Hoe rustiger het hier is, des te meer ruimte heb ik om ........ die overheerlijke broodjes hotdog te halen 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ben hier wssn nuchter. Moet iig wel rijden.
Waar kun je dat in vredesnaam doen dan? Nog nooit gezien daarwrote:Hoe rustiger het hier is, des te meer ruimte heb ik om ........ die overheerlijke broodjes hotdog te halen
De laatste keer dat ik er geweest ben, stond er vlakbij de garderobe een hotdog kraam. Volgens mij tijdens Noisecontrollers @ outland stonden ze er nog.wrote:Waar kun je dat in vredesnaam doen dan? Nog nooit gezien daarwrote:Hoe rustiger het hier is, des te meer ruimte heb ik om ........ die overheerlijke broodjes hotdog te halen
Zin in!
Wordt een gezellig avondje met al die Rotterdamse Hardtraxxers denk ik zo! Robbin ook nog aanwezig?
Hier gelukkig wel. Ondanks geldnood laat ik dit feest echt niet aan me neus voorbij gaan
Moet zeggen dat de zin nog moet komen, maar dat komt vooral omdat ik het zo druk heb de laatste tijd
maar gaat helemaal goed komen. Even alle drukte en frustraties van afgelopen weken eruit raggen met de hardtraxx vriendjes 
Ik wilde zeggen: Wij gaan eens even een biertje doen daar, maar toen besefte ik me dat ik nog liever een broodje genocide neem dan dat ik bavaria drinkwrote:Hier gelukkig wel. Ondanks geldnood laat ik dit feest echt niet aan me neus voorbij gaanMoet zeggen dat de zin nog moet komen, maar dat komt vooral omdat ik het zo druk heb de laatste tijd
maar gaat helemaal goed komen. Even alle drukte en frustraties van afgelopen weken eruit raggen met de hardtraxx vriendjes
Ze verkopen wel veel verschillende soorten broodjes daar dan.wrote:Ik wilde zeggen: Wij gaan eens even een biertje doen daar, maar toen besefte ik me dat ik nog liever een broodje genocide neem dan dat ik bavaria drink
Binnenkort maar eens even een kaartje halen, heel veel zin in een feestje! Lang geleden..
Tijdens A2 label night, hadden ze aardig wat keuzes aan broodjes. Ook nog veel verschillende soorten Wraps,wrote:Ze verkopen wel veel verschillende soorten broodjes daar dan.wrote:Ik wilde zeggen: Wij gaan eens even een biertje doen daar, maar toen besefte ik me dat ik nog liever een broodje genocide neem dan dat ik bavaria drink
Ik heb me buikje rond gegeten
Ben dit keer weer de BOB richting Rotterdam, dus een heerlijk nuchter feestje wordt het
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Hou je je dit keer wel aan de snelheid ?wrote:Ben dit keer weer de BOB richting Rotterdam, dus een heerlijk nuchter feestje wordt het
hahaha! Ja die fout maak ik niet nog een keerwrote:Hou je je dit keer wel aan de snelheid ?wrote:Ben dit keer weer de BOB richting Rotterdam, dus een heerlijk nuchter feestje wordt het
Heel goed! Neem je die groene beukwilg ook mee?wrote:Binnenkort maar eens even een kaartje halen, heel veel zin in een feestje! Lang geleden..
Aangezien de vrouw van het weekend leert is dit een serieuze optie geworden!
Jaaa, wordt weer genieten! Hoop dat Titan een beetje origineel draait en dit keer wat minder A2 plaatjes.. Jack of Sound wordt ook sowieso vet, Zany, Frequencerz ook en natuurlijk de Donkey Rollers! Eindelijk weer.wrote:Kaartje gehaald, fucking B-Front
Ik zou het niet eens erg vinden om dat Rebirth anthem even te horen. Wel veel zin in Freqz ook ja!
Who was there
Nobody has said they're going yet.