Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere lineup, probeer aanwezig te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gloeiende gloeiende... of dit of Masters. Denk toch gezien het aantal bekenden/vrienden en het feit dat ik mn verjaardag ga vieren dat ik toch hier aanwezig ben. Line-up van Masters is nou ook niet echt geweldig ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat een line-up :love: 100% zeker aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Chukkels schreef:
Vik schreef:
Mijn peet oom en peet tante wonen in Dordt en daar kan ik altijd slapen naar een feest. Wie weet hier wel aanwezig dus. Line up is echt heerlijk :woot:

Daniël woont in Zwijndrecht hoor :P

Is Daniël mijn oom dan? :oh:

Nou ja. in ieder geval iemand waar je altijd terecht kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

A2 label night was een zeer geslaagd feestje voor mij! Goede sfeer, goed geluid, niet TE druk.
Dus deze wordt waarschijnlijk mee genomen ivm de prijs/line up! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
A2 label night was een zeer geslaagd feestje voor mij! Goede sfeer, goed geluid, niet TE druk.
Dus deze wordt waarschijnlijk mee genomen ivm de prijs/line up! :love:


Sowieso a2 was echt te vet! Deze dus ook! Wat een line up! en voor dat geld.. :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dit is zeker een optie! Wat een lekkere line-up gek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel toevallig dat alle DJ's van Fusion zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geloof dat dit feest ook in samenwerking is met Fusion Record, dus op zich is het dan wel redelijk logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is koning :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:46 
 
Hardtraxxer

Fucking vet! :loving: maarjaaaaa, kijken of ik nog geld heb. Hard Dance Awards, weekendje België voor Reverze en ASOT 550 staan al op 't programma en helaas heeft m'n geldboom minder zin dan vorig jaar. We will see :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Ik geloof dat dit feest ook in samenwerking is met Fusion Record, dus op zich is het dan wel redelijk logisch.

Was ook maar een grapje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Jammer dat het tegelijk is met Masters :cry:

Dit dus. Maar mocht er niet genoeg animo van vrienden uit de buurt zijn voor MOH, dan ga ik hier wel naar toe denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
A2 label night was een zeer geslaagd feestje voor mij! Goede sfeer, goed geluid, niet TE druk.
Dus deze wordt waarschijnlijk mee genomen ivm de prijs/line up! :love:


A2 was zeker erg dik. Op gegeven moment gewoon lekker de ruimte om los te gaan. Alleen bij G4h was het erg druk, kon geen kant meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Berenburg schreef:
Ik geloof dat dit feest ook in samenwerking is met Fusion Record, dus op zich is het dan wel redelijk logisch.

Was ook maar een grapje :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 01:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hapte lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik eigenlijk wel heel graag heen! Hou hem als optie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t goed, maar dan moet ik eerst even kijken of ik dat gehosseld krijg op mn werk! :thumbup:
want wil ook nog naar Rebirth,Daydream,Loudness in april haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie! Wil hier graag heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wow, wat een line-up! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie lineup.. Maar echt een bizarre *****lokatie. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korey schreef:
Wow, wat een line-up! :worship:


Gaan we er heen Koen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Mooie lineup.. Maar echt een bizarre *****lokatie. Jammer.

Behoort tot één van m'n favoriete locaties.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom vind de één dit een geweldige locatie en de ander echt een bout locatie? Ik zie op partyflock dat het daar precies hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Waarom vind de één dit een geweldige locatie en de ander echt een bout locatie? Ik zie op partyflock dat het daar precies hetzelfde is.


Ik snap dat niet want het is echt een uber vette locatie. Die vloer die mee op en neer gaat is fuckin chill en de sfeer is altijd echt top! Enige kutte is dat je telkens voor de plee moet betalen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten