Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

KSwoosh schreef:
zolang er maar frenchcore is


Juistem! Ik vind t ook een vet plan! kom hier pas net kijken maar ben graag van de partij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga gvd niet meer dan een uur naar hardere muziek dan hardcore luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

teupie schreef:
ik ga gvd niet meer dan een uur naar snellere muziek dan hardcore luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
ik ga gvd niet meer dan een uur naar hardere muziek dan hardcore luisteren.


gewoon niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 07:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij lsdb hebben ze dit volgens mij ook al eens aangehaald, maar het kwam nooit van de grond.

Ik ben niet eeuwig sceptisch hoor, maar zolang niemand er echt werk van maakt en de supporters loyaal zijn dan komt ook dit niet van de grond.

Wie gaat er bijvoorbeeld de pegels voorschieten om zoiets op te zetten? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:11 
 
Hardtraxxer

Het is wel mogelijk om zoiets uit te voeren, Alleen vind jij maar een mooie datum dat iedereen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:11 
 
Hardtraxxer

nou je kan toch doen dat iedereen al betaald en dat het dan binnen een maand geregeld word bedoel ik vind het geen probleem om van te voren 10 eu te betalen en dat dat dan naar 1 regelaar gaat die alles betaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Eerst een datum + locatie prikken voordat we verder kunnen. Ik kom uit zuid-oost Brabant, dat lijkt me niet een geschikte locatie. Voor de rest weet ik in de rest van het land ook geen mooie locaties.

Misschien dat iemand ergens een pakhuis/loods weet (zelfde idee als bij TiTa Techno in Nijmegen, Waalhalla).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Het is wel mogelijk om zoiets uit te voeren, Alleen vind jij maar een mooie datum dat iedereen kan.


Dat snap ik, maar als ik het zo begrijp is er nog niemand die echt de kar wil trekken?

Er moet dan wel iemand zich inspannen om concrete concepten te verkrijgen.

Anders kom je geen klap verder zo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:40 
 
Hardtraxxer

Als er nou 5 of 6 mensen die zich aanbieden om me te helpen wil ik wel een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Als er nou 5 of 6 mensen die zich aanbieden om me te helpen wil ik wel een kijkje nemen :)


Je moet ergens beginnen he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:05 
 
Hardtraxx Elite

Zijn hier geen mensen die bijvoorbeeld een opleiding 'event organisatie' doen?
Kun je meteen veel ervaring opdoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:30 
 
Hardtraxx Elite

Ilmar schreef:
Als er nou 5 of 6 mensen die zich aanbieden om me te helpen wil ik wel een kijkje nemen :)


ik bied me aan ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:28 
 
Hardtraxxer

Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan:
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event:

Algemeen:
Capaciteit:
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's:
Ticketprijs:


Dit heb ik tot zover..
Graag zoveel mogelijk mensen invullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een eigen bedrijf in marketing & evenement zaken, echter ben ik alleen bekend in Arnhem & omgeving verder dan dat zal het wel redelijk lastig worden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:32 
 
Hardtraxx Elite

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Zuidwolde - Drenthe
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 150

Algemeen:
Capaciteit: Wat wordt hiermee bedoelt?
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum
Ticketprijs: max 20 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:34 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Zuidwolde - Drenthe
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 150

Algemeen:
Capaciteit: Wat wordt hiermee bedoelt? feest voor 100 of 500 man..
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum
Ticketprijs: max 20 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Rotterdam
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 100

Algemeen:
Capaciteit: Maakt niet uit
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen Forum
Ticketprijs: 25
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:46 
 
Hardtraxx Elite

Ilmar schreef:
ramon038 schreef:
Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Zuidwolde - Drenthe
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 150

Algemeen:
Capaciteit: 200 ofzo? geen idee of er zo veel animo is ^^
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum
Ticketprijs: max 30 ofzo

Had ook een typfout. Dit bericht is dan het goede bericht:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Heijen (tussen Venlo en Nijmegen)
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: Maakt me niet zoveel uit

Algemeen:
Capaciteit: Tussen 100 en 250 personen?
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen forum
Ticketprijs: 20 à 25eu
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:10 
 

Persoonlijk:
Waar kom je vandaan: Regio Eindhoven
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: max 1.5 uur reizen met trein.

Algemeen:
Capaciteit: 10
Dj's van het forum: Steffnov, Draidy, Broken Balance (mits geen domme tributes), Fuzzylogic (mits hardcore) en stefan_helmond.
Gebookte DJ's: Ybrid
Ticketprijs: 5 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ilmar schreef:
Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Alkmaar
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: Maak er iets moois van (Denk gewoon aan midden Nl)

Algemeen:
Capaciteit: Tussen 100 en 250 personen?
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen forum
Ticketprijs: +- 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: Regio Eindhoven
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: 2 uur, zolang het maar bereikbaar is met alleen de trein (liefst aangesloten op nachtnet)

Algemeen:
Capaciteit: 150? (Hoe moet ik weten hoeveel mensen er komen? :P)
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: Alleen DJ's van het forum.
Ticketprijs: €20,- ongeveer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Ilmar schreef:
Ik heb even een paar dingen op papier gezet:


Persoonlijk:
Waar komt iedereen vandaan: vortum-mullem (tussen venlo en nijmegen)
Hoeveel KM ben je bereid te reizen voor het event: max 15 euro met de trein/benzinekosten

Algemeen:
Capaciteit: 80-120
Alleen Dj's van het forum / Forum dj's aangevuld met gebookte dj's: forum
Ticketprijs: 20


Dit heb ik tot zover..
Graag zoveel mogelijk mensen invullen!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten