Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik tegen vind vallen is dat de trappen zo stijl zijn, en dat verschil van hoogte op de dansvloer. Ook zijn sommige barren aardig druk maar je moet maar net de juiste vinden.. :P

Maar wat mijn oordeel positief maakt is het dikke geluid en de goede sfeer die er altijd heerst..
Bericht Geplaatst op 14 jan 2012 04:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb in ieder geval een kaartje binnen als dit maar niet zo snel uitverkocht raakt als Rebirth en dergelijke..
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:37 
 
Hardtraxxer

dit wordt waarschijnlijk mijn 2de label night in eclipse ...
toplocatie en A2 records night was echt super hier :bomb:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
de goede sfeer die er altijd heerst..

Get stabbed. >.< Goeie sfeer! Of was dat de maassilo?
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eclipse/Outland is overheerlijk, weinig tenten met zo'n loeihard en zuiver geluid! Vorige keer met Scantraxx was het echt bazig vet!
Bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben der 1 keer geweest, ook met Scantraxx toen. Weet er niet veel meer van, maar ik weet in ieder geval wel dat de sfeer top was, echt iedereen ging los :worship: in ieder geval een betere sfeer dan in de Maassilo ^^
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Korey schreef:
Wow, wat een line-up! :worship:


Gaan we er heen Koen? :P


Ik zie je reactie nu pas, maar ik ben van de partij ja! :cool:
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier wil ik ook wel heel graag heen, valt mooi tussen Hard Bass en Loudness, anders heb ik 2 maanden geen feest, dat kan natuurlijk niet. Eens kijken of er wat te regelen valt met vervoer/medereizigers.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar even een kaartje gehaald, alleen al om de Donkeys eindelijk weer eens te mogen aanschouwen :worship:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Maar even een kaartje gehaald, alleen al om de Donkeys eindelijk weer eens te mogen aanschouwen :worship:

Wie nog meer?

En je gaat treinen neem ik aan? Daar heb ik dus echt geen zin in :P
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
tommetjeuh schreef:
Maar even een kaartje gehaald, alleen al om de Donkeys eindelijk weer eens te mogen aanschouwen :worship:

Wie nog meer?

En je gaat treinen neem ik aan? Daar heb ik dus echt geen zin in :P

Ik trein echt al-tijd haha :D David en Nando zijn hier 90% ook bij.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga ook treinen, maar Delft is niet zo heel erg ver weg gelukkig.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem aan dat we lekker een Taxi terug pakken Mike? Jef? Daan? Frans? Patrick? :P Heen sowieso met de metro. Nu wel 1 eerder, vorige keer met Scantraxx moest ik uiteindelijk nog een uur lopen, omdat de metro niet verder reed. Kwam om 2 uur eindelijk eens aankakken. En ik kwam om half 4 pas de eerst bekenden tegen xd
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is ook binnen :D
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij valt die af door Masters
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik neem aan dat we lekker een Taxi terug pakken Mike? Jef? Daan? Frans? Patrick? :P Heen sowieso met de metro. Nu wel 1 eerder, vorige keer met Scantraxx moest ik uiteindelijk nog een uur lopen, omdat de metro niet verder reed. Kwam om 2 uur eindelijk eens aankakken. En ik kwam om half 4 pas de eerst bekenden tegen xd

Rijden er geen treinen dan? Want het station zit er vlak naast toch?
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Rawbin schreef:
Ik neem aan dat we lekker een Taxi terug pakken Mike? Jef? Daan? Frans? Patrick? :P Heen sowieso met de metro. Nu wel 1 eerder, vorige keer met Scantraxx moest ik uiteindelijk nog een uur lopen, omdat de metro niet verder reed. Kwam om 2 uur eindelijk eens aankakken. En ik kwam om half 4 pas de eerst bekenden tegen xd

Rijden er geen treinen dan? Want het station zit er vlak naast toch?


Ja, maar er gaat geen trein naar Spijkenisse :P moet de metro/taxi nemen :) of iemand moet met de auto willen gaan , maakt mij niet uit ^^
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Berenburg schreef:
Rawbin schreef:
Ik neem aan dat we lekker een Taxi terug pakken Mike? Jef? Daan? Frans? Patrick? :P Heen sowieso met de metro. Nu wel 1 eerder, vorige keer met Scantraxx moest ik uiteindelijk nog een uur lopen, omdat de metro niet verder reed. Kwam om 2 uur eindelijk eens aankakken. En ik kwam om half 4 pas de eerst bekenden tegen xd

Rijden er geen treinen dan? Want het station zit er vlak naast toch?


Ja, maar er gaat geen trein naar Spijkenisse :P moet de metro/taxi nemen :) of iemand moet met de auto willen gaan , maakt mij niet uit ^^

Ah oke ik wist niet waar je heen moest.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week ook maar een kaartje halen. Line-up is dik, wil de Donkey's heeel graag weer eens een keertje zien en ik ben echt benieuwd naar de locatie + het geluid. Hoor er alleen maar goede verhalen over. :D
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Kaartje is ook binnen :D


Gaat gezellig worden! :D
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Voor mij valt die af door Masters

Zelfde hier.

Al moet ik de Donkeys nog eens gauw aanschouwen, veels te lang geleden! Maar ik heb zo een vermoeden dat ze ook weer op Intents staan dit jaar. ^^
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met 3 vrienden waarvan 2 uit Spanje en 1 uit Amerika :D Wordt een memorabel feest!
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 23:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Raakt dit (snel) uitverkocht?

Wel ongelooflijke zin in nu al, Donkey's :loving:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Raakt dit (snel) uitverkocht?

Wel ongelooflijke zin in nu al, Donkey's :loving:

Nooit. Outland is nog nooit uitverkocht geraakt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten