Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:55 

Hardtraxxer

We zijn enorm blij met dit nieuws :D :D :thumbsup:

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Unnatural Source winnaar van de Euphoric Hardstyle categorie :thumbsup:

stomme vraag misschien, maar jij bent dus onderdeel van Unnatural Source samen met iemand anders? of ben je gewoon blij voor hem/hen haha :P

luister wel eens setjes dus opzich wel leuk om te weten wie daar verder nog achter zitten :)

EDIT: laatmaar Delt-A had het al verteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:56 

Hardtraxxer

Zenda schreef:
Gefeliciteerd heren! Toch zonde dat ik van de euforische kant niks op hardtraxx gezien heb trouwens.

Best raar idd... we willen ons focussen op een rauwere kant van de hardstyle.. vervolgens winnen we met de euphorische hardstyle maar in de toekomst gaan we ook wat vaker euphorische setjes maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:02 

Organisator

'Aftellen voor Delusion, winnaar(s) DJ Contest bekend....'
Het is aftellen voor de bezoekers en organisatoren van Delusion – The Hardstyle Community. Over 3 weken is het eindelijk zover. De deuren van het Paard van Troje te Den Haag gaan dan open voor een nieuw avontuur. Met Noisecontrollers en B-Front als headliners, 2 area’s vol met het beste wat de Hardstyle te bieden heeft en veel show gaan BML Events en Hardtraxx de bezoekers trakteren op een avond vol energie en muziek.

De line-up is vanaf vandaag ook compleet. De winnaar van de Delusion DJ Contest in categorie 3 (RAW Hardstyle) is bekend: The Shade. Met vlag en wimpel wist hij P-Stylez en Weldness af te stoppen in de finale. Echter: omdat er een plek vrij is gekomen deze week in area 2, naast de aanwezigheid van The Shade, nodigt de organisatie ook P-Stylez uit om te komen draaien op Delusion. P-Stylez werd tweede in de finale en kreeg daarbij een hogere score dan de nummers 2 in de Early en Euphoric contest. Gefeliciteerd Nando en Patrick.

Winactie
Bij het stemmen op jouw favoriet kon je kansmaken op gastenlijstplaatsen voor Delusion. Deze gastenlijstplek +1 is gewonnen door Melvin Kuijpers. Melvin stemde bij alle 3 categorieën en deed dit met uitgebreide motivatie. (Iemand die er echt tijd in heeft gestopt, respect!). BML Events neemt contact met Melvin op.

Einde DJ Contest
En zo komt er een einde aan de DJ Contest. 3 weken lang kon het publiek zijn stem uitbrengen op de finalisten in 3 verschillende categorieën: Early, Euphoric, RAW. Dit werd in grote getalen gedaan. De meest populaire contest bij het publiek was die van de RAW. De jury was niet altijd unaniem en de meningsverschillen waren zo nu en dan flink. Wel was het niveau weer zeer hoog en daar willen Hardtraxx en BML Events de deelnemers voor bedanken!

Coming up:
- Trailer
- Line-up area 2
- Delusion WK Winactie (12 t/m 20 juni)
- Heb jij je kaartje al?! https://www.facebook.com/bmlevents/app_153680921360383

Als je kaarten hebt gekocht; print ze uit, maak een foto van je kaarten en stuur de foto op naar [email protected] Je maakt hiermee kans op een extra kaart! Om mee te doen met deze actie dien je minimaal 2 kaarten te hebben gekocht.

https://www.facebook.com/events/590344951055261/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:28 

Hardtraxx Veteran

Yeaah! :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:31 

Donateur

Jullie zitten er wel bovenop zeg met dat BML events. Zie het geregeld voorbij komen, erg netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:36 

Organisator

DE LINE-UP VOOR DELUSION IS COMPLEET!

Met trots presenteren BML Events en Hardtraxx de volledige line-up voor Delusion - The Hardstyle Community:

Area 1:
♬ B-Front
♬ Noisecontrollers
♬ Prankster
♬ High Definition & Hard Society
♬ Spectre & DJ Nazale
♬ DJ Delt-A
♬ Eluzive & Diffused
♬ MC Livid

Area 2:
♬ P-Stylez
♬ Unnatural Source
♬ The Shade
♬ The Znayzer
♬ DJ BlackBass & Eddicted
♬ Maxtreme & Dark Resistance

Voorverkoop tickets kosten €15,- en zijn te bestellen via de volgende links:
* https://www.facebook.com/bmlevents/app_153680921360383
* http://www.paard.nl/event/3609/DELUSION ... -COMMUNITY
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 21:02 

Hardtraxx Veteran

Goeie line-up hoor voor zo'n feessie :thumbsup: Helaas kan ik dan waarschijnlijk niet in verband met tentamens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 21:23 

Hardtraxxer

leuke lineup maar ik had op een hardtraxxfeest eigenlijk wel een theracords artiest verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:52 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
leuke lineup maar ik had op een hardtraxxfeest eigenlijk wel een theracords artiest verwacht :/

Staat er ook. :P
Mc Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:53 

Hardtraxxer

Die reactie verwachtte ik al >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 08:36 

Haha vorige editie was het Deetox vs D&R. Dit keer B-Front en daarnaast ook nog Noisecontrollers. Lijkt me niet perse slechter eigenlijk :P

Het komt alweer dichtbij, gaat een stuk sneller dan ik dacht! Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 14:25 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Haha vorige editie was het Deetox vs D&R. Dit keer B-Front en daarnaast ook nog Noisecontrollers. Lijkt me niet perse slechter eigenlijk :P

Het komt alweer dichtbij, gaat een stuk sneller dan ik dacht! Zin in! :D

Veel plezier heren! Het is jullie van harte gegund, zeker nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 12:46 

Hardtraxxer

Hier hebben we er ook zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 13:03 

Organisator

Delusion – The Hardstyle Community: Trailer en Line-up
Nog eventjes geduld voor de organisatoren en bezoekers van Delusion – The Hardstyle Community. Op 21 juni a.s. gaan de deuren van het Paard van Troje te Den Haag open voor een nieuw hoofdstuk van Delusion. Met 2 areas en een line-up die barst van de energie gaat het een onvergetelijke avond worden en een onvergetelijke ervaring voor de bezoeker!

Area 1:
B-Front
Noisecontrollers
Prankster
High Definition & Hard Society
Spectre & DJ Nazale
DJ Delt-A
Eluzive & Diffused
MC Livid

Area 2:
P-Stylez
Unnatural Source
The Shade
The Znayzer
DJ BlackBass & Eddicted
Maxtreme & Dark Resistance

Beide areas zullen een bijzondere opbouw kennen en vooral area 2 zal het in stijl gaan doen. Deze area begint in 2002 en eindigt met een flinke portie Hardcore. Wat daartussen valt is uiteraard de verrassing, maar dit zal op een creatieve manier ingevuld worden door de artiesten.

Area 1 heeft zoals je ziet 2 heren in de hoofdrol: Noisecontrollers en B-Front. Beide koningen in de Euphoric en RAW Hardstyle hebben de primeur dat zij voor de eerste keer in het Paard van Troje draaien. De combinatie van artiest en locatie is er één om van te dromen. Op 21 juni gaat deze droom in vervulling. Ook deze area begint in de early days en eindigt met Hardcore. Voor ieder wat wils!

Delusion WK Winactie
BML Events en Hardtraxx organiseren vanaf 12 juni de Delusion WK Winactie. Elke dag maak je dan kans op mooie prijzen en gratis kaarten voor Delusion. Zorg dat je de facebookpagina’s van beide organisatoren in de gaten houdt!!

http://www.facebook.com/bmlevents
http://www.facebook.com/hardtraxx
Op beide pagina’s vindt je nog meer winacties!

Trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 13:46 

Hardtraxx Veteran

Vette trailer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 22:22 

Hardtraxxer

Inderdaad, nette trailer!

Zeker zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:37 

Hardtraxxer

Een euphorisch mixje van onze kant.. deze is samen met ColdEffects maar dit is wel een beetje wat je kan verwachten van ons op Delusion.. natuurlijk zullen er ook heel wat oude parels worden gedraaid :thumbsup:

hardstyle/coldeffects-b2b-unnatural-source-real-hardstyle-radio-5-t44521.html
Feedback altijd welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 10:17 

Hardtraxxer

Waar zit die Area 2 dan? Ik ben er vorig jaar geweest maar toen zag ik alleen die hoofdzaal waar je die trap op moest.

Ben hier wel benieuwd naar, moet even kijken of ik 't werk voor me studie af kan hebben voor dat weekend. Dan ben ik aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 11:34 

Goeie vraag eigenlijk. Ik heb m wel gezien alleen ben toen [fancy praat] alleen via backstage [/fancy praat] er gekomen. Zal wel vanaf beneden ergens zijn dat je er naartoe kan. Prima zaaltje verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 11:59 

Organisator

Afbeelding

Ga naar https://www.facebook.com/events/590344951055261/ en doe je voorspelling! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 17:21 

Hardtraxx Addict

Ik denk 3-1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:24 

Donateur

Ruud_93 schreef:
Waar zit die Area 2 dan? Ik ben er vorig jaar geweest maar toen zag ik alleen die hoofdzaal waar je die trap op moest. Ben hier wel benieuwd naar, moet even kijken of ik 't werk voor me studie af kan hebben voor dat weekend. Dan ben ik aanwezig.

Als je door fouillering heen bent langs die verhoging blijven lopen en dan direct naar rechts. Ingang + trapje zitten zeg maar naast de rookruimte, pal tegenover die grote trap naar de hoofdzaal. Je kunt ook die grote trap op en dan in plaats van rechts naar de hoofdzaal, links om de trap heen de kleine zaal in.

Succes met de speurtocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 12:07 

Organisator

TIMETABLE DELUSION – THE HARDSTYLE COMMUNITY

Area 1
22:00 - 23:00: DJ Delt-A
23:00 - 00:00: Eluzive & Diffused
00:00 - 01:00: High Definition & Hard Society
01:00 - 01:45: Spectre & DJ Nazale
01:45 - 02:45: Noisecontrollers
02:45 - 04:00: B-Front
04:00 - 04:45: Prankster
Host: MC Livid

Area 2
23:00 - 00:00: DJ BlackBass & Eddicted (Early Hour)
00:00 - 01:00: The Znayzer (Golden Years)
01:00 - 02:00: Unnatural Source (Euphoric)
02:00 - 02:45: P-Stylez (RAW)
02:45 - 03:45: The Shade (RAW)
03:45 - 04:45: Maxtreme & Dark Resistance (HARDCORE)

Kaarten zijn nog te koop via de volgende links:
https://www.facebook.com/bmlevents/app_153680921360383
http://www.paard.nl/event/3609/DELUSION ... -COMMUNITY
Mocht je liever je kaart aan de deur kopen is dit ook mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:09 

Hardtraxx Veteran

Zin in! Ik ga weer flink wat dikke early draaien, wat tijdmachine-achtige plaatjes, en nog meer dikke early, dus kom op tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 20:06 

Bierkoning

Tot vanavond mensen! Heb er zin in :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten