Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Aanwezig met 3 vrienden waarvan 2 uit Spanje en 1 uit Amerika :D Wordt een memorabel feest!

Lekker hoor! :D
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
Raakt dit (snel) uitverkocht?

Wel ongelooflijke zin in nu al, Donkey's :loving:

Nooit. Outland is nog nooit uitverkocht geraakt.

Was A2 label night niet uitverkocht?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Aanwezig met 3 vrienden waarvan 2 uit Spanje en 1 uit Amerika :D Wordt een memorabel feest!

Lekker hoor! :D

Als jij ook meegaat dan kan mijn nacht niet meer stuk :$
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 02:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KAK

Ik zie net dat deze dag Spakenburg - IJsselmeervogels is >.<

Bij winst van Spakenburg ben ik sws niet aanwezig, bij winst van Vogels ligt het aan Wouco of we gaan :P Bij gelijkspel weet ik het nog niet eigenlijk xd Ligt aan de stand dan haha.

Wat een kuttiming. :(
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee definitief niet aanwezig helaas :cry: Wordt een lange periode zonder feesten ben ik bang.
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line up hoor :D

Vorige keer met A2 Records label night geweest, iedereen helemaal los.

Ook leuk dat de vloer meeveert haha, daardoor kunnen mensen niet eens meer stil staan :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Aanwezig met 3 vrienden waarvan 2 uit Spanje en 1 uit Amerika :D Wordt een memorabel feest!

Lekker hoor! :D

Als jij ook meegaat dan kan mijn nacht niet meer stuk :$

Ik ben zeker aanwezig hihi :$ Nu zullen de paaps eindelijk ECHT uniten!
Pommer schreef:
Nee definitief niet aanwezig helaas :cry: Wordt een lange periode zonder feesten ben ik bang.

Sukkel.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt voor je begrip/medeleven!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n kaartje gehaald, ben benieuwd naar de locatie. :D
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb m'n kaartje gehaald, ben benieuwd naar de locatie. :D

:yay:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm, kom er net achter dat ik dit weekend vrij ben :whistle: misschien wel vetjes om ook gewoon weer is een avondje als van ouds te beuken :evil:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hmm, kom er net achter dat ik dit weekend vrij ben :whistle: misschien wel vetjes om ook gewoon weer is een avondje als van ouds te beuken :evil:

Ga mee! :D Donkey Rollers LIVE jonge. :worship:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal even zien of ik vervoer kan regelen en dan ga ik wel :)
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zal even zien of ik vervoer kan regelen en dan ga ik wel :)


als je nu begint met fietsen ben je wel op tijd denk
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rikkk schreef:
Ook leuk dat de vloer meeveert haha, daardoor kunnen mensen niet eens meer stil staan :thumbsup:

Dat is inderdaad tof! :lol: Gezellige tent is het ook!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

een van de dikste tenten in z-h :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom zie ik dit nu pas :O
Hier wil ik heeeeeeen :loving:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mR6OXuCEw-E[/youtube]
:lol:




:thumbup:

Wat een helden zijn het toch! :lol:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah @ 0.44
Super dit :P
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muahahahah SUPER droog! :P :worship:

Ik wil wel gaan eigenlijk, iemand die langs Zuidwolde (DR) komt toevallig met de auto?
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik wil wel gaan eigenlijk, iemand die langs Zuidwolde (DR) komt toevallig met de auto?

feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202.html :P
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Looooooool die shoutout :worship:

"FACE"

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat dit topic zo rustig is had ik nooit verwacht. Zaterdag nog maar een weekje en ik heb er enorm veel zin in :P
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Dat dit topic zo rustig is had ik nooit verwacht. Zaterdag nog maar een weekje en ik heb er enorm veel zin in :P

Meeste gaan naar Masters...
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Berenburg schreef:
Dat dit topic zo rustig is had ik nooit verwacht. Zaterdag nog maar een weekje en ik heb er enorm veel zin in :P

Meeste gaan naar Masters...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten