Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
get yaaa haaaands up :loving: :loving:

Tijdens een festivalletje kan ik die prima waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er vanaf 't begin denk ik wel bij :) Moeilijk veel zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik ben er vanaf 't begin denk ik wel bij :) Moeilijk veel zin!

:D Wordt vetjes! The paaps shall unite :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Lekker bezig, nog bekenden?


Hmm, Jeroen Liza Barry en misschien Gino?

Gino komt me bekend voor, de rest ken ik in elk geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Ik ben er vanaf 't begin denk ik wel bij :) Moeilijk veel zin!

:D Wordt vetjes! The paaps shall unite :cool:

Fo shizzle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Duruz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Lekker bezig, nog bekenden?


Hmm, Jeroen Liza Barry en misschien Gino?

Gino komt me bekend voor, de rest ken ik in elk geval niet.


Haha oke. Gino zie je dan nog wel. Viktor en zn broertje zijn er in ieder geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaja knallen morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat de klok trouwens zaterdag niet vooruit? Dan zou de timetable niet kloppen. Of t duurt gewoon tot 7? :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Gaat de klok trouwens zaterdag niet vooruit? Dan zou de timetable niet kloppen. Of t duurt gewoon tot 7? :huh: :P

De klok gaat inderdaad vooruit. Van 02:00 naar 03:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Gaat de klok trouwens zaterdag niet vooruit? Dan zou de timetable niet kloppen. Of t duurt gewoon tot 7? :huh: :P

Vooruit en duurt tot 7 uur. Komt mooi uit met de treinen :)

Of in ieder geval beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in! :cool:

wordt wel weer tijd voor een feestje na hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond mensen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een meetinkje voor een groepsfoto? Ik zeg aan het begin van Freqz allemaal verzamelen bij de rechterbar beneden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin zin zin woei! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat ik hier niet bij kan zijn. Mooie herinneringen aan de NC & Zany @ Outland (vergelijkbare line-up).
Heel veel plezier vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zonde dat ik hier niet bij kan zijn. Mooie herinneringen aan de NC & Zany @ Outland (vergelijkbare line-up).
Heel veel plezier vanavond!


Zijn idd mooie feesten altijd in Outland, ben benieuwd wat het vanavond wordt... Velen met jou zijn afwezig (Als ik de verhoudingen van het aantal partyflockers vergelijk met voorgaande Outland-feesten)
Maar wordt ongetwijfeld een mooi feestje! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meer ruimte, heb ik wel vrede mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog 2 uurtjes werken en dan vol gas naar eclipse! Ik hoop nog zeker een half uur JoS mee te pakken, goed begin van een goede avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een gezellige avond :) Waren een paar lekkere en een paar mindere setjes, maargoed... Toppuntje voor mij was weer is the sound of the beast edit (L)
Volk dat daar in die toko rond liep was wel echt bizar dom. Jesos wat een papen!

Slaap ze yoooo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje vandaag. Nog wat mensen van hardtraxx mogen ontmoeten. Wel balen dat ze stopten om 6 uur waardoor we twee uur moesten wachten op de trein....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook eindelijk eens thuis. Geweldig dat je hemelsbreed misschien 20km van eclipse vandaan woont, maar t was echt huilen om thuis te komen :cry:

Verder was t een aardig feestje. Sets waren verre van briljant, sfeer was een beetje vaag. Gelukkig was t gezellig met de ht'ers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
the sound of the beast edit (L)


Die is zo godsgruwelijk lekker! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu al de kut organisatie van het jaar dat supersized.nl, en de kut locatie award gaat alvast naar de eclipse. 0,50€ voor elk toiletbezoek, om te janken,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje!! lekker dichtbij, binnen 20 minuutjes was ik weer thuis. Want ik was de BOB

Zany HELD :worship:
acid nightmare remix
night after night remix
octavius augustus

:worship:

Jammer dat hij aan het einde beetje minder ging draaien,

Frequencerz was leuk, maar stuk minder dan zany. Put it on, gangsters dont dance.. :x
Gelukkig maakte Fight for survival/ attention / revolution / Bitch / Psycho dat weer goed.

Donkey Rollers Live, was leuk. maar me verwachtingen lagen te hoog. Er werd langzaam ingemixt, en die intro's waren dus veeeeeeeels te lang.

Daarna Titan & B-front samen, OMDAT DE POLITIE VOND DAT 6 uur , 6 uuur was en dus nieuwe tijd 6 uur, IPV van 7 uur :thumbdown: :thumbdown:
Was een leuke set!! leuke nummers gehoord, maar miste wel een paar tracks die ik graag had willen horen, misschien als Titan alleen had gedraaid dat ze wel voorbij hadden gekomen.
Al met al leuk goedkoop feestje, geluid was op sommige plekken niet zo hard (persoonlijk) , sfeer vond ik wel best, wel veel wause. Maar dat is nuchter best leuk om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Pitcher & Slim Shore was echt dramatisch, heb me gewoon weer letterlijk een half uur staan vervelen en ik was zeer zeker niet de enige. Continu overspoeld met in- en outro's en niet boeiende platen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten