaar de merknaam 'Hardtraxx' mag gebruiken :P

Want??

BML Events schreef:
Concept:
DJ Contest of gloednieuw concept genaamd "Hardtraxx"


PS: Dit alles gaat in samenspraak met Jordy van den Aardweg; Hardtraxx eigenaar.


Het is een voorstel, niks staat nog vast. Maar de kans bestaat dat de naam gebruikt wordt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Den Haag is wel een eindje uit de buurt helaas, kost me al 25 euro aan treinreizen... Waarschijnlijk niet aanwezig dan, tenzij ik met iemand mee kan rijden en benzinekosten delen.

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 00:27 
 

Niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mietje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:37 
 

stefan_helmond schreef:
Mietje

Ga jij wel dan? Wordt een dure grap voor mij en dan ga ik naar iets waarbij de muziek me niet eens bevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Opzich is Den Haag voor mij niet de meest moeilijke locatie. ALs ik van Leeuwarden vertrek gaat een trein direct er heen. Duurt wel enorm lang. Daarom liever toch iets centraler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:57 
 
Hardtraxx Elite

Vanuit Drenthe moet ik komen, heb het er wel voor over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 19:18 
 

BML Events schreef:
Hardtraxx!

Locatie:
Paard van Troje
Prinsegracht 12
2512 GA 's-Gravenhage

Zalen:
Capaciteit zaal 1: 1200
Capaciteit zaal 2: 300

Concept:
DJ Contest of gloednieuw concept genaamd Hardtraxx
Kunnen ook een combinatie doen. Eerst een DJ Contest en weken/maanden later concept.

Kosten:
Zullen minimaal zijn vanwege (grote) reiskosten voor sommigen van jullie.

We moeten toch ergens beginnen om iets leuks op te zetten. Het Paard van Troje is onze thuislocatie waar wij ook onze concepten Legend, Beukgevaar en Delusion in organiseren. Wij stellen voor iets op te starten in zaal 2 en dan na een aantal edities te evalueren of het de moeite waard is naar zaal 1 te verhuizen.

Wij horen graag jullie reactie. Wij hebben volgende week een vergadering staan om jullie reacties te evalueren en te kijken of er iets mogelijk is. Graag reactie vóór 23 oktober 18:00 uur.

Namens BML Events,
Arnold van der Marel
Event Manager

http://www.facebook.com/bmlevents

PS: Dit alles gaat in samenspraak met Jordy van den Aardweg; Hardtraxx eigenaar.



Het zal ook wel eens niet dat BML zich meteen er mee bemoeit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Het zal ook wel eens niet dat BML zich meteen er mee bemoeit :')

Wat maakt dat nou uit?
Jij mag het ook wel organiseren als je het er niet mee eens bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Echt he. Julian doe eens eff normaal. Veel vetter dan 't Paard wordt t niet als het ook betaalbaar moet blijven. Wees anders eens even wat dankbaarder dat er iemand een reëel voorstel doet. :''''''''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 20:03 
 

Waarom Den Haag?

Fuck it? doe gewoon normaal en kijk in Utrecht, en desnoods vraag je Geck-O of hij locaties kent want hij komt uit de buurt van de domstad, en hij zal dan ook wel plekken kennen. google was jullie grootste vriend? zoek dan!
maar nee, lekker simpel omdat BML dikke vriendjes is met Paard van Troje mag het weer in torentjesstadje.
:")

Edit: de locatie ligt ook nog eens lekker kut in de stad....
Edit2: Poppodium Ekko of Tivoli in Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed zo Julian. Je hebt 2 locaties opgenoemd. Ga jij ze even contacteren? Prijs, tijd, etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Juist Julian, want jij hebt zoveel initiatief getoond... Wees blij dat iemand eindelijk iets concreets te bieden heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:50 
 
Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
Waarom Den Haag?

Fuck it? doe gewoon normaal en kijk in Utrecht, en desnoods vraag je Geck-O of hij locaties kent want hij komt uit de buurt van de domstad, en hij zal dan ook wel plekken kennen. google was jullie grootste vriend? zoek dan!
maar nee, lekker simpel omdat BML dikke vriendjes is met Paard van Troje mag het weer in torentjesstadje.
:")

Edit: de locatie ligt ook nog eens lekker kut in de stad....
Edit2: Poppodium Ekko of Tivoli in Utrecht.


Poppodium Ekko: 'Also keep in mind that we are not allowed to have live performances after 11.00 p.m., which means our curfew is very strict.' bron:site

Wat betreft Tivoli heb ik zo niets kunnen vinden op de site, maar ze hebben een erg volle agenda + verwacht ik dat er een redelijk prijs kaartje aan zit.

Wat betreft Utrecht is het wellicht beter om te kijken naar café's met een achterzaal voor verhuur, de capaciteit is echter dan al gauw rond 120 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Utrecht is prima, Lekker centraal. Ben dan wel aanwezig. Als het verder ligt haak ik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Utrecht zou je eens kunnen informeren bij club Poema. Prima locatie voor een hardstyle-feest. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Utrecht, Den Haag whatever, allemaal prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Waarom Den Haag?

Fuck it? doe gewoon normaal en kijk in Utrecht, en desnoods vraag je Geck-O of hij locaties kent want hij komt uit de buurt van de domstad, en hij zal dan ook wel plekken kennen. google was jullie grootste vriend? zoek dan!
maar nee, lekker simpel omdat BML dikke vriendjes is met Paard van Troje mag het weer in torentjesstadje.
:")

Edit: de locatie ligt ook nog eens lekker kut in de stad....
Edit2: Poppodium Ekko of Tivoli in Utrecht.


Ik snap je argument van Utrecht. Vandaar dat wij de verantwoordelijkheid nemen over de kosten, invulling, podium etc. zodat jullie alleen een minimale bijdrage hoeven te leveren aan een ticket. Je argument over dikke vriendjes is jammer; ga daar ook niet op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel fijn natuurlijk dat er een voorstel naar voren is gekomen. Maar ben het verder wel met En-er-gy eens. Het ligt nou niet bepaald centraal. De mensen uit het oosten moeten dan toch wel een lange tijd reizen. Maargoed fijn dat er iets naar voren is gekomen, als het hem definitief wordt, kijk ik of ik ga, als er mensen vanaf Venlo/Eindhoven de trein opstappen reis ik dan graag mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 02:21 
 

Haha oooo jee iemand geeft een zwaar chill voorstel voor een feest. Ga dan niet meteen lopen janken zeg. Hij zegt toch helemaal niet dat het móet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 09:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
In Utrecht zou je eens kunnen informeren bij club Poema. Prima locatie voor een hardstyle-feest. ;)

Inderdaad prima locatie, heb ik horen vertellen (studeer in Utrecht, maar nog nooit geweest :P ). Wel duurder om af te huren vermoed ik, aangezien Arnold zegt dat BML een groot deel van de kosten op zich neemt. Weegt dat op tegen de bespaarde reiskosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het probleem ook niet helemaal. Er wordt toch gezegd dat we de zaal voor een goede prijs kunnen huren? Op dit moment stem ik gewoon voor Den Haag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanne zeikers, komen jullie toch gewoon niet? Daag.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten