Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 19:49 
 
Hardtraxx Elite

Ilmar schreef:
Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Delft (Zuid-Holland)
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 100

Algemeen:
Capaciteit: 100 - 200
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen Dj's van het forum
Ticketprijs: 20 a 25
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:30 
 

Ilmar schreef:
Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Venray
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: midden Nederland(tot onder utrecht)

Algemeen:
Capaciteit: 100-200
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen forum of een dj moet zich bereid vinden voor de liefde een keertje te komen(besloten feest vermelden)
Ticketprijs: 20 euro.


Dit heb ik tot zover..
Graag zoveel mogelijk mensen invullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Waspik
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 1,5 uur autorijden

Algemeen:
Capaciteit: 150? (Hoe moet ik weten hoeveel mensen er komen? :P)
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum.
Ticketprijs: €20,- ongeveer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Horst

Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: Km maakt niet veel uit, maar niet veel langer dan 1,5/2 uur reizen.

Algemeen:

Capaciteit: maakt me geen zak uit, als het maar niet te groot is

Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen dj's van forum, eventueel een niet al te bekende dj erbij (Prefix & Density bijvoorbeeld)

Ticketprijs: 25 euro.


Dit heb ik tot zover..
Graag zoveel mogelijk mensen invullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ilmar schreef:
Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Regio Eindhoven
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 2 uur, zolang het maar bereikbaar is met alleen de trein (liefst aangesloten op nachtnet)

Algemeen:
Capaciteit: Maakt me weinig uit, als het maar gezellig is
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Aangevuld variant
Ticketprijs: €10-15-20


Jos, ik kan ook bobben als nodig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Zoetermeer
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: Utrecht

Algemeen:
Capaciteit: 100-200
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Forum dj's of bekende dj's die ook op het forum geregistreerd zijn en dus voor een prikkie, of gratisch willen draaien
Ticketprijs: Afhankelijk van de lineup etc. maar 15/20 euro moet te doen zijn.


Dit heb ik tot zover..
Graag zoveel mogelijk mensen invullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:02 
 
Hardtraxxer

Ilmar schreef:
Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Eindhoven
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: niet meer dan 20 euro aan bezine/treinkosten

Algemeen:
Capaciteit: 100-150
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Dj's van het forum
Ticketprijs: 20


Dit heb ik tot zover..
Graag zoveel mogelijk mensen invullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Rotterdam/Eindhoven
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 100-150

Algemeen:
Capaciteit: 500 - 1000 man, ieder lid mag introducées meenemen.
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Dj's van het forum en ik zou graag bijvoorbeeld dj's zien die hier ook reageren, zoals Thera, Tartaros, Phuture Noize en Adaro (vriendenprijs ? )
Ticketprijs: 20 euro (Drank niet te duur dan )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Den Bass :cool:
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 100-150

Algemeen:
Capaciteit: 500 - 1000 man, ieder lid mag introducées meenemen. (best een leuk idee van Urban)
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Dj's van het forum (contest/ b2b :) )
Ticketprijs: 20 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan Jor-D niet gewoon een speciale Hardtraxx fissa organiseren? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Jos, ik kan ook bobben als nodig ;)


Oké nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 16:50 
 
Hardtraxx Addict

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: De Bilt
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 1 uur trein 80-120

Algemeen:
Capaciteit: 300 met introduceés
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Dj's van het forum
Ticketprijs: 20 euro

Muziek voorkeur van Qult/subground - Hardstyle - Hardcore. voornamelijk hardstyle tijdens het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 17:20 
 

Wat is trouwens een fissa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Wat is trouwens een fissa?


inter niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:56 
 

Martin schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Wat is trouwens een fissa?


inter niet

Zanetti houdt niet van die slappe hardstyle dus die komt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Wat is trouwens een fissa?


Uit de beginpost, en het feit dat dit in het feesttopic staat kon ik opmaken dat het Feest betekent. Waarom er voor dit woord gekozen, en niet gewoon "Feest" is mij verder onduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat het makkelijkst om een locatie te zoeken in de omgeving van Hilversum/ Utrecht?
Of is iemand hier tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 20:05 
 

Ilmar schreef:
Ik denk dat het makkelijkst om een locatie te zoeken in de omgeving van Hilversum/ Utrecht?
Of is iemand hier tegen?

Doe dan zuid utrecht. ik zie t niet zitten om over die troep snelweg te rijden bij utrecht nachts om een bepaald tijdstip.
Ijsselstijn, houten of Nieuwegein.

Dat ligt dan nog enigsinds centraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 09:02 
 
Hardtraxx Elite

Arnhem vindt ik ook nog redelijk centraal, maar omgeving utrecht inderdaad nog centraler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken wat er mogelijk is. Ik zal even met Jordy overleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Yesh Arnold! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Sowieso aanwezig als dit doorgaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 13:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Kan Jor-D niet gewoon een speciale Hardtraxx fissa organiseren? :cool:


Ik schud wel even een feestje uit m'n mouw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 14:45 
 

Jor-D schreef:
Rawbin schreef:
Kan Jor-D niet gewoon een speciale Hardtraxx fissa organiseren? :cool:


Ik schud wel even een feestje uit m'n mouw :P

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 09:32 
 
Hardtraxx Elite

Misschien is het een idee om deze sticky te zetten?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten