Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 01:13 
 

Afbeelding

dat shirt
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 01:51 
 
Hardtraxx Elite

HELD

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is goed Hans
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha moonpitch records haha
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hahaha moonpitch records haha

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Haha baas :lol: :D
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Held :worship: :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het feest zelf? Ik kon er zelf niet zijn omdat ik in Spanje onderzoek doe (zwaar leven), maar ik las al zoiets dat Noisecontrollers samen met B-Front heeft gedraaid.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:53 
 

Tja, noisecontrollers iets minder lang ivm files en wegwerkzaamheden.. Taai want daardoor mochten Spectre en ik 45 minuten langer draaien. Soms zit het tegen :P Maar het geluid was wederom echt teringdik en het ging echt goed los tijdens onze set, op een enkele plaat na maar dat mag de pret niet drukken. Erg naar m'n zin gehad! Elusive en Diffused draaiden ook een prima setje! Paar vette mixjes gehoord, leuke platen. Verder gewoon een leuk feestje!

Dit is onze tracklist!

01) The Prophet – Hoo-ey (Cut Version)
02) Scope DJ – Stargazer (Cut
03) Frontliner & MC Da Syndrome – Muzyk (Live Edit)
04) TNT – Tritolo (Mashup)
05) TNT – Dial T for TNT
06) Zatox – Ear Fucking
07) Tuneboy Ft. MC D – I’m Bulletproof
08) Audiofreq - Warcry
09) The Prophet – One Moment (Bass Modulators Remix)
10) Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers – Tonight (Alpha Twins Remix)
11) TNT – Contrast
12) Low-E & Kevin Kaos – Electric Future
13) The R3belz – Earth
14) B-Front & Frontliner – Godz Edit Powerr!
15) Low-E & Alter Egosz – WTF (Nieuwe Edit)
16) The Machine – Beat the Drum
17) Alphaverb – Klubbsound
18) Titan – My Angel
19) Frequencerz & E-Force – Attention
20) Crypsis – On The Loose
21) The R3belz – Genesis
22) Frontliner – Greenhouse (Live Edit)
23) Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz – We Don’t Give a F_ck (Midintro)
24) Jack of Sound – Starlight (Midintro)
25) Excision ft. Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg)
26) Ran-D & Digital Punk – Rebel To The Grave
27) B-Front & Frequencerz – Night Colours Black (E-Force Remix)
28) Southstylerz – Pounding Senses (Fusion Mashup)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk feestje, mooie locatie en top geluid! Hele goede setjes gehoord en sfeertje was erg leuk! Leuk om een keer met Jurre te draaien live, en ging zover ik weet op een paar kleine schoonheidsfoutjes erg prima!

Dit was onze tracklist:
01. Headhunterz - Rock Civilization
02. Zany - Maximum Force (Defqon.1 Australia 2009 Anthem)
03. Scope DJ - Househeads
04. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)
05. Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
06. Floorcrushers - Psycho Stylez
07. Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit)
08. TNT - Double Dutch Darkies
09. Bioweapon - Bass Power
10. Noisecontrollers - Astral
11. The Pitcher - Pump It Loud
12. The Prophet - Recession
13. Zany & DV8 - Vision
14. Headhunterz - The Power of The Mind (Qlimax Anthem 2007)
15. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
16. Festuca - T.B.A.
17. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
18. Hardstyle Masterz - Risk
19. Showtek - F.T.S. (Hard Mix)

Ik hoop tot een volgende editie :D ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Erg goed vermaakt! Vond het leuk om samen met Gilian te draaien en heb verder ook alleen maar goeie sets gehoord. In eerste instantie jammer dat Noisecontrollers iets te laat was, maar Spectre & Nazale en later B-Front vs Noisecontrollers vulde dat prima in :) Gelukkig had ie nog wel de tijd om Down, Down te draaien. Dat moet toch wel één van de vetste (zo niet dé vetste) track van de afgelopen 4 jaar zijn :loving: Kwam geweldig door op dat heerlijke geluid.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg genoten, lekker geluid, veel dikke tracks gehoord :)
Was leuk om een keer early te draaien, tracklist past misschien niet helemaal bij m'n t-shirt:

01. Technoboy - War Machine
02. Tatact - Your Body (Tatanka Mix)
03. Pavo & Zany - Shutterspeed
04. Hardstyle Masterz - Beat Diz (Technoboy & K-Traxx Original Mix)
05. Tuneboy - Sexbusters
06. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
07. Donkey Rollers - The Sound of the Beast
08. Q-Zar - Power Zone
09. Zanza Labs - Control The Mind
10. Dark Oscillators - Nero
11. The Pitcher - Sleeping
12. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Light Of The Dark (Dub Mix Intro, Original Climax)
13. Marlon S meets Digital Punk - Bringing The Funk
14. Tatanka - Mash Up
15. Donkey Rollers - Evil
16. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
18. Hardheadz & Duro - Wreck & Shizzle The RMX (Delt-A Mash-Up)
19. Deepack - The Prophecy
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een leuk feest! Eluzive vs Diffused en Spectre vs Nazale hadden een aantal geniale platen. B-Front vs Noisecontrollers was ook een leuke verassing!


Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 00:15 
 
Hardtraxxer

B-Front vs Noisecontrollers, kijk dat zijn nog eens interessante battles. Wat voor platen draaiden zij samen?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf feest was dit! Heerlijke set gedraaid, stonden niet heel veel mensen omdat het tegelijk met Noisecontrollers was, en achteraf dus ook met B-Front, maar toch, de mensen die er stonden gingen zeer goed los! Heel geod geregeld allemaal, hopelijk een vervolg :) Paard is een mooie locatie met heerlijk geluid, helaas veel concurrentie met festivals in deze tijd.

Dit was mijn tracklist:

01. Axe & P-Stylez - B-Front Mash
02. The R3bels - Temptation
03. Crypsis - On The Loose
04. B-Front & Digital Punk - Purify
05. Chain Reaction - War in Reverse (Phuture Noize Remix)
06. Prefix & Density vs Solutio - Artillery
07. Ran-D & Digital Punk - Born to Die
08. Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix)
09. Luna & E-Force - Freakz at the Game (P-Stylez Smashup)
10. Delete - Ghetto
11. DJ Thera - 5-1 (In The Face)(WK 2014 DJ Tool)
12. Sasha F - New System
13. Alpha² & Jack of Sound - Das Weite Land
14. Stereotuners - Dominator
15. Thera vs Geck-O - Do The Happy Face
16. The Machine - Rollin' (P-Stylez "Maximaal Beuken" Edit)

Re-Run maak ik nog.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi feestje weer. Jammer genoeg niet zo druk als vorige keer (en dus eerste etage niet open) maar het was toch best weer een succes. Denk dat veel mensen op een festival stonden of met het oog op volgende week even rustig aan deden. Heerlijk om al die oude platen weer eens te horen over dat geluidssysteem van het Paard, platen kwamen echt prima tot hun recht.

Voor mij het setje van de avond; wederom Spectre/Nazale. Veel variatie, constant bezig met teasen (plaat die je net hebt uitgemixt opnieuw over de volgende mid-intro heen teasen is gewoon vet). Daarnaast zijn jullie een van de weinige acts die platen teasen zonder ze volledig te draaien (Adaro doet ook wel bijvoorbeeld), en dat maakt setjes zoveel vetter. Coca Cola en Rockstar in dit geval bijvoorbeeld. Daarnaast gewoon een stevige TL met zat drive zonder al te hard te zijn aangezien Noisecontrollers het daarna over mocht nemen. Oh en; WTF.. altijd goed. Misschien nog wel het leukste; het plezier spat eraf bij de mannen on stage. Het is net of jullie al jaren voor publiek draaien want het oogt allemaal heerlijk soepel en ontspannen. Houden zo!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 13:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hadden er nog mensen trouwens rondom de set van spectre/dj nazale & de Noisecontrollers ook behoorlijk last van hun oren?
(Zelf gebruik nooit oordoppen in het paard van troje omdat het geluid altijd wel te doen is) Bij b-front & prankster was het geluid ook weer iets zachter vond ik. Maar tijdens spectre/dj nazale & de noisecontrollers zag ik toch een paar mensen zoals mij echt even op hun oren drukken zo van wow dit is echt niet zo goed voor me oren en daar heb ik nu nog steeds last van..


Het is zelfs zo erg dat ik eerder weg ben gegaan van kantoor vandaag. Zelfs een rinkende telefoon bijvoorbeeld deed vandaag gewoon pijn aan m'n oren en pratende collega's die vlak bij me stonden. Alsof iemand heel de tijd met een triangle naast m'n oor zat te tikken :/ :/ :/ :/ :/
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook oordoppen in, maar stond goed hard inderdaad. B-Front maakte een bass switch naar D.O.N.K.E.Y en vervolgens werd het geluid zachter gezet. Dat ging ook wel snoeihard :P
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 14:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Had ook oordoppen in, maar stond goed hard inderdaad. B-Front maakte een bass switch naar D.O.N.K.E.Y en vervolgens werd het geluid zachter gezet. Dat ging ook wel snoeihard :P


Het heeft toch meer met de hoge tonen te maken en niet zozeer met de bass?
Naja het is wel zeer kut dit en hoop dat het niet een blijvend iets is.

