Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Helmond
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 150 km

Algemeen:
Capaciteit: 150/200?
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum.
Ticketprijs: €10 - €20,- ongeveer
Bericht Geplaatst op 13 okt 2013 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: IJlst (Friesland)
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 150 km

Algemeen:
Capaciteit: Maakt me niets uit
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum.
Ticketprijs: €10 - €20,- ongeveer
Bericht Geplaatst op 13 okt 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Rosmalen (omg. Den Bosch)
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 150km

Algemeen:
Capaciteit: ±500
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's:
Ticketprijs: < €20,-


Dit heb ik tot zover..
Graag zoveel mogelijk mensen invullen!
Bericht Geplaatst op 13 okt 2013 21:08 
 

Waar komt iedereen vandaan: Breda
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: anderhalf uur max

Algemeen:
Capaciteit: /care
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: maakt me geen flikker uit zolang maar fatsoenlijk gedraaid wordt
Ticketprijs: €10-30
Bericht Geplaatst op 13 okt 2013 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Zaandam
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 150 km

Algemeen:
Capaciteit: 200 ofzo
DJs: Alleen van forum of grote namen, al betwijfel ik of die op een feest met bijna alleen maar Hardtraxxers willen draaien :innocent:
Ticketprijs: 10-20
Bericht Geplaatst op 13 okt 2013 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Helmond
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: als het maar fatsoenlijk te bereiken is met het OV (eventueel nachtnet)

Algemeen:
Capaciteit: maakt me niet uit.
DJ: Alleen Dj's van het forum
Ticketprijs: €10 a €20
Bericht Geplaatst op 13 okt 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: De Lier
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: anderhalf uur max

Algemeen:
Capaciteit: /care
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: DJ's van het forum en Atmozfears boeken
Ticketprijs: €10-30
Bericht Geplaatst op 13 okt 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Atmozfears boeken


Een sitdown van een uur, yes :yay:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Omgeving Oss/Den Bosch
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: als het maar fatsoenlijk te bereiken is met het OV (eventueel nachtnet) met de auto max 70 km.

Algemeen:
Capaciteit: maakt me niet uit.
DJ: Alleen Dj's van het forum
Ticketprijs: €10 a €20
Bericht Geplaatst op 15 okt 2013 14:46 
 
Hardtraxx Addict

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Tilburg en Grave
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: max 1,5 uur ofzo

Algemeen:
Capaciteit: Maakt niet uit
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum.
Ticketprijs: €10 - €20,- ongeveer
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:22 
 
Organisator

Hardtraxx!

Locatie:
Paard van Troje
Prinsegracht 12
2512 GA 's-Gravenhage

Zalen:
Capaciteit zaal 1: 1200
Capaciteit zaal 2: 300

Concept:
DJ Contest of gloednieuw concept genaamd Hardtraxx
Kunnen ook een combinatie doen. Eerst een DJ Contest en weken/maanden later concept.

Kosten:
Zullen minimaal zijn vanwege (grote) reiskosten voor sommigen van jullie.

We moeten toch ergens beginnen om iets leuks op te zetten. Het Paard van Troje is onze thuislocatie waar wij ook onze concepten Legend, Beukgevaar en Delusion in organiseren. Wij stellen voor iets op te starten in zaal 2 en dan na een aantal edities te evalueren of het de moeite waard is naar zaal 1 te verhuizen.

Wij horen graag jullie reactie. Wij hebben volgende week een vergadering staan om jullie reacties te evalueren en te kijken of er iets mogelijk is. Graag reactie vóór 23 oktober 18:00 uur.

Namens BML Events,
Arnold van der Marel
Event Manager

http://www.facebook.com/bmlevents

PS: Dit alles gaat in samenspraak met Jordy van den Aardweg; Hardtraxx eigenaar.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BML Events schreef:
Hardtraxx!

Locatie:
Paard van Troje



Kijk, dat zou pas mooi zijn :thumbsup:


Voor de mensen uit Venlo wat minder lijkt me xd
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Den Haag is wel een pleuris eind weg, niet echt centraal. Hmm...
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mensen uit Venlo juist best prima --> rechtstreekse treinverbinding ;)

Ik stem voor! Ik denk dat we aan 300 man wel genoeg hebben, persoonlijk. Elke HT'er plus 1 of 2 introducees...? Ik weet niet hoeveel HT'ers er zijn eigenlijk, laat staan hoeveel er hier heen willen, maar goed xd
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuck yes Den Haag. 1 treinhalte, kan er zelfs nog met de metro heen geloof ik.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht het in den haag zijn, dan ben ik sowieso wel aanwezig.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 16:46 
 

Ordinary Joe schreef:
Fuck yes Den Haag. 1 treinhalte, kan er zelfs nog met de metro heen geloof ik.

:D

Als dit op deze locatie doorgaat kom ik wellicht ook wel even een kijkje nemen.
In ieder geval goed dat er iemand wat initiatief toont :)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Voor mensen uit Venlo juist best prima --> rechtstreekse treinverbinding ;)

Ik stem voor! Ik denk dat we aan 300 man wel genoeg hebben, persoonlijk. Elke HT'er plus 1 of 2 introducees...? Ik weet niet hoeveel HT'ers er zijn eigenlijk, laat staan hoeveel er hier heen willen, maar goed xd

Klopt, ik vind 't ook wel prima.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:31 
 
Hardtraxxer

Prima!
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paard van Troje is prima, vanuit m'n kamer kan ik zo de trein/metro naar DH pakken :)
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Prima!


En jij maar regelen :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets meer dan een uur rijden. Prima.

Contest is denk ik niet eens nodig, als je alleen vs setjes doet :P Als er meer dan 12 (?) zijn natuurlijk wel

Naam zal ook anders moeten, omdat je niet zomaar de merknaam 'Hardtraxx' mag gebruiken :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:14 
 
Hardtraxx Elite

Top idee, In overleg met Jor-D over de naam zou dat toch wel mogelijk kunnen zijn?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Naam zal ook anders moeten, omdat je niet zomaar de merknaam 'Hardtraxx' mag gebruiken :P

Hardtrexx
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Voor mensen uit Venlo juist best prima --> rechtstreekse treinverbinding ;)

Ik stem voor! Ik denk dat we aan 300 man wel genoeg hebben, persoonlijk. Elke HT'er plus 1 of 2 introducees...? Ik weet niet hoeveel HT'ers er zijn eigenlijk, laat staan hoeveel er hier heen willen, maar goed xd

Poll:
Wellicht aanwezig 95
Geen interesse 17

Den Haag is wel een eindje uit de buurt helaas, kost me al 25 euro aan treinreizen... Waarschijnlijk niet aanwezig dan, tenzij ik met iemand mee kan rijden en benzinekosten delen.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten