Lekker hoor!wrote:Aanwezig met 3 vrienden waarvan 2 uit Spanje en 1 uit AmerikaWordt een memorabel feest!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Was A2 label night niet uitverkocht?wrote:Nooit. Outland is nog nooit uitverkocht geraakt.wrote:Raakt dit (snel) uitverkocht?
Wel ongelooflijke zin in nu al, Donkey's
Als jij ook meegaat dan kan mijn nacht niet meer stukwrote:Lekker hoor!wrote:Aanwezig met 3 vrienden waarvan 2 uit Spanje en 1 uit AmerikaWordt een memorabel feest!
KAK
Ik zie net dat deze dag Spakenburg - IJsselmeervogels is
Bij winst van Spakenburg ben ik sws niet aanwezig, bij winst van Vogels ligt het aan Wouco of we gaan
Bij gelijkspel weet ik het nog niet eigenlijk
Ligt aan de stand dan haha.
Wat een kuttiming.
Ik zie net dat deze dag Spakenburg - IJsselmeervogels is
Bij winst van Spakenburg ben ik sws niet aanwezig, bij winst van Vogels ligt het aan Wouco of we gaan
Wat een kuttiming.
Nee definitief niet aanwezig helaas
Wordt een lange periode zonder feesten ben ik bang.
Vette line up hoor 
Vorige keer met A2 Records label night geweest, iedereen helemaal los.
Ook leuk dat de vloer meeveert haha, daardoor kunnen mensen niet eens meer stil staan
Vorige keer met A2 Records label night geweest, iedereen helemaal los.
Ook leuk dat de vloer meeveert haha, daardoor kunnen mensen niet eens meer stil staan
Ik ben zeker aanwezig hihiwrote:Als jij ook meegaat dan kan mijn nacht niet meer stukwrote:Lekker hoor!wrote:Aanwezig met 3 vrienden waarvan 2 uit Spanje en 1 uit AmerikaWordt een memorabel feest!
Sukkel.wrote:Nee definitief niet aanwezig helaasWordt een lange periode zonder feesten ben ik bang.
Heb m'n kaartje gehaald, ben benieuwd naar de locatie. 
wrote:Heb m'n kaartje gehaald, ben benieuwd naar de locatie.
Hmm, kom er net achter dat ik dit weekend vrij ben
misschien wel vetjes om ook gewoon weer is een avondje als van ouds te beuken 
Ga mee!wrote:Hmm, kom er net achter dat ik dit weekend vrij benmisschien wel vetjes om ook gewoon weer is een avondje als van ouds te beuken
Zal even zien of ik vervoer kan regelen en dan ga ik wel 
als je nu begint met fietsen ben je wel op tijd denkwrote:Zal even zien of ik vervoer kan regelen en dan ga ik wel
Dat is inderdaad tof!wrote:Ook leuk dat de vloer meeveert haha, daardoor kunnen mensen niet eens meer stil staan
Waarom zie ik dit nu pas :O
Hier wil ik heeeeeeen
Hier wil ik heeeeeeen
Muahahahah SUPER droog!
Ik wil wel gaan eigenlijk, iemand die langs Zuidwolde (DR) komt toevallig met de auto?
Ik wil wel gaan eigenlijk, iemand die langs Zuidwolde (DR) komt toevallig met de auto?
Carpoolservice! (Kiss & Ride)wrote:Ik wil wel gaan eigenlijk, iemand die langs Zuidwolde (DR) komt toevallig met de auto?
Dat dit topic zo rustig is had ik nooit verwacht. Zaterdag nog maar een weekje en ik heb er enorm veel zin in 
Meeste gaan naar Masters...wrote:Dat dit topic zo rustig is had ik nooit verwacht. Zaterdag nog maar een weekje en ik heb er enorm veel zin in
Who was there
Nobody has said they're going yet.