Woensdag als ik vrij ben van me werk maar even oordopjes van alpine halen bij de anwb om ze te testen op DefQon.1
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zijn tijdens Noisecontrollers wat meer naar achter gaan staan vanwege de bass, blij dat m'n oordoppen er stevig in zaten, nergens last van gehad gisteren.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitdinho schreef:
patrickjeb schreef:
Had ook oordoppen in, maar stond goed hard inderdaad. B-Front maakte een bass switch naar D.O.N.K.E.Y en vervolgens werd het geluid zachter gezet. Dat ging ook wel snoeihard :P


Het heeft toch meer met de hoge tonen te maken en niet zozeer met de bass?
Naja het is wel zeer kut dit en hoop dat het niet een blijvend iets is.

Woensdag als ik vrij ben van me werk maar even oordopjes van alpine halen bij de anwb om ze te testen op DefQon.1

Ik had niet het idee dat Nazale en ik té hard draaiden qua volume. Toen we klaar waren liep ik even de zaal in tijdens Noisecontrollers en moet zeggen dat het toen wel echt mega hard stond (zelfs met oordoppen in). Maar een vriend van mij zonder oordoppen zei dat het wel meeviel... Enfin, oordoppen moet je sowieso aanschaffen, het liefst op maat gemaakte want dat is echt fantastisch. Heb zelf nooit meer ergens last van.

Dit was zonder twijfel de vetste Delusion tot nu toe. Had zelf het idee dat het ook weer een stuk drukker was dan de tweede editie. Jammer dat Bas te laat was voor de mensen die voor Noisecontrollers kwamen. Moet zeggen dat ik het zelf niet zo erg vond xd.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:05 
 

Toen wij de vorige Delusion mochten draaien, stond ook alles echt met minimaal 2 blokken in het rood. Wij hebben nu maar nét in het rood gedraaid dus wij gingen niet eens maximaal. Het zal verder wel heel hard zijn gezet, maar zoals gezegd - oordoppen zijn echt een vereiste als je regelmatig naar feesten gaat. De schade die je krijgt door dat harde en soms schelle geluid is echt bizar.

Nog steeds mijn beste 165e die ik ooit heb geïnvesteerd. Wel heel erg klote voor je Mitdinho, al konden we er eigenlijk niet zo heel veel aan doen. :/
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jullie draaide overigens wel super goed :cool:
Zag dat jullie vorige keer de liveset op hardtraxx hadden gedropt van de vorige delusion.
Gooi deze er nog een keer op kan ik nog een keer naar jullie masterlijke mix luisteren :D

En wat voor oordoppen heb je overigens dan Nazale?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:39 
 

Haha thanks! Goed om te horen. Ik weet nog niet of we een re-run gaan maken. Zal het eens overleggen vanavond ;)

http://www.elacin.com/nl/nl/shop/product/8/music-er15

Dit is het merk wat ik heb, en velen met mij volgens mij. Vik, Nemesyz, Spectre en nog meer hebben iig deze. Volgens mij heb ik dit bij Schoonenberg laten doen, ofja laten opmeten iig. Er is in het algemeen forum ook een topic over gehoorbescherming, misschien staat daar wat interessants - of kun je vragen stellen ;)


Overigens, TimothyB _O_ Dikke thanks baas. Mooi hoe je dat beschrijft en ben blij dat je het zo ervaart! Je vergeet bij de teases trouwens nog wel Ozzie rave, Paranoid, You Got Me Rocking en misschien nog wel wat :p Maar dat heeft voornamelijk Spectre/G'dwerg gedaan hoor! :)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:20 
 
Hardtraxxer

Enorm gezellig gehad met iedereen! Was leuk om met iedereen kennis te maken :)
onze set ging na onze mening erg goed. weet niet of iemand van hardtraxx er bij was maar dit hebben we in ieder geval gedraaid...

Noisecontrollers ft Digital Punk - Blue Horizon
Wildstylez - Extraodinary Happines 2012
Cygnus X - Superstring (Da Tweekaz Bootleg)
Wildstylez - Pleasure 2013
Bass Modulators - Beginning of time
Audiotricz - Infinite
Noisecontrollers - Pillars Of Astral (Mash-up)
Headhunterz - Woznotwoz
Frequencerz - Feelings
Brennan Heart - LSD
Technoboy- Ti sento
Phrantic- Open your mind
The R3bels - Let yourself go
Alphaverb - Higher
Wildstylez - Single sound
Phuture Noize - Sensus (Album 2013 Mix)
Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
Vazard - Zimmersion

de opbouw hebben we niet.
Rerun zal deze week verschijnen :)

Arnold, BML events en hardtraxx bedankt voor deze kans! :thumbsup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten