Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe rustiger het hier is, des te meer ruimte heb ik om ........ die overheerlijke broodjes hotdog te halen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben hier wssn nuchter. Moet iig wel rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Hoe rustiger het hier is, des te meer ruimte heb ik om ........ die overheerlijke broodjes hotdog te halen :cool:


Waar kun je dat in vredesnaam doen dan? Nog nooit gezien daar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
JefQ schreef:
Hoe rustiger het hier is, des te meer ruimte heb ik om ........ die overheerlijke broodjes hotdog te halen :cool:


Waar kun je dat in vredesnaam doen dan? Nog nooit gezien daar :lol:


De laatste keer dat ik er geweest ben, stond er vlakbij de garderobe een hotdog kraam. Volgens mij tijdens Noisecontrollers @ outland stonden ze er nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :D Wordt een gezellig avondje met al die Rotterdamse Hardtraxxers denk ik zo! Robbin ook nog aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier gelukkig wel. Ondanks geldnood laat ik dit feest echt niet aan me neus voorbij gaan :P Moet zeggen dat de zin nog moet komen, maar dat komt vooral omdat ik het zo druk heb de laatste tijd :( maar gaat helemaal goed komen. Even alle drukte en frustraties van afgelopen weken eruit raggen met de hardtraxx vriendjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duurt lang :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Hier gelukkig wel. Ondanks geldnood laat ik dit feest echt niet aan me neus voorbij gaan :P Moet zeggen dat de zin nog moet komen, maar dat komt vooral omdat ik het zo druk heb de laatste tijd :( maar gaat helemaal goed komen. Even alle drukte en frustraties van afgelopen weken eruit raggen met de hardtraxx vriendjes :love:


Ik wilde zeggen: Wij gaan eens even een biertje doen daar, maar toen besefte ik me dat ik nog liever een broodje genocide neem dan dat ik bavaria drink
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Ik wilde zeggen: Wij gaan eens even een biertje doen daar, maar toen besefte ik me dat ik nog liever een broodje genocide neem dan dat ik bavaria drink


Ze verkopen wel veel verschillende soorten broodjes daar dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broodje Bavaria jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Binnenkort maar eens even een kaartje halen, heel veel zin in een feestje! Lang geleden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solis schreef:
JefQ schreef:
Ik wilde zeggen: Wij gaan eens even een biertje doen daar, maar toen besefte ik me dat ik nog liever een broodje genocide neem dan dat ik bavaria drink


Ze verkopen wel veel verschillende soorten broodjes daar dan.


Tijdens A2 label night, hadden ze aardig wat keuzes aan broodjes. Ook nog veel verschillende soorten Wraps,
Ik heb me buikje rond gegeten

Ben dit keer weer de BOB richting Rotterdam, dus een heerlijk nuchter feestje wordt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:10 
 
Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
Ben dit keer weer de BOB richting Rotterdam, dus een heerlijk nuchter feestje wordt het


Hou je je dit keer wel aan de snelheid ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Marvin010 schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ben dit keer weer de BOB richting Rotterdam, dus een heerlijk nuchter feestje wordt het


Hou je je dit keer wel aan de snelheid ? :P


hahaha! Ja die fout maak ik niet nog een keer :P Netjes 50 rijden, ipv 120 waar je 50 mag haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit die auto van jou vol? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Binnenkort maar eens even een kaartje halen, heel veel zin in een feestje! Lang geleden..

Heel goed! Neem je die groene beukwilg ook mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien de vrouw van het weekend leert is dit een serieuze optie geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Zit die auto van jou vol? :$


Jep ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oké jammer dan ga ik wel met de trein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje gehaald!

Donkeys!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje gehaald, fucking B-Front :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kaartje gehaald, fucking B-Front :D

Jaaa, wordt weer genieten! Hoop dat Titan een beetje origineel draait en dit keer wat minder A2 plaatjes.. Jack of Sound wordt ook sowieso vet, Zany, Frequencerz ook en natuurlijk de Donkey Rollers! Eindelijk weer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou het niet eens erg vinden om dat Rebirth anthem even te horen. Wel veel zin in Freqz ook ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achja, de echt boeiende/vette namen in de line-up zie ik een maandje later wel op Loudness :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten