dat shirt
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.

wrote:Hahaha moonpitch records haha
Het heeft toch meer met de hoge tonen te maken en niet zozeer met de bass?wrote:Had ook oordoppen in, maar stond goed hard inderdaad. B-Front maakte een bass switch naar D.O.N.K.E.Y en vervolgens werd het geluid zachter gezet. Dat ging ook wel snoeihard
Ik had niet het idee dat Nazale en ik té hard draaiden qua volume. Toen we klaar waren liep ik even de zaal in tijdens Noisecontrollers en moet zeggen dat het toen wel echt mega hard stond (zelfs met oordoppen in). Maar een vriend van mij zonder oordoppen zei dat het wel meeviel... Enfin, oordoppen moet je sowieso aanschaffen, het liefst op maat gemaakte want dat is echt fantastisch. Heb zelf nooit meer ergens last van.wrote:Het heeft toch meer met de hoge tonen te maken en niet zozeer met de bass?wrote:Had ook oordoppen in, maar stond goed hard inderdaad. B-Front maakte een bass switch naar D.O.N.K.E.Y en vervolgens werd het geluid zachter gezet. Dat ging ook wel snoeihard
Naja het is wel zeer kut dit en hoop dat het niet een blijvend iets is.
Woensdag als ik vrij ben van me werk maar even oordopjes van alpine halen bij de anwb om ze te testen op DefQon.